A/B testiranje je fantastična metoda za izračun najboljših spletnih promocijskih in trženjskih strategij za vaše podjetje.
Uporablja se lahko za testiranje vsega, od kopije spletnega mesta do prodajnih e-poštnih sporočil. To vam omogoča, da poiščete najuspešnejšo različico svoje oglaševalske akcije, preden porabite celoten proračun za tržno gradivo, ki ne deluje. A/B testiranje je lahko dolgotrajno, vendar njegove prednosti nadomestijo vloženi čas.
Kaj je A/B testiranje?
A/B testiranje je marketinška strategija, ki primerja dve različici spletnega mesta, oglasa, e-pošte, pojavnega okna ali ciljne strani druge proti drugi, da ugotovimo, katera je najučinkovitejša.
Lahko na primer preizkusite dve različni pojavni okni (da vidite, katero spodbuja več prijav na dogodek) ali dva različna Google Ads (da vidite, kateri spodbuja več nakupov). To zagotavlja ključne vpoglede v to, kam in kako vložiti proračun za marketing.
Kako deluje A/B testiranje?
A/B testiranje deluje tako, da različnim uporabnikom naključno prikaže dve različici istega sredstva (oglas, spletno mesto, pojavno okno, ponudba itd.).
Ena različica je "nadzorna" skupina ali različica, ki je že v uporabi. Druga različica spremeni en sam element. Spremenite lahko več elementov, vendar je težje ugotoviti, katera sprememba je naredila razliko.
Polovici obiskovalcev spletnega mesta lahko na primer prikažete modri gumb »kupi zdaj«, drugi polovici pa rdeč gumb »kupi zdaj«. Po določenem času (na splošno vsaj dva tedna) bi primerjali stopnje konverzije, da bi videli, kateri barvni gumb je povzročil več nakupov.
Pri testiranju lahko preizkusite:
- naslove
- besedilo poziva k dejanju
- lokacijo poziva k dejanju
- pojavna okna
- predstavljene slike
- vsebino
- število polj v obrazcu
Enako velja za e-pošto. Pošljite dve različici na svoj mailing seznam (naključno izberete, katera polovica prejme kateri e-mail) in nato spremljajte, katera se bolje pretvori. Z e-poštnimi sporočili lahko prilagodite svojo strukturo, zadevo e-pošte, uporabljene slike ali celo svoje ponudbe.
Zakaj je A/B testiranje pomembno?
Z A/B testi lahko natančno ugotovite, katere marketinške strategije najbolje delujejo za vaše podjetje in vaš izdelek.
Izvajanja rednih A/B testov na vašem spletnem mestu in trženjskih materialih imajo tudi naslednje prednosti:
- Pomagajo vam razumeti svojo ciljno publiko.
- Višje stopnje konverzije.
- Redno testiranje vam pomaga spremljati spremembe navad potrošnikov.
- Doseči, da obiskovalci ostanejo na vašem spletnem mestu dlje.
Teste je treba izvajati hkrati. Ustvarite dve različici istega oglasa, ciljne strani, aplikacije itd.
Po nekaj tednih si oglejte rezultate. Katera različica je zmagala?
Testiranje analizirajte in ga ponovite. A/B testiranje je najučinkovitejše, če se izvaja redno.
Ne pozabite, da želite za najbolj natančne rezultate izvajati samo en test naenkrat.
A/B testiranje je najboljši prijatelj tržnika. Omogoča vam, da na primer vidite, kateri oglasi povzročijo največ konverzij, na katere ponudbe se odzove vaše občinstvo ali kateri naslovi v blogih povzročijo največ prometa.
Če želite izvedeti več o A/B testiranju nas lahko kontaktirate na
info@mmstudio.si, saj je A/B testiranje fantastično orodje, ki bi ga morali uporabljati vsi, ki se ukvarjajo z marketingom.