CGP ali celostna grafična podoba
Objavljeno: 03.09.2020
CGP (celostna grafična podoba) predstavlja grafično predstavitev podjetja ali znamke in je ključna pri prepoznavnosti enega ali drugega. CGP pogosto predstavlja prvi stik stranke z vašim podjetjem, zato morate poskrbeti, da bo ta prvi stik zares dober. CGP predstavlja celoten nabor grafičnih elementov, ki predstavljajo posamezno znamko ali podjetje oziroma lahko rečemo, da tvorijo vizualno identiteto podjetja.
CGP (celostna grafična podoba) predstavlja grafično predstavitev podjetja ali znamke in je ključna pri prepoznavnosti enega ali drugega. CGP pogosto predstavlja prvi stik stranke z vašim podjetjem, zato morate poskrbeti, da bo ta prvi stik zares dober. CGP predstavlja celoten nabor grafičnih elementov, ki predstavljajo posamezno znamko ali podjetje oziroma lahko rečemo, da tvorijo vizualno identiteto podjetja. V nabor grafičnih elementov, s katerimi vplivamo na podobo podjetja lahko uvrstimo logotipe, žige, barvne sheme, dokumente, vizitke,… Vsako resnejše podjetje ima definirane vse pomembnejše elemente grafične podobe, saj le tako lahko gradi na svoji prepoznavnosti na trgu. Vsi elementi pa morajo slediti enim oblikovalskim smernicam. Dober CGP je takšen, da sledi oblikovnim standardom in trendom, ob tem pa uspešno predstavlja znamko, podjetje in njegovo sporočilo na trgu.
Zakaj mora imeti vsako resno podjetje izdelan CGP?
Na trgu je potrebno nastopiti suvereno in odločno, med vso konkurenco pa je potrebno najti svoje mesto in biti enostavno prepoznaven. CGP mora biti takšen, da bo vizualno pritegnil, pri partnerjih in strankah pa bo vzbujal občutek zaupanja, kredibilnosti, varnosti in zanesljivosti,.. Podoba podjetja oziroma znamke vpliva tudi na pozicijo na trgu in na poslovno uspešnost. CGP velikokrat odigra tudi ključno vlogo pri gradnji pripadnosti do posameznega podjetja ali blagovne znamke.
Celostna grafična podoba naj bo zasnovana tako, da izraža jasno sporočilo javnosti in trgu. CGP se uporablja tudi pri marketinških aktivnostih, pri nastopih na družbenih omrežjih, v medijih,.. Celostno grafično podobo se je v preteklih časih povezovalo predvsem z različnimi tiskanimi oblikami, danes pa se vsi dobro zavedamo, da je CGP izredno pomemben tudi pri uspešnem spletnem nastopu. Sami pri izdelavi spletnih strani in spletnih trgovin vedno izhajamo iz obstoječega CGP-ja. Le-tako lahko podjetje oziroma blagovno znamko tudi na spletu uspešno predstavimo oz. se pri spletnem nastopu ne oddaljimo od težko pridobljene prepoznavnosti v tiskani obliki.
Življenjska doba CGP
Tako kot pri drugih stvareh, se tudi CGP-ju lahko sčasoma poznajo njegova leta. Oblikovalski trendi se stalno menjajo, skozi leta pa se seveda lahko spremenijo tudi velikost podjetja, njegove dejavnosti, prisotnost na trgu, tehnologija,.. Vsem tem spremembam mora slediti tudi celostna grafična podoba, zato je normalno in nujno potrebno, da po določenem času poskrbimo za osvežitev CGP-ja.
Snovanje in izdelava CGP in kasneje tudi osvežitev grafične podobe, ni tako zelo enostavna, kot bi se nekomu morebiti lahko zdela. Izkušnje grafičnega oblikovalca, ideje in predvsem občutek so ključni, v kolikor želimo izdelati dober CGP.
V MMSstudiu že več kot desetletje skrbimo za uspešne poslovne zgodbe. Kreativnost naših oblikovalcev je bila že večkrat uspešno predstavljena skozi različne uspešne celostne grafične podobe.
Zato, v kolikor tudi sami potrebujete CGP, kontaktirajte našo agencijo in z veseljem bomo poskrbeli tudi za vašo celostno podobo. Pokličite nas na 070/860-812 ali pa nam pošljite elektronsko sporočilo na info@mmstudio.si