V B2B podjetjih je moč vzpostaviti kreativen in raznolik marketinški model. Tako kot povsod, se tudi B2B podjetja na trgu srečujejo z močno konkurenco, tako da svojim potencialnim poslovnim partnerjem zelo težko predstavijo prednosti svoje ponudbe. Zato je potrebno tudi v marketingu vzpostaviti takšno strategijo, ki bo spodbudila vaše uspešno poslovanje. Digitalna doba je močno spremenila način trženja B2B podjetij. Za kaj vse moramo poskrbeti v kolikor želimo biti uspešni pri B2B digitalnemu marketingu? V nadaljevanju predstavljamo nekaj preprostih nasvetov..
V B2B podjetjih je moč vzpostaviti kreativen in raznolik marketinški model. Tako kot povsod, se tudi B2B podjetja na trgu srečujejo z močno konkurenco, tako da svojim potencialnim poslovnim partnerjem zelo težko predstavijo prednosti svoje ponudbe. Zato je potrebno tudi v marketingu vzpostaviti takšno strategijo, ki bo spodbudila vaše uspešno poslovanje. Digitalna doba je močno spremenila način trženja B2B podjetij. Za kaj vse moramo poskrbeti v kolikor želimo biti uspešni pri B2B digitalnemu marketingu? V nadaljevanju predstavljamo nekaj preprostih nasvetov..
Uporabna in privlačna spletna stran
Prvi in osnovni korak pri vzpostavitvi marketinške strategije je vsekakor postavitev uporabne in privlačne spletne strani. Spletna stran je, kot sami vedno radi poudarimo, prvi stik stranke oz. potencialnega poslovnega partnerja z vašim podjetjem. Z ogledom vaše spletne strani si ljudje avtomatsko ustvarijo nek prvi vtis o vašem podjetju. V kolikor je vaša spletna stran moderna, privlačna in uporabna je ta prvi vtis vsekakor pozitiven. Različne študije so pokazale, da kar 75% potencialnih kupcev pred nakupom izdelka, prvo pogleda na spletno stran in tam poskuša pridobiti dodatne informacije o izdelku.
Koristna vsebina in SEO optimizacija
Vsebina vaše spletne strani mora vsakemu vašemu obiskovalcu predstavljati koristen vir informacij. Poskrbite za kvalitetno vsebino spletne strani, kateri morate redno dodajati dodatne nove vsebine, ter tako poskrbeti tudi za SEO optimizacijo. Nekaj več o SEO optimizaciji si lahko preberete v enem izmed naših preteklih zapisov.
Uporaba družbenih omrežij za potrebe B2B podjetja
Družbena omrežja s svojo popularnostjo in prodornostjo v družbi predstavljajo pomembno orodje za B2B marketinško strategijo. V kolikor še nimate poslovnih profilov na Facebooku, Instagramu ali LinkedInu, potem jih odprite čimprej. Več kot 60% potencialnih kupcev, bo informacije o vas in vaših storitvah ali izdelkih poiskalo tudi na družbenih omrežjih. Mnoge druge statistične dejavnike, ki govorijo v prid uporabi družbenih omrežij si lahko ogledate TUKAJ.
Predstavite se s pomočjo videa
Ljudje smo vizualna bitja. Privlačna in kratka video vsebina dosega boljšo interakcijo v primerjavi z drugimi oblikami oglaševanja. Zaradi tega je video marketing v zadnjem času postal trend, kateremu bi morala slediti tudi vsa B2B podjetja. S kvalitetno video vsebino boste pritegnili pozornost vaših strank in jim na hiter in jasen način predstavili svojo ponudbo.
Tudi na področju B2B oglaševanja je potrebno slediti trendom in biti vedno korak pred konkurenco, v kolikor želimo dosegati zadovoljive poslovne rezultate. Zgoraj smo vam predstavili nekaj preprostih nasvetov, s katerimi boste zagotovo uspešno predstavili svoje podjetje na konkurenčnem trgu.
V kolikor pa imate s področja B2B marketinga še kakšno vprašanje, smo vam s svojimi nasveti vedno na voljo na 070 860 812 oz. nam lahko pošljete e-mail s svojimi vprašanji na info@mmstudio.si