Izgubljate potencialne kupce? Pametno zasnovani email jih pripeljejo nazaj
Objavljeno: 08.12.2025
Avtomatizirani email nagovarjajo vaše stranke v pravem trenutku. Ko si nekdo ogleda izdelek, ga doda v košarico ali se prijavi na vaš seznam, vam s tem daje signal. In če so pravilno zastavljeni, je to priložnost, da se odzovete v velikem obsegu, ne da bi dodatno obremenjevali svojo ekipo.
Nastaviti jih morate le enkrat, nato pa delujejo v ozadju, 24 ur na dan, 7 dni v tednu, da negujejo potencialne stranke, rešujejo prodajo in spreminjajo zanimanje v dejanja.
Kaj so avtomatizirani emaili in kako delujejo?
V svojem bistvu je email serija avtomatiziranih e-poštnih sporočil, ki jih sproži vedenje uporabnika. To lahko vključuje prijavo na seznam, opustitev košarice ali nakup. Vsak email je zasnovan tako, da se ujema s tem, kje se nekdo nahaja na svoji poti stranke. Če so novi, jih pozdravite. Če nakupujejo, a ne zaključijo nakupa, jih spodbudite. Če so pravkar kupili, jim sledite. Ne gre za povečanje pogostosti pošiljanja e-pošte, temveč za pošiljanje pravih e-sporočil ob pravem času.
To niso enkratna masovna pošiljanja. So del sistema "kapljanja", ki pošilja verigo več e-poštnih sporočil v intervalu, ki ga določite (vsak teden, vsak mesec, ob praznikih itd.). Vsako e-poštno sporočilo je personalizirano in usmerjeno k cilju. V trenutku, ko stik izpolni pravi pogoj, samodejno vstopi v delovni tok in napreduje skozenj na podlagi zakasnitev, filtrov in pravil, ki jih nastavite vnaprej.
Tu postane avtomatizirano e-poštno trženje pravi motor rasti. Dobro izvedeni delovni tokovi spreminjajo bežno zanimanje v konverzije, ne da bi se zanašali na nenehen ročni napor. In za razliko od kampanj, ki se ustavijo, ko pritisnete "pošlji", delovni tokovi še naprej tečejo. Zato so tako razširljiv (in pogosto spregledan) kanal za prihodek.
Tipi email delovnih tokov
Niso vsi email delovni tokovi enaki. Najboljši se ujemajo s specifičnimi trenutki na poti vaše stranke. Tukaj so trije, ki so najbolj pogosto uporabljeni:
• opuščena košarica: aktivira se, ko kupec doda nekaj v košarico, a ne zaključi nakupa. Uporabite nujnost ali spodbude, da jim pomagate dokončati nakup.
• po nakupu: sledi po prodaji in poskrbi, da je izkušnja za vašo stranko popolna. Po zahvali je to tudi priložnost, da predlagate navzkrižno prodajo ali prosite za mnenje.
• ponovno pridobivanje: cilja na naročnike, ki se že nekaj časa niso odzvali. Ponovno obudite zanimanje z nečim personaliziranim ali ekskluzivnim, preden jih za vedno izgubite.
Vsak od teh tokov prinaša vrednost na drugačen način, skupaj pa pomagajo avtomatizirati celoten življenjski cikel stranke skozi marketinški lijak.
Elementi email delovnih tokov
Vsak uspešen email delovni tok je zgrajen iz nekaj ključnih komponent. Predstavljajte si jih kot svoje orodje za dostavo pravega sporočila pravi osebi ob pravem času:
• sprožilec: dejanje, ki zažene delovni tok. To je lahko prijava, ogled izdelka, nakup ali neaktivnost.
• filtri profila: pravila, ki pomagajo nadzorovati, kdo vstopi v delovni tok. Na primer, vključite samo prve kupce ali izključite ljudi, ki so nedavno že kupili.
• izhodni pogoj: cilj. Ko naročnik zaključi želeno dejanje, kot je nakup ali rezervacija klica, samodejno zapusti tok.
• zakasnitev: čas med e-poštnimi sporočili v zaporedju. Uporabite zakasnitve, da posnemate svoj dejanski prodajni cikel ali se izognete preobremenitvi občinstva.
• delitve na podlagi sprožilca: razvejana logika, ki temelji na tem, kako je nekdo vstopil v delovni tok. Uporabno za segmentacijo na podlagi vrednosti košarice, vira ali odgovora na obrazec.
• pogojne delitve: razvejitve na podlagi profila ali preteklega vedenja, na primer, ali je nekdo vračajoča se stranka ali kako angažiran je.
Kombinacija teh elementov naredi vaše avtomatizacije personalizirane, zaradi česar se vaše stranke bolj verjetno odzovejo, in to je tisto, kar poganja uspešnost.
Kako vam lahko pomaga MMstudio?
Teorija je eno, praksa pa nekaj povsem drugega. V podjetju MMstudio se zavedamo, da je postavitev učinkovitih email delovnih tokov kompleksen proces, ki zahteva tako tehnično znanje kot marketinški občutek. Zato vam z veseljem ponujamo naše izkušnje in strokovno pomoč.
Naše izkušnje govorijo zase. Uspešno smo integrirali avtomatizirane email delovne tokove v številne spletne trgovine in podjetjem pomagali dosegati izjemne rezultate. Na primer, za podjetje s področja prehranskih dopolnil smo z implementacijo celostnega marketinškega pristopa, ki je vključeval tudi napredno e-mail avtomatizacijo, uspeli dvigniti mesečno prodajo iz nekaj sto evrov.
Sodelovanje je ključ do uspeha. Verjamemo, da najboljše rezultate dosežemo skupaj z vami. Naš proces se začne s poglobljeno analizo vašega poslovanja, ciljne publike in obstoječih marketinških aktivnosti.
Nato skupaj z vami:
• zastavimo strategijo: določimo, kateri tipi delovnih tokov so za vas najpomembnejši in kakšne cilje želimo z njimi doseči.
• pripravimo vsebino: naša ekipa vam pomaga pri pisanju prepričljivih in personaliziranih besedil, ki bodo nagovorila vaše stranke in jih spodbudila k dejanju.
• tehnično implementiramo in optimiziramo: poskrbimo za brezhibno tehnično postavitev delovnih tokov v vašem sistemu, jih testiramo in nenehno spremljamo njihovo uspešnost ter jih optimiziramo za doseganje še boljših rezultatov.
Ne dovolite, da potencial avtomatiziranega email marketinga ostane neizkoriščen. Stopite v stik z nami in skupaj bomo zgradili avtomatizirane emaile, ki bodo delali za vas.