BLOG MMstudio

Elementi uspešne spletne strani za višjo konverzijo (2.del)

Objavljeno: 01.03.2021
V prejšnjem delu smo v grobem predstavili pomembne elemente, ki jih mora imeti vsaka sodobno zasnovana spletna stran. Med drugim smo izpostavili naslov, ki pritegne pozornost, temu mora slediti prav tako premišljeno napisan podnaslov. Zaključili smo pri slikovnem materialu, ki se vedno izkaže kot ključen dejavnik, ko se prične izdelava spletne strani. Kateri pa so preostali elementi, ki jih moramo nujno uvrstiti na našo novo spletno stran?
Vsaka spletna stran, ki prinaša konverzijo je v osnovi zgrajena po neki preverjeni strukturi. V preteklosti so izdelovalci spletnih strani sicer poskušali na vse mogoče načine, predvsem z oblikovnimi spremembami postati unikatni, drugačni,…

Vendar se kot po pravilu ta odstopanja niso nikoli obrestovala oz. niso prinašala pozitivnih rezultatov. Omenimo naj samo poizkus horizontalnega »scrolla«, ali pa gigantskih fontov, menija na desni strani, itd. Seveda je marsikaj od tega odpadlo s pojavom prilagojenega designa za mobilne naprave. Pa vendar, določene novitete enostavno ne gredo skozi.

Zakaj je temu tako in zakaj se pri izdelavi spletnih strani v izkušenih agencijah temu izogibamo ni treba dolgo razglabljati. Uporabniki spletnih strani so navajeni na določeno konsistenco, ko gre za podajanje in iskanje informacij. Meni pričakujejo na vrhu strani, kontakt v nogi spletne strani, informacijo o glavni storitvi ali produktu pa čimprej na vstopni strani. Vsaka motnja v smislu nepomembnega ali še huje nepovezanega elementa na spletni strani vodi le k enem – kliku stran in iskanju želenih informacij drugje. Navadno pri neposrednem konkurentu, ki se je UX oz. uporabniške izkušnje spletne strani dobro zaveda.
 

Torej, kateri so obvezni ali pričakovani elementi na spletni strani?


Poleg že omenjenih: glavnega naslova, podnaslova in slikovnega materiala mora učinkovita spletna stran vsebovati še tako imenovane elemente vsebine. To so tisti deli spletne strani, ki uporabnika seznanijo z našo dejavnostjo, ga s pomočjo »social proof« vsebine prepričajo in na koncu spodbudijo, da preko CTA (call to action) elementov, izvede nam tako željeno konverzijo. Se pravi izvede nakup, odda povpraševanje, nam piše preko strateško postavljenega e-mail naslova ali pa pokliče na tel. številko, itd. Pa podrobneje poglejmo vsakega posebej, kaj je njegov namen, na kaj moramo pri postavitvi spletne strani biti pozorni, možne pasti in priložnosti za izboljšavo.


Vsebina na spletni strani


Ko se novi navadno neizkušeni lastnik spletne strani loti pisanja vsebine, se navadno zgodi dvoje. Ali je vsebine za izdelavo spletne strani premalo ali pa jo je bistveno preveč. Večkrat se srečujemo s slednjimi, saj bi vsakdo želel na dolgo in široko predstaviti sebe in svoje podjetje na čim bolj izčrpen način. Vendar je to ravno nasprotno od tistega kar sodobni uporabniki pričakujejo. Ko se lotimo postavitve spletne strani, moramo vsebino skrbno odmeriti, njen obseg pa prilagoditi občinstvu oz. ciljni publiki. Dostikrat ima veliko vlogo tudi stil pisanja. Dobro moramo vedeti koga in na kakšen način nagovarjamo. Poleg tega mora spletna stran, kar se da hitro, obiskovalcu nuditi informacije, ki jih išče.

V današnjem času je pozornost uporabnika izredno težko dosegljiva. Na voljo imamo le nekaj sekund. V tem času moramo potencialni stranki ponuditi vse po kar je prišel na našo spletno stran. Če bo bistvo spletne strani, naše storitve, produkt ali ključne prednosti skrito med goro preostalega nepomembnega teksta se bo izgubil fokus, Tega pa nikakor nočemo.



Zato naj bo pri izdelavi spletne strani glavno vodilo sledeče. Skrbno odmerjen tekst, z vsemi ključnimi informacijami, brez nepotrebnega mašila. Saj veste nikogar, ampak res nikogar, ne zanima »vizija in poslanstvo« podjetja. Uporabnike zanima kaj jim ponujate, zakaj izbrati vas, v čem ste boljši od konkurentov ter ostale prednosti.
 

Social proof ali izkušnje uporabnikov


Vsaka še tako dobro pripravljena vsebina za objavo na spletni strani, ne bo prepričala uporabnika v taki meri, kot ga lahko pozitivna izkušnja nekega drugega uporabnika. Ljudje smo taki, da očitno damo precej na mnenje in izkušnje nekoga drugega. Tudi zato so že v samem začetku pri izdelavi spletnih strani ugotovili, da je »social proof« element eden ključnih dejavnikov pri zaključku konverzije. Presenečeni bi bili, če bi vedeli koliko uporabnikov se za nakup odloči prav na podlagi preteklih izkušenj drugega uporabnika.

Dobro zasnovana spletna stran poudarja »social proof« element. Mnenja uporabnikov zato, če je le mogoče, vključite obvezno na prvo stran. V kolikor to ni možno ali se ne sklada s strategijo pa jih vseeno dodajte vsaj na stran produkta ali storitve. Tudi, če šele začenjate poslovno pot in je vaša dejavnost nova, poiščite nekoga s katerim ste že sodelovali ali je preizkusil vaš produkt. Vsako mnenje šteje. Na koncu je prav to tisto kar premami uporabnika in se bo namesto za konkurenta raje odločil in povpraševanje poslal vam.


Mnenje uporabnika naj bo kratko in jedrnato. Pove naj bistvene prednosti, zakaj se je odločil za sodelovanje z vami in kaj pozitivnega mu to prinaša. Vse skupaj podkrepite z navedbo polnega imena in priimka ter podjetja lastnika izjave. V kolikor imate možnost dodajte še fotografijo. Ta ima še dodatno težo. Ni pa nujna.


Pa še to: nikar mnenj uporabnikov ne pišite sami ali jih ponarejajte. V današnjem času se pristnost navedb lahko izredno hitro in enostavno preveri. Ni hujšega, kot da pred potencialno stranko izpadete nezanesljivi ali prevarantski.





CTA ali poziv k akciji


Do sedaj so bili vsi elementi, ki jih moramo nujno imeti na spletni strani povezani z vsebino. Njihov namen je predstavitev naše dejavnosti in prepričati uporabnika, da smo mi tista prava izbira. Do sedaj nam je uspelo, toda kaj zdaj. Čakati in upati na najboljše? Seveda ne. Že prej smo vmes omenili, da pri izdelavi spletnih strani razmišljamo dolgoročno. Sedaj že dobro veste, da mora na spletni strani vsak element stati na svojem mestu s točno določenim razlogom. Omenili pa smo tudi CTA element. Kaj pa je točno CTA oz. poziv k akciji?

Call to action je tujka s katero izdelovalci spletnih strani označujemo vse elementa na spletni strani, ki uporabnika spodbujajo k izvedbi določenega dejanja. S premišljeno postavljeno in napisano vsebino smo ga pripeljali do točke, ko pričakujemo, da se bo nekaj zgodilo.

Navadno so CTA-ji na spletni strani v obliki gumbov, povezav, obrazcev, tel. številk, prijav na e-novice in tako dalje. V zadnjem času so zelo priljubljeni tudi tako imenovani »chatboti«.

Skupno vsem tem elementom so predvsem izrazita izpostavljenost in vidnost na spletni strani. Od preostale vsebine jih ločijo predvsem izrazitejše barve, velikost, oblika, včasih tudi animacija in podobno.

Določeno pozornost moramo nameniti sami vsebini, ki naj uporabnika naše spletne strani prepriča k dejanju. Navadni »klikni tu« tako enostavno lahko izboljšate z primernejšo izbiro terminov kot na primer »prenesi brezplačni vodič«, »podrobnejša navodila«, »vnovči popust« itd.


Zaključek


Tako, prišli smo do konca našega prispevka o elementih uspešne spletne strani za višjo konverzijo. Popeljali smo vas od začetka pa do konca izgradnje spletne strani. Če se le da, pri načrtovanju spletne strani upoštevajte prav vse naštete postavke in konverzija bo zagotovljena. Vse zgoraj našteto je plod dolgoletnih izkušenj, ki jih imamo v našem podjetju ter ob upoštevanju vseh znanih globalnih trendov na področju izdelave spletnih strani.


Potrebujete usluge uspešne spletne agencije?


Izdelava spletne strani je izjemno pomemben korak, saj je od tega v veliki meri odvisen tudi velik del vašega poslovanja. V kolikor se sami zavedate pomembnosti spletnega nastopa, si želite uspešne in unikatne spletne strani, potrebujete uspešnega spletnega partnerja, potem nas brez zadržkov kontaktirajte na tel. št. 070/860-812 ali pa nam pošljite elektronsko sporočilo na: info@mmstudio.si.

Naše prijazno osebje bo prisluhnilo vašim vprašanjem, vam svetovalo pri nadaljnjih korakih in poskrbelo za uspešno in dolgotrajno sodelovanje.
OZNAKE
spletne strani optimizacija personalizacija spletne strani izdelava spletne strani unikatne spletne strani funkcionalnost spletne strani izdelava spletnih strani uporabniška izkušnja prenova spletne strani spletna stran spletna trgovina idealna persona pristajalna stran konverzija navigacija vsebina urejevalnik spletnih strani slovenski cms minitron sistem cms spletni nastop lasten cms unikatna spletna stran spletna agencija izdelava spletne trgovine vavčer za digitalni marketing mobilna aplikacija rezervacijska platforma cta besedilo na spletni strani gdpr varstvo osebnih podatkov google analitika vrhunsko oblikovanje kvalitetno programiranje spletna stran po meri ključ do uspeha seo optimizacija ux design optimizacija spletne strani piškotki wordpress kako narediti spletno stran društvo člani portal za društvo iskalnik izvajalcev po regijah portal za člane društva registracija članov digitalna prijavnica na dogodke izdelava spletne strani za majhna podjetja spletne strani za podjetja facebook oglaševanje facebook oglasi migracija spletnih strani selitev spletne strani design odziven design hiter nakup seo optimizacija marketing spletna prodaja izdelava spletnih trgovin poceni izdelava spletne trgovine prenova spletne trgovine crm sistem erp sistem funckionalnosti spletne trgovine postavitev spletne trgovine sistemi za spletno trgovino magento woocommerce opencart minitron shopify spletni konfigurator izdelava spletnega konfiguratorja konfigurator ponudbe vodenje zalog normativi black friday cyber monday črni petek spletni ponedeljek hitrost spletne strani google ux trgovina varna spletna trgovina zaprtokodni sistem varno nakupovanje google oglaševanje digitalni marketing e-mail oglaševanje mailing seznam marketinška strategija blog e-poštni seznam cta program zvestobe video vsebine organski doseg cms cms sistem minitron varnost vsebinski marketing oglaševanje google ads google oglaševanje socialna omrežja facebook oglaševanje b2b podjetja b2b marketing privlačna spletna stran video vsebina spletno oglaševanje video video produkcija video izobraževanja webinar video predstavitev digitalni marketing 2021 video marketing chatboti ugc - user generated content influencerji facebook objave mmstudio engagement facebook ads analiza e-mail marketing povečajte e-poštni seznam seo ppc email marketing google analitika 4 ga4 google analitics facebook fb ads avtomatizacija oglasov facebook ads manager strategije ponudb facebook optimizacija facebook oglasov ciljanje občinstva facebook facebook avtomatizirana pravila povečanje roas facebook optimizacija spletnih strani seo optimizacije google spletni iskalniki spletni iskalnik analiziranje spletne strani ključne besede spletni uspeh spletni uporabnik vodenje socialnih omrežij pozitivna uporabniška izkušnja cgp celostna grafična podoba spletnih trgovin google analytics spletna analitika spletno mesto google ads fotografija pametni telefon fotoaparat slikanje artikov photoshop ps photoshop express urejanje fotografije za splet cms seo optimizacija spletne strani on-site optimizacija
PRIDOBITE PONUDBO
Zagotovite si brezplačno ponudbo ali pa si pridobite dodatne informacije glede naših storitev in rešitev. Naša ekipa vas bo kontaktirala v najkrajšem možnem roku.