Tokrat vam predstavljamo dve rešitvi, ki jih ponuja slovenski CMS Minitron. Normative in rezervacijo artikla. Povezani sta z vodenjem zalog in nakupnim procesom potencialnih kupcev v vaši spletni trgovini.
Ali v vaši spletni trgovini prodajate tudi komplete sestavljene iz posameznih artiklov? Vam to povzroča težave pri vodenju zalog? Se vam je že kdaj zgodilo, da ste prodali komplet artiklov čeprav niste imeli vseh izdelkov, ki ga sestavlja na zalogi? Ste morda morali že kdaj obveščalti stranko, da nakup kljub izvedenemu naročilu, ne bo možen.
Če ste se prepoznali v zgornjih vrsticah poznate neprijeten občutek in sitnosti, ki so povezane z reševanjem nastale situacije.
Uporabljajte CMS Minitron za napredno vodenje zalog
Problemu s katerim se srečujete pa se lahko izognete, če vaša spletna trgovina omogoča napredno vodenje zalog. Slovenski CMS Minitron med naborom funkcij za spletne trgovce omogoča tako imenovane normative. Z vsemi naprednimi funkcionalnostmi sistema Minitron se je seveda najlažje spoznati, v kolikor ga tudi sami
preizkusite oz. uporabljate. Podrobneje smo CMS Minitron predstavili v
enem od naših prejšnjih blogov, danes pa se osredotočimo na funkcijo normativov.
Kaj natančno pa so normativi in kaj omogočajo?
Mnogi trgovci imajo v svoji ponudbi izdelke, ki jih prodajajo kot posamezne artikle, hkrati pa so vključeni tudi v različne komplete. Tako posamezni artikli tvorijo nek nov skupen produkt. Posamezni artikel iz kompleta bomo poimenovali s črko A. Drugi posamezni artikel bomo poimenovali z B, tretji s črko C,.. Poleg posameznih artiklov, lahko kupcem ponudimo tudi artikel, set ali komplet, ki ga sestavljajo različni posamezni artikli A, B, C,..
Kaj pa se zgodi, ko enega izmed teh posameznih artiklov ni več na voljo? Ali bo kupcem še vedno omogočen nakup seta oz. kompleta, v katerem nastopa tudi manjkajoči posamezni artikel?
V takšnem primeru obstajata dva verjetna scenarija.
Prvi scenarij
Sistem v katerem je izdelana spletna trgovina, ne pozna pojma in funkcionalnosti normativov.
Takšen sistem je sposoben voditi le zalogo posameznih artiklov oz. zalogo celotnega kompleta. V primeru, da poide zaloga artikla A, ki je seveda tudi del celotnega kompleta, sistem ne bo omogočil nakupa posameznega artikla, ne bo pa obstajala nobena ovira pri nakupu celotnega kompleta. Kupec bo naročil izdelek, prodajalec pa mu tega ne bo zmožen predati oz. zagotoviti. Takšna situacija zna biti za lastnika spletne trgovine kar neprijetna in zahteva kar nekaj opravičevanj in usklajevanj s potencialnim kupcem.
Drugi scenarij
Uporaba normativov v spletni trgovini in napredno vodenje zalog. (Omogoča slovenski CMS Minitron)
Celoten komplet, ki ga sestavljajo posamezni artikli A,B, C itd., sistem ne gleda kot en artikel. Sistemu je znano, da je tak komplet sestavljen iz različnih posameznih artiklov, zato je kupcem omogočen nakup kompleta le v primeru, da so na voljo prav vsi posamezni artikli, ki ga sestavljajo. V spletni trgovini imate lahko v svoji ponudbi npr. kuhinjske stole, kuhinjsko mizo in pa komplet, ki ga sestavljajo te stoli in miza. CMS Minitron bo tako situacijo prepoznal in onemogočil nakup kompleta.
CMS Minitron omogoča še več - rezervacija zaloge v spletni trgovini
Se vam je že kdaj zgodilo, da ste v spletni trgovini dodali artikel v košarico nakar ga niste mogli kupiti, ker ga ni bilo več na zalogi?
Še ena pomembna funkcionalnost, ki je povezana z vodenjem zalog in omogočanjem nemotenih nakupov, je rezervacija zaloge v spletni trgovini. Predstavljajte si situacijo, ko si en izdelek istočasno ogledujeta dva potencialna kupca. Na zalogi imate zgolj en izdelek, v košarico pa ga skoraj istočasno dodata dva kupca in opravita nakup.
Kaj se zgodi v takšnem primeru?
Prvi scenarij
Nekateri sistemi bi v takšnem primeru omogočili nakup obema kupcema. Ponovno naletimo na težavo, ko bo potrebno enemu izmed kupcev razlagati nastalo situacijo in se opravičevati, ker mu kljub izvedenemu nakupu ne boste zmožni izročiti izdelka.
Drugi scenarij
V Minitronu pa poznamo sistemsko rešitev, ki v takem primeru, prvemu kupcu omogočil nemoten nakup. Drugemu kupcu, ki je malo zamudil in opravil nakup sekundo kasneje kot prvi kupec, pa sistem avtomatsko predstavi situacijo. Poda mu informacijo, kdaj bo izdelek ponovno na zalogi in mu omogočil rezervacijo izbranega artikla.
Sistem Minitron v vsakem trenutku prepoznava dogajanje v spletni trgovini.
Zaključek.
Tokrat smo vam predstavili zgolj dve rešitvi, ki sta povezani z vodenjem zalog in nakupnim procesom vaših potencialnih kupcev. Ker ima CMS Minitron podobnih naprednih rešitev še ogromno, nas spremljajte tudi v prihodnje, ko bomo predstavili še te preostale funkcionalnosti.
CMS Minitron
Izdelava spletnih trgovin je področje, kateremu v našem podjetju namenjamo posebno pozornost. Zavedamo se namreč, da je poslovni uspeh naše stranke – uspešna spletna prodaja, v veliki meri odvisen tudi od našega dela.
Vse spletne rešitve, med katere seveda spada tudi izdelava spletnih trgovin, snujemo in izdelamo v našem lastnem sistemu Minitron.
Minitron je izjemno napreden in uporabniku prijazen CMS sistem. Poseduje mnoge
izjemne rešitve, ki se lahko vključijo v spletne trgovine.
Seveda smo vam za vsa v vprašanja v zvezi z izdelavo spletnih trgovin ter v zvezi z našim sistemom Minitron, na voljo tudi na tel. št. 070/860-812 ter na el. naslovu:
info@mmstudio.si.