BLOG MMstudio

A/B testiranje

Objavljeno: 13.06.2022
A/B testiranje je fantastična metoda za izračun najboljših spletnih promocijskih in trženjskih strategij za vaše podjetje.
Uporablja se lahko za testiranje vsega, od kopije spletnega mesta do prodajnih e-poštnih sporočil. To vam omogoča, da poiščete najuspešnejšo različico svoje oglaševalske akcije, preden porabite celoten proračun za tržno gradivo, ki ne deluje. A/B testiranje je lahko dolgotrajno, vendar njegove prednosti nadomestijo vloženi čas.


Kaj je A/B testiranje?


A/B testiranje je marketinška strategija, ki primerja dve različici spletnega mesta, oglasa, e-pošte, pojavnega okna ali ciljne strani druge proti drugi, da ugotovimo, katera je najučinkovitejša.

Lahko na primer preizkusite dve različni pojavni okni (da vidite, katero spodbuja več prijav na dogodek) ali dva različna Google Ads (da vidite, kateri spodbuja več nakupov). To zagotavlja ključne vpoglede v to, kam in kako vložiti proračun za marketing.


Kako deluje A/B testiranje?


A/B testiranje deluje tako, da različnim uporabnikom naključno prikaže dve različici istega sredstva (oglas, spletno mesto, pojavno okno, ponudba itd.).

Ena različica je "nadzorna" skupina ali različica, ki je že v uporabi. Druga različica spremeni en sam element. Spremenite lahko več elementov, vendar je težje ugotoviti, katera sprememba je naredila razliko.

Polovici obiskovalcev spletnega mesta lahko na primer prikažete modri gumb »kupi zdaj«, drugi polovici pa rdeč gumb »kupi zdaj«. Po določenem času (na splošno vsaj dva tedna) bi primerjali stopnje konverzije, da bi videli, kateri barvni gumb je povzročil več nakupov.

Pri testiranju lahko preizkusite:

     - naslove
     - besedilo poziva k dejanju
     - lokacijo poziva k dejanju
     - pojavna okna
     - predstavljene slike
     - vsebino
     - število polj v obrazcu

Enako velja za e-pošto. Pošljite dve različici na svoj mailing seznam (naključno izberete, katera polovica prejme kateri e-mail) in nato spremljajte, katera se bolje pretvori. Z e-poštnimi sporočili lahko prilagodite svojo strukturo, zadevo e-pošte, uporabljene slike ali celo svoje ponudbe.


Zakaj je A/B testiranje pomembno?


Z A/B testi lahko natančno ugotovite, katere marketinške strategije najbolje delujejo za vaše podjetje in vaš izdelek.

Izvajanja rednih A/B testov na vašem spletnem mestu in trženjskih materialih imajo tudi naslednje prednosti:

- Pomagajo vam razumeti svojo ciljno publiko.
- Višje stopnje konverzije.
- Redno testiranje vam pomaga spremljati spremembe navad potrošnikov.
- Doseči, da obiskovalci ostanejo na vašem spletnem mestu dlje.

Teste je treba izvajati hkrati. Ustvarite dve različici istega oglasa, ciljne strani, aplikacije itd.
Po nekaj tednih si oglejte rezultate. Katera različica je zmagala?
Testiranje analizirajte in ga ponovite. A/B testiranje je najučinkovitejše, če se izvaja redno.
Ne pozabite, da želite za najbolj natančne rezultate izvajati samo en test naenkrat.

A/B testiranje je najboljši prijatelj tržnika. Omogoča vam, da na primer vidite, kateri oglasi povzročijo največ konverzij, na katere ponudbe se odzove vaše občinstvo ali kateri naslovi v blogih povzročijo največ prometa.

Če želite izvedeti več o A/B testiranju nas lahko kontaktirate na info@mmstudio.si, saj je A/B testiranje fantastično orodje, ki bi ga morali uporabljati vsi, ki se ukvarjajo z marketingom.


 
OZNAKE
spletne strani optimizacija personalizacija spletne strani izdelava spletne strani unikatne spletne strani funkcionalnost spletne strani izdelava spletnih strani uporabniška izkušnja prenova spletne strani spletna stran spletna trgovina idealna persona pristajalna stran konverzija navigacija vsebina urejevalnik spletnih strani slovenski CMS Minitron sistem cms spletni nastop lasten cms unikatna spletna stran spletna agencija izdelava spletne trgovine Vavčer za digitalni marketing mobilna aplikacija rezervacijska platforma cta besedilo na spletni strani GDPR varstvo osebnih podatkov Google analitika vrhunsko oblikovanje Kvalitetno programiranje spletna stran po meri design odziven design hiter nakup SEO optimizacija marketing spletna prodaja izdelava spletnih trgovin poceni izdelava spletne trgovine prenova spletne trgovine CRM sistem ERP sistem funckionalnosti spletne trgovine postavitev spletne trgovine sistemi za spletno trgovino magento woocommerce opencart minitron shopyfy spletni konfigurator izdelava spletnega konfiguratorja konfigurator ponudbe vodenje zalog normativi black friday cyber monday črni petek spletni ponedeljek hitrost spletne strani google ux trgovina varna spletna trgovina zaprtokodni sistem varno nakupovanje google oglaševanje digitalni marketing e-mail oglaševanje mailing seznam marketinška strategija blog e-poštni seznam CTA program zvestobe video vsebine organski doseg vsebinski marketing oglaševanje Google ADS Google oglaševanje socialna omrežja Facebook oglaševanje B2B podjetja B2B marketing privlačna spletna stran video vsebina spletno oglaševanje video video produkcija video vsebine na spletu video izobraževanja webinar video predstavitev digitalni marketing 2021 trendi video marketing chatboti UGC - User generated content influencerji Facebook objave spletna agecija MMstudio engagement Facebook Ads analiza digitalno trženje e-mail marketing email lista povečajte e-poštni seznam optimizacija spletnih strani SEO optimizacije Google spletni iskalniki SEO spletni iskalnik analiziranje spletne strani ključne besede spletni uspeh spletni uporabnik vodenje socialnih omrežij pozitivna uporabniška izkušnja CGP celostna grafična podoba spletnih trgovin Google Analytics spletna analitika spletno mesto Google Ads fotografija pametni telefon fotoaparat slikanje artikov Photoshop PS Photoshop Express urejanje fotografije za splet seo optimizacija cms seo. optimizacija spletne strani on-site optimizacija
PRIDOBITE PONUDBO
Zagotovite si brezplačno ponudbo ali pa si pridobite dodatne informacije glede naših storitev in rešitev. Naša ekipa vas bo kontaktirala v najkrajšem možnem roku.