Oblikovanje privlačnih spletnih strani in spletnih trgovin je že od nekdaj zahtevno delo. Z razvojem novih tehnologij in vsebin, so se oblikovalcem spletnih strani odprle številne nove možnosti ustvarjanja in oblikovanja. Vzporedno s tem, pa so tudi obiskovalci spletnih mest postali vse bolj zahtevni in od ponudnikov vsebin pričakujejo pregledne, jasne in privlačne spletne strani. Kako oblikovati privlačne spletne strani in katere so napake, ki se jim moramo izogniti?
Oblikovanje privlačnih spletnih strani in spletnih trgovin je že od nekdaj zahtevno delo. Z razvojem novih tehnologij in vsebin, so se oblikovalcem spletnih strani odprle številne nove možnosti ustvarjanja in oblikovanja. Vzporedno s tem, pa so tudi obiskovalci spletnih mest postali vse bolj zahtevni in od ponudnikov vsebin pričakujejo
pregledne, jasne in privlačne spletne strani. Kaj je
pozitivna uporabniška izkušnja smo že pisali, prav tako smo omenili nekaj pomembnih elementov, ki pri obiskovalcu ustvarijo takšno pozitivno izkušnjo. Tokrat pa predstavljamo pet usodnih napak, ki si jih pri oblikovanju spletne strani nikakor ne smemo privoščiti.
Preveč inovativen pristop
Oblikovanje spletne strani je vsekakor ustvarjalno delo. Oblikovalci se želijo skozi to delo izraziti in izstopiti iz povprečja oz. želijo oblikovati takšno stran, ki bo izstopala in se po svojem izgledu razlikovala od drugih spletnih strani. Vse prevečkrat oblikovalci v tej želji oblikujejo preveč inovativne spletne strani, ki pa imajo pri povprečnem obiskovalcu pogosto kontra učinek. Spletna stran mora biti namreč oblikovana tako, da bo povprečen obiskovalec brez težav našel kar išče oz. bo brez nepotrebnega iskanja hitro dostopal do vseh informacij, ki jih potrebuje.
Nejasna navigacija
Ena izmed najpogostejših napak pri oblikovanju spletnih strani je prav nejasna navigacija. Z navigacijo usmerjamo obiskovalca po spletni strani oz. spletni trgovini. Navigacija spletne strani mora biti jasna in preprosta, saj boste obiskovalcem spletne strani le tako omogočili hitro sprehajanje po strani brez nepotrebnega in zamudnega iskanja. Obiskovalec spletne strani mora imeti v vsakem trenutku jasen občutek kje na strani se nahaja. V kolikor boste imeli na spletni strani nejasno navigacijo, obstaja velika verjetnost, da bodo obiskovalci hitro zapustili vašo stran.
Pomanjkanje beline (ang. white space) na spletni strani
Trendi spletnega oblikovanja se iz leta v leto spreminjajo. Pred časom so bile v trendu spletne strani z ogromno nametane vsebine, velikim številom različnih barv, ogromno dodatnih informacij v oblačkih,.. Takšno oblikovanje je že nekaj časa »out«. Trenutni trendi se podobno kot v drugih oblikovalskih krogih opirajo na minimalističen pristop, kjer obiskovalcem ponudimo preproste, jasne in prečiščene spletne strani. Na spletni strani moramo poskrbeti za zadostno količino beline (ang. white space), ki poskrbi, da je spletna stran pregledna in obiskovalcem privlačna.
Spletna stran brez kontrasta
Z uporabo kontrasta (različne barve, velikosti pisave, oblike in postavitve,..) lahko hitro izpostavimo pomembnejše elemente in informacije na spletni strani. Vsak povprečen obiskovalec spletne strani hitro prepozna pomembnejše informacije v kolikor so le te zapisane v različnih pisavah, velikosti, barvi,..
Kompleksni povpraševalni obrazci
S povpraševalnimi obrazci pridobivamo informacije o naših obiskovalcih, strankah in kupcih. Poskrbeti moramo, da naša spletna stran vsebuje napredne povpraševalne obrazce, s katerimi se približamo našim obiskovacem. Povpraševalni obrazci morajo biti preprosti in uporabnikom prijazni. Oblikovani morajo biti tako, da od uporabnika zahtevajo zgolj informacije, ki jih resnično potrebujemo.
V MMstudiu imamo izkušeno oblikovalsko ekipo, ki je poskrbela za oblikovanje mnogih priljubljenih in s strani obiskovalcev dobro sprejetih spletnih strani in trgovin. Nekaj izvedenih projektov si lahko ogledate TUKAJ.
Pokličite nas na 070 860 812 ali nam pošljite e-mail na info@mmstudio.si.