Avtomatizirajte spletno trgovino in povežite vse procese – od naročila do dostave – s popolnim pregledom
Objavljeno: 15.09.2025
Uspešna spletna trgovina danes ni samo lepa stran z izdelki. Ključ je v tem, da vsi procesi tečejo avtomatsko – od naročila, računovodstva, skladišča do dostave in marketinga. In prav to omogoča MiniTron – slovensko orodje za urejanje spletnih strani in trgovin, ki ga lahko popolnoma prilagodimo vašemu poslu.
Avtomatika na vseh področjih
Z MiniTronom lahko zgradite custom made spletno stran ali trgovino, kjer se procesi optimizirajo in avtomatizirajo:
- naročila se samodejno prenašajo v računovodske programe (Birokrat, Vasco, Pantheon),
- zaloge se sinhronizirajo sproti,
- računi se lahko izdajajo brez ročnega vnosa,
- podatki o kupcih se avtomatsko prenesejo v HubSpot, Mailchimp, SqualoMail...
- naročila gredo neposredno v GLS Fulfillment za pakiranje in dostavo.
Podjetje pa se lahko vedno samo odloči, katere procese bo imelo avtomatizirane. MiniTron omogoča popoln pregled nad poslovanjem in možnost, da uporabnik kadar koli ročno ustavi ali spremeni potek.
Z avtomatizacijo se zmanjša možnost napak, prihrani čas in stroške.
Zakaj MiniTron?
- slovensko orodje z lokalno podporo
- avtomatika in optimizacija procesov
- možnost nadzora in ročnega posega, ko je to potrebno
- custom made spletne strani in trgovine
- integracije z računovodstvom, logistiko in CRM
- pregledno poslovanje in hitrejše odločanje
MiniTron ni le orodje za spletno trgovino. Je vaš digitalni pomočnik, ki poskrbi, da celoten proces – od prvega klika do dostave – poteka avtomatsko, optimizirano in brez nepotrebnega dela, hkrati pa ostaja v vaših rokah.