V zadnjem času se je pojavilo veliko oblikovalcev in izdelovalcev spletnih strani ter trgovin. Toda kako izbrati pravega? Pripravili smo 10 ključnih točk po katerih se je treba ozirati pri izbiri agencije.
1. Preverite agencijo
Preden se odločite komu boste zaupali
izdelavo spletne strani, se dodobra prepričajte o
izkušenosti in
referencah agencije. Preverite njihovo spletno stran. Poiščite podatke o
času delovanja podjetja na trgu,
strankah s katerimi so ali še sodelujejo, zaključenih projektih. Pozanimajte se o kvalifikacijah in
strokovnosti kadra, ki ga zaposlujejo, morebitnih priznanjih,
certifikatih in nagradah.
Preberite izjave strank in preverite pristnost oseb in podjetij, ki jih navajajo. V kolikor imate možnost preverite izkušnje neposredno pri strankah agencije, katerim so že naredili spletno stran ali spletno trgovino. Na ta način boste dobili okvirno sliko o primernost ali neprimernosti agencije, ki ji nameravate nameniti svoj težko prislužen denar.
2. Razpoložljivost in odzivnost
Prvi vtis je najpomembnejši. Že takoj ko boste vzpostavili kontakt z agencijo
preverite njihov odziv. Je avtomatski edgovor na vaš email vse kar ste prejeli od agencije v nekaj dneh? Se na telefon
nihče ne oglaša, ali pa vas neprestano preusmerjajo od ene »odgovorne« oseba k drugi. Takšna agencija prav gotovo
ni primerna za vas. Kaj se bo zgodili, ko boste
potrebovali nujne popravke ali pomoč pri nedelovanju strani ravno v času, ko ste zagnali marketinško kampanijo. Odločite se za agencijo, ki ima ob vsakem trenutku ustrezno kvalificirano osebo, ki vam bo
pomagala pri vaših težavah ali vprašanjih.
3. Strokovnost in velikost ekipe
Ko boste imeli postavljeno spletno stran, jo bo potrebno
neprestano nadgrajevati in
posodabljati. Pri tem boste seveda potrebovali pomoč strokovnjakov s področja
spletnega razvoja,
programiranja,
oblikovanja,
marketinga,
pisanja tekstov, itd. Pomislite ali posameznik oz agencija, ki jo najemate lahko pokrije vsa ta področja. Ima/jo dovolj
znanja in izkušenj, da bo delo potekalo nemoteno predvsem pa na nivoju kot ga želite?
V
MMstudiu vam nudimo
visoko kakovostne spletne storitve, ki zajemajo: oblikovanje in razvoj spletnih strani in spletnih trgovin, razvoj aplikacij, gostovanje spletnih strani, digitalni marketing, vodenje družbenih omrežij, SEO optimizacijo, grafično oblikovanje,..
4. Posameznik, s.p. ali večje podjetje z zaposlenimi
To poglavje se navezuje na zapisano zgoraj, odpira pa drugo vprašanja. Ali je agencija, ki se ukvarja z
izdelavo spletnih strani dovolj velika, da bo v delovnem pogonu non-stop? V kolikor boste najeli posameznika, študenta ali pa »soseda«, pomislite kaj se bo zgodilo, ko bo le ta zbolel ali odšel na dopust za dalj časa? Kaj se bo zgodilo, ko bo »študent« prezaposlen s predavanji in izpiti, ko bo dobil zaposlitev in ne bo imel več časa? V kakšni situaciji se boste znašli, če bo »s.p.« sprejel službo nekje drugje? Vse to se morate vprašati in vzeti v obzir preden se odločite komu boste zaupali projekt izdelave spletne strani.
MMstudio je ena izmed
vodilnih slovenskih agencij na področju
spletnega nastopa in
digitalnega marketinga. Ekipa
najboljših strokovnjakov na svojem področju, ki za vsakega naročnika
poskrbi celostno in lahko ponudi najboljše rešitve na trgu.
5. Dolgoročna prisotnost na trgu in izkušnje
Prav gotovo je eden od
odločilnih faktorjev za izbiro digitalne agencije dolgoletna
prisotnost na trgu. Koliko časa se podjetje že ukvarja z dejavnostjo
izdelave spletne strani/trgovin? Je izdelava spletnih strani in trgovin njihova primarna dejavnost ali le postranska? Ali pa je podjetje ustanovljeno pred kratkim in nima niti ustreznih
referenc, ki bi govorile o njihovi zanesljivosti? V kolikor agencija posluje na trgu 5, 10 ali več let je to prav gotovo eden
ključnih pokazateljev uspešnosti.
Naša ekipa strokovnjakov v
MMstudiu že več kot desetletje piše izjemno uspešne zgodbe na področju spleta, digitalnega marketinga, grafičnega oblikovanja in razvoja spletnih rešitev. MMStudio je
ena izmed prvih spletnih podjetij v Sloveniji, ustanovljen leta
2008 z namenom svojim naročnikom ponuditi celovito rešitev spletnega nastopa.
6. Na katerem sistemu bo postavljena spletna stran/trgovina
Danes se da, praktično že z osnovnim znanjem, postaviti spletno stran. Tako se vse več posameznikov odloča in ponuja tovrstne storitve. Večina oz. kar vsi posamezniki in manjše agencije se poslužujejo
odprtokodnih rešitev na katerih postavijo v nekaj dneh spletno trgovino. Pa so rezultati takšni kot jih pričakujete? Morda. Vendar le na prvi pogled.
Pasti odprtokodnih rešitev se skrivajo v podrobnostih in se pokažejo predvsem dolgoročno, ko boste želeli določene spremembe in nadgradnje. Več o tej tematiki smo obširneje pisali v blogu:
Na katerem sistemu postaviti spletno trgovino?
V
MMstudiu uporabljamo zaprtokodni sistem Minitron, ki je zasnovan tako, da prav vsakemu uporabniku omogoča enostavno urejanje in posodabljanje vsebin na spletnih straneh in spletnih trgovinah. Za razvoj in nadgradnjo slovenskega CMS sistema Minitron je bilo vloženih več kot desetletje dela in izkušenj in velja za izjemno napreden in uporabnikom prijazen CMS sistem.
7. Ali ima agencija svoj lasten razvojni oddelek?
Skladno z rastjo vašega posla in podjetja bo rasla seveda tudi
potreba po nadgradnji in razširitvi vaše
spletne strani/trgovine. Vsak posel je po svoje unikat, tako se boste tudi vi slej kot prej znašli v situaciji, ko boste želeli določene
nove funkcionalnosti. Kakšna med njimi bo morda čisto specifična, taka, ki jo potrebujete le vi in nihče drug. Preverite ali ima agencija, s katero se pogovarjate o izdelavi spletne strani, svoj
lasten razvojni kader ali za tovrstne storitve najemajo zunanje izvajalce? Morda pa se,
kar je še najslabše, zanašajo zgolj na že izdelane plugine.
MMstudio skrbi, da se naši strokovnjaki neprestano izobražujejo in dopolnjujejo svoje znanje. Tako imamo vsak s svojega področja številne certifikate, ki dokazujejo našo odličnost.
8. Pozorno preverite izjave strank
Ljudje po naravi
najbolj zaupamo izkušnjam drugih uporabnikov storitev oz. izdelkov. Seveda je pričakovati, da se na lastnih predstavitvenih straneh vsakdo hvali in poveličuje. Tisto pravo, pa je pristna izjava stranke, o izkušnji z spletno agencijo.
Naj vas ne zavedejo vse napisane izjave strank. Če je pod zadovoljnim pričevanjem podpisan samo npr. Janez iz Ljubljane, vam to ne pove kaj dosti. Velikokrat namreč tovrstna besedila napišejo kar sami v agenciji.
Pristnost preverite najlažje tako, da se prepričate, da za izjavo stoji resnična oseba iz resničnega podjetja. Preverite ali je navedeno podjetje res prisotno na spletu, med kontakti
poiščite podpisano osebo in jo po potrebi
kontaktirajte osebno. Morda izveste marsikaj zanimivega in uporabnega.
9. Reference
Najboljši pokazatelj kaj dejansko lahko
pričakujete od agencije, katera naj bi vam postavila
spletno stran je, da preverite njihove referenčne projekte. Podrobno si
oglejte s kom so do sedaj že poslovali,
kakše projekte so izpeljali, kaj so z njimi dosegli. Ni namreč vseeno ali podjetje sodeluje le z velikimi ali le z mikro podjetji. Nekatere agencije delajo izključno z velikimi naročniki, za velike zneske, drugi pa zaradi svoje strokovne omejenosti izdelujejo spletne strani le za nezahtevne uporabnike. Predvsem preverite izgled in delovanje navedenih referenc, v kolikor imajo vzpostavljeno povezavo do njih. Tako boste dobili zadovoljivo količino informacij o tem, kaj lahko pričakujete od podjetja oz. posameznika.
Najboljša potrditev dela v MMstudiu, so naši uspešno izpeljani projekti.
Oglejte si nekaj primerov dobre prakse z različnih področij našega delovanja.
10. Človeški faktor
Ko boste preverili vse zgoraj našteto, si boste o samem podjetju že lahko ustvarili neko mnenje. Jasno vam bo ali je dotična agencija sposobna izpeljati projekt izdelave spletne strani/trgovine kot je vaš. Sedaj pride na vrsto tista
najbolj ključna točka –
človeški odnos. Dogovorite se za
osebni sestanek, kjer boste
v živo spoznali ljudi s katerimi boste mesečno, tedensko ali pa kar dnevno v stiku. Ne želite si namreč sodelovati z nekom, ki bo do vas imel nespoštljiv ali vzvišen odnos, ne bo odziven ali pa bo neprestano zamujal na sestanke. Preverite
osebno dostopnost in način komunikacije osebe, ki bo zadolžena za vas. Pomislite, ali je to oseba, s katero želite sodelovati naslednja leta ali celo desetletje in več?
Potrebujete usluge uspešne spletne agencije?
Izdelava spletne strani je izjemno pomemben korak, saj je od tega v veliki meri odvisen tudi velik del vašega poslovanja. V kolikor se sami zavedate pomembnosti spletnega nastopa, si želite uspešne in unikatne spletne strani, potrebujete uspešnega spletnega partnerja, potem nas brez zadržkov kontaktirajte na tel. št.
070/860-812 ali pa nam pošljite elektronsko sporočilo na:
info@mmstudio.si.
Naše prijazno osebje bo prisluhnilo vašim vprašanjem, vam svetovalo pri nadaljnjih korakih in poskrbelo za uspešno in dolgotrajno sodelovanje.