Visoko rangiranje lahko dosežete z optimiziranim spletnim nastopom ali s pomočjo Google Ads oglaševanja. Kateri so glavni razlogi, da se je pametno odločiti za Google oglaševanje si preberite v nadaljevanju
Lahka in hitra dostopnost informacij na spletu je povzročila, da velika večina ljudi, išče in preverja storitve, ponudbo, izdelke in cene s pomočjo spletnih iskalnikov – v večini primerov je to vsem dobro znani Google. Ali bodo med vso konkurenco, ki se predstavlja na spletu, pri iskanju našli prav vas in vaše podjetje, je odvisno od tega, kako visoko je rangirana vaša spletna stran ali spletna trgovina. Visoko rangiranje lahko dosežete z optimiziranim spletnim nastopom ali s pomočjo Google Ads oglaševanja. Kateri so glavni razlogi, da se je pametno odločiti za Google oglaševanje si preberite v nadaljevanju:
• S svojimi oglasi nagovorite samo potencialne stranke
Google Ads omogoča izbiro ključnih besed, s katerimi se določi, ob katerih spletnih iskanjih se bo oglas prikazal med prvimi zadetki. Kaj to pomeni? V kolikor ste za svojo ključno besedo izbrali npr. moška ura, se bo ob vsakem spletnem iskanju, kjer bo v Google vtipkana besedna zveza moška ura, med prvimi zadetki prikazala vaša spletna stran oz. spletna trgovina. Za razliko od televizijskih, radijskih ali tiskanih medijev, kjer se oglasi prikazujejo celotni publiki, boste pri Google oglaševanju s svojimi oglasi targetirali zgolj svoje potencialne kupce in stranke. S tem se seveda močno izboljšajo možnosti za uspeh vašega oglaševanja.
• Plačate samo za oglase, ki so jih uporabniki interneta tudi odprli oz. kliknili
Google Ads omogoča, da plačate samo za tiste oglase, kjer so uporabniki interneta tudi izvedli določeno dejanje – npr. kliknili na oglas in s tem obiskali vaše spletno mesto.
• V oglasu lahko prikažete ključne informacije o vašem podjetju
Google oglaševanje vam omogoča, da potencialnim strankam poleg ogleda vaše spletne strani in kontaktnega telefona, omogočite tudi direkten klik na druge pomembne informacije: lokacija, odpiralni časi, zemljevid,.. S tem vašim strankam poenostavite iskanje pomembnih informacij o vas in vašem podjetju, kar v velikem številu primerov pomeni, tudi lažjo odločitev stranke za vašo ponudbo.
• Sledenje potencialnim strankam
Pomembna lastnost spletnega oglaševanja s pomočjo Google Ads je tudi možnost ponovnega trženja oz. remarketinga. Potencialne stranke, ki so obiskale vašo spletno stran oz. spletno trgovino, in se v prvi fazi niso odločile za nakup, lahko s pomočjo remarketinga ponovno opozorite nase in na vašo ponudbo, kar poveča možnost zaključene prodaje.
• Popoln nadzor nad proračunom in merljivost rezultatov
Pri oblikovanju oglaševalske strategije lahko določite tudi svoj maksimalni proračun, ki ga Google v nobenem primeru ne bo prekoračil. Ko dosežete nastavljen proračun, bo Google avtomatsko ustavil prikazovanje vaših oglasov, tako da nikoli ne boste presegli vaših vnaprej določenih stroškov. Google oglaševanje vam omogoča tudi izdelavo enostavnih poročil in merljivost rezultatov vaših kampanj, tako da boste v vsakem trenutku imeli vpogled v uspešnost vašega marketinga. To je pomembno tudi za oblikovanje nadaljnjih kampanj, saj boste iz preteklih izkušenj vedeli, kaj narediti drugače in bolje in katere so tiste lastnosti vaših oglasov, ki jih velja obdržati tudi v prihodnje.
Tudi sami razmišljate o Google oglaševanju? Bi želeli izboljšati vaše rezultate oglaševanja? Pokličite nas na 070 860 812 oz. nam pošljite povpraševanje na info@mmstudio.si.