Facebook oglaševanje je v svetu digitalnega marketinga že nekaj časa eden izmed najbolj popularnih načinov za promocijo podjetij in njihove ponudbe. S pomočjo Facebook oglaševanja lahko močno izboljšate prepoznavnost vašega podjetja in s tem tudi vašo prodajo. Popularnost Facebooka med uporabniki interneta je izjemna, tako da je tudi učinkovitost oglaševanja na omenjenem družbenem omrežju zelo velika.
Facebook oglaševanje je v svetu digitalnega marketinga že nekaj časa eden izmed najbolj popularnih načinov za promocijo podjetij in njihove ponudbe.
S pomočjo Facebook oglaševanja lahko močno izboljšate prepoznavnost vašega podjetja in s tem tudi vašo prodajo. Popularnost Facebooka med uporabniki interneta je izjemna, tako da je tudi učinkovitost oglaševanja na omenjenem družbenem omrežju zelo velika.
Čas je, da tudi sami pričnete s Facebook oglaševanjem. Da bi bila vaša odločitev, ali je tovrstno oglaševanje res prava odločitev, veliko lažja, smo vam v nadaljevanju pripravili nekaj dejstev, ki govorijo v prid Facebook oglaševanju.
Enostavno lahko dosežete vašo ciljno publiko
Ena izmed največjih prednosti Facebook oglaševanja je ta, da lahko oglase prikažete zgolj izbrani ciljni publiki. Z usmerjenim oglaševanjem lahko svojo ponudbo in podjetje predstavite zgolj tistim, ki bi jih tovrstna vsebina lahko resnično zanimala. Z usmerjenim oglaševanjem lahko močno vplivate na učinkovitost in tudi stroške vašega oglaševanja.
Nadzor nad stroški oglaševanja
Omenili smo že, da lahko z usmerjenim oglaševanjem, močno vplivate na stroške Facebook oglaševanja. Poleg tega je Facebook oglaševanje zasnovano tako, da imate v vsakem trenutku nadzor nad porabljenimi sredstvi in tudi podatke o učinkovitosti vašega oglaševanja. V kolikor je kampanja resnično dobro zastavljena, vaša ciljna publika dobro definirana in izbrana, lahko za dokaj nizek finančni vložek, dosežete izjemne rezultate.
Facebook vam omogoča pregled nad porabljenimi sredstvi, poleg tega pa boste imeli na voljo tudi podatke o številu prikazov vašega oglasa, številu konverzij, klikov, odzivov, všečkov,.. Na podlagi omenjenih podatkov lahko ocenite uspešnost vaše kampanje ter se odločite za njeno podaljšanje, oziroma se v primeru neuspešne kampanje odločite tudi za njeno zaustavitev. S tem boste lahko finančna sredstva ohranili za kakšno drugo oglaševalsko akcijo. Vsi zbrani podatki vam lahko vedno služijo tudi kot usmeritev za nadaljnje marketinške korake.
Povečajte svojo prepoznavnost in prodajo
S Facebook oglaševanjem lahko močno vplivate na prepoznavnost vašega podjetja. Glede na popularnost družbenega omrežja, kjer skoraj ni več uporabnika interneta, ki se ne bi vsaj del dneva zadržal na Facebook straneh, se lahko s Facebook oglaševanjem naredi izjemno delo pri gradnji vaše blagovne znamke oz. pri prepoznavnosti vašega podjetja. Ljudje bodo zanimivo ponudbo in vsebino z veseljem delili med svoje prijatelje. S tem se bo krog ljudi, ki bodo prišli v stik z vašim podjetjem, zelo hitro širil. S Facebook oglaševanjem lahko povečate tudi obisk na vaši spletni strani ali spletni trgovini, kar predstavlja velik potencial tudi za izboljšanje vaše prodaje.
Mnogi, ki se s Facebook oglaševanjem še vedno niste srečali oziroma tovrstne oblike oglaševanja še niste uporabili za promocijo svojega podjetja, se najverjetneje sprašujete ali je tudi za vas smiselno pričeti s takšnim oglaševanjem. Zagotavljamo vam, da je edini pravilen odgovor na vaše vprašanje: DA!
Sami imamo na področju Facebook oglaševanja izjemne izkušnje. Za nami je ogromno število uspešno izpeljanih oglaševalskih kampanj, ki smo jih izvedli za mnoga domača in tuja podjetja.
V kolikor bi tudi sami potrebovali zanesljivega partnerja na področju Facebook oglaševanja, nas brez zadržkov kontaktirajte na 070/860-812 ali oz. nam pošljete povpraševanje na info@mmstudio.si.