CELOVITE REŠiTVE
ZA PODJETJA

V MMstudiu v sodelovanju s partnerji razvijamo
rešitve
za hitrejše, enostavnejše in učinkovitejše
poslovanje
vašega podjetja.
 

VEČ O POSLOVNIH REŠITVAH
DAVČNE
BLAGAJNE
HubTie POS

Preprosta. Jasna. In dostopna cena za vsakogar.
Enostavna namestitev in uporaba.
 

VEČ O HUBTIE POS
 
SERVISNO
delovni
NALOGI

Optimizirajte delovni čas zaposlenih, imejte pregled nad delovnimi nalogi, zgodovino servisnih popravil in delovanjem servisa. 
 

VEČ O DELOVNIH NALOGIH
 

REŠITVE ZA PODJETJA

Glavna prednost naših rešitev je fleksibilnost in prilagodljivost vašim željam in potrebam. Z našimi rešitvami smo olajšali poslovanje že preko 250 slovenskim in tujim podjetjem.
Naše
UVELJAVLJENE REŠITVE

Vodenje in nadzor nad poslovanjem vašega podjetja še nikoli nista bila tako preprosta.

Sistem CRM vam omogoča pridobivanje novih kontaktov, povezavo in vzdrževanje stikov z obstoječimi strankami ter uspešno poslovanje s tujino.
 

Vključite se v affiliate marketing oziroma partnerska omrežja ter povečajte vaše donose.

Naj postane vodenje delovnega časa in pregled nad prihodi in odhodi zaposlenih preprosta in vsakodnevna stalnica..
CMS
MINITRON
Ne glede na velikost vašega podjetja in dejavnost, s katero se ukvarjate, je sistem Minitron idealen za nadzor in celovito vodenje vašega poslovanja.

Največja prednost Minitrona je, da ne potrebujete nobenih inštalacij programske opreme, saj je storitev zasnovana oblačno.

S svojim uporabniškim imenom in geslom, lahko enostavno in hitro dostopate do aplikacije kjerkoli in kadarkoli, ter tako upravljate in nadzirate dogajanje v vašem podjetju.  
V Minitronu lahko urejate
in vzdržujete vašo spletno stran (CMS):
dodajate in urejate vsebino,
dodajate in urejate spletno galerijo,
dodajate nove artikle v spletno trgovino,
dodajate slike in novice,
nadzorujete poslovanje vašega podjetja (ERP),
upravljate odnose s strankami (CRM).
Zakaj bi razpršili vaše poslovanje, če imate lahko vse na enem mestu in dostopno
24/7
PREIZKUSI ZDAJ
DAVČNE BLAGAJNE
 
Enostavna, pregledna in uporabniku prijazna spletna blagajna, prilagojena za različne storitve, trgovine in lokale.

Aplikacija vam omogoča hitro obdelavo strank in nadzor poslovanja preko spletnega klienta.

Za vse stranke, ki imate težave z internetom, pa smo pripravili tudi delo v "offline modu", kar vam omogoča izdajanje računov in enkratno posodobitev ob priključitvi na internet.
Za poenostavljeno računovodstvo, smo pripravili tudi možnost izvoza za računovodske programe miniMAX, Vasco, Opal in e-računi.


 
Prednosti Hubtie Pos:
  • Vodenje zalog
    Z aplikacijo HubTie POS lahko vodite zalogo svojih artiklov enostavno in kjerkoli.
  • Izvozi v računovodske programe
    Aplikacija HubTie POS omogoče izvoze v različne računovodske programe.
  • Plačilni sistem z Moneto
    Naša blagajna podpira tudi plačila z Moneto, priročnim plačilnim sistemom preko telefona.
  • Storitev v oblaku
    HubTie POS je oblačna storitev, kar vam omogoča, da lahko varno dostopate do vaših podatkov preko računalnika ali mobilnega telefona.
  • Spletna administracija
    Aplikacija HubTie POS je podprta s profesionalno spletno pisarno, razvito za podporo vaših potreb.
  • Podpora za iOS
    Aplikacija je podprta za vse ključne operacijske sisteme: Android, Windows in iOS
Hubtie pos davčne blagajne vsebujejo:
izdajanje računov pravnim osebam
nastavitev različnih pravic zaposlenim
blagajniški dnevniki
izdajo prevzemnic, dobavnic in dobropisov za računovodsko poslovanje
izvozi v različne računovodske programe
skladišča in zaloge artiklov
urejanje statusov dokumentov
DDV stopnje (22%,9,5% in 0%)
poslovna leta (pregled poslovanja po letih)
poročila o prodaji po zaposlenih
uporabo spletne pisarne za nadzor prodaje
vodenje knjige izdanih računov
delovanje blagajne tudi brez interneta
neodbitni DDV
možnost povezave z spletno trgovino
SERVISNO - DELOVNI
NALOGI
zakaj izbrati hubtie servisno - delovne naloge:
enostavna uporaba
pregled zgodovine popravil - del po serijski številki, IMEI, registrski tablici, itd.
optimizacija delovnega časa zaposlenih
oblačna rešitev za celovit nadzor delovanja servisa
možnost dodeljevanja nalogov po zaposlenih
arhiviranje obdelanih nalogov
podpora z aplikacijo za Android telefone/tablice
možnost nadgradnje z davčno blagajno HubTie POS
PREIZKUSI ZDAJ
Optimizirajte delo servisa, poenostavite poslovanje, znižajte stroške in s tem dvignite svoje poslovne rezultate še danes.


uporabna marketinška platforma
E-OBVEŠČANJE
Elektronsko obveščanje je preprosta in uporabna marketinška platforma, ki vam omogoča kreiranje obveščanja z najnovejšim dogajanjem, novicami, akcijami za vaše partnerje ali uporabnike, z namenom razvoja in vzdrževanja odnosov ter gradnje odzivne in donosne baze strank.
Modul elektronskega obveščanja vključuje vse zmogljivosti, ki jih potrebujete za ustvarjanje učinkovitih e-mail kampanj:
intuitivno in unikatno predlogo za ustvarjanje e-obveščanja
orodje za upravljanje kontaktov; dodajanje, brisanje partnerjev, dodajanje kontaktov v kategorije
povezavo predloge s socialnimi omrežji
analitiko, ki vam omogočajo spremljanje aktivnosti uporabnikov
PREIZKUSI ZDAJ
Zaupajte nam
vaš projekt
059 02 69 26

Kontaktni obrazec

Sporočite nam vaše želje in ideje, z veseljem vam bomo odgovorili ter z vami delili naše znanje in izkušnje.

Pošlji

Mnenja strank

Med našimi poslovnimi partnerji ter uporabniki naših storitev in rešitev, boste našli tako manjša, start-up podjetja, kot tudi velike mednarodne korporacije.


PRIDOBITE PONUDBO
Zagotovite si brezplačno ponudbo ali pa si pridobite dodatne informacije glede naših storitev in rešitev. Naša ekipa vas bo kontaktirala v najkrajšem možnem roku.