Kaj je potrebno narediti pred prenovo spletne strani?
Objavljeno: 10.07.2021
Se sami že nekaj časa zavedate, da bi bilo za doseganje zastavljenih ciljev in rezultatov, potrebno prenoviti vaš spletni nastop? V kolikor ste odgovorili pritrdilno, ste že naredili prvi korak do novega izboljšanega spletnega nastopa. Kaj vse pa morate pred samo prenovo še storiti? Nekaj preprostih, a pomembnih napotkov, vam predstavljamo v nadaljevanju našega bloga..
Se sami že nekaj časa zavedate, da bi bilo za doseganje zastavljenih ciljev in rezultatov, potrebno prenoviti vaš spletni nastop? V kolikor ste odgovorili pritrdilno, ste že naredili prvi korak do novega izboljšanega spletnega nastopa. Kaj vse pa morate pred samo prenovo še storiti? Nekaj preprostih, a pomembnih napotkov, vam predstavljamo v nadaljevanju našega bloga..
1. Določite cilje, ki jih želite s prenovo doseči
Delamo zato, da bi nekaj dosegli - nek zastavljen cilj. Tako se mora tudi prenova spletne strani ali spletne trgovine vedno usmeriti v dosego nekega zastavljenega cilja. Cilji so lahko preprosto definirani, ponavadi pa pri prenovi spletnega mesta želimo doseči predvsem:
• izboljšanje uporabniške izkušnje pri naših obiskovalcih,
• izboljšanje zunanje podobe našega podjetja,
• dvig ugleda blagovne znamke,
• gradnjo prepoznavnosti podjetja in blagovne znamke,
• pospeševanje prodaje v primeru spletne trgovine,
• uspešnejše sodelovanje s partnerji (B2B),..
Vsi vaši cilji morajo biti konkretno definirani, saj bo le tako možno te cilje s prenovo spletnega nastopa tudi doseči. Sami se velikokrat srečamo s strankami, ki kot glavni pogoj pri prenovi spletnega mesta izpostavijo to, da mora biti nova stran lepša od stare. Seveda se tudi sami strinjamo s tem, a nov spletni nastop mora biti veliko več kot samo lep. Spletna stran mora živeti in tudi prinašati rezultate. Rezultati pa so doseženi cilji, ki smo jih definirali že pred samo izdelavo spletne strani ali spletne trgovine.
2. Prepoznajte svoje obiskovalce in uporabnike
Podjetje bo pri svojem delu uspešno samo ob dejstvu, da pozna potrebe svojih strank in kupcev, ter jim ponudi izdelek ali rešitev, ki zadovolji njihove potrebe. Enako je tudi pri spletnem nastopu. Zato je potrebno spletno stran ali spletno trgovino oblikovati z mislijo na svoje stranke in obiskovalce. Tako pridemo do naslednjega pomembnega koraka – oblikovanje idealnih person.
Zdaj se sprašujete kaj so to idealne persone? Idealna persona je neka fiktivna oseba, ki predstavlja tipičnega obiskovalca naše spletne strani ali kupca v naši spletni trgovini. Persono definirajo demografski podatki (spol, starost, kraj bivanja, dohodek,..), poleg tega pa še njegove želje, potrebe in motivi,..
Kako oblikovati model idealne persone?
Z analiziranjem podatkov, ki jih imamo na voljo o naših obiskovalcih. Tu lahko uporabimo zlata vredne informacije, ki jih ima o obiskovalcih naše prodajno osebje. Poleg tega lahko nekaj informacij pridobimo tudi s spremljanjem družbenih medijev, kjer se hitro lahko prepoznajo značilnosti naših strank (kaj všečkajo, spremljajo, kaj jih zanima,..) oz. informacije o strankah pridobimo kar direktno od njih s pomočjo izvedenih anket, izpolnjenih vprašalnikov in raziskav,..
Vse zbrane podatke je potrebno analizirati in na podlagi pridobljenih rezultatov tudi definirati našo idealno persono. Ta naj služi kot izhodišče pri zasnovi in oblikovanju naše spletne strani ali spletne trgovine.
3. Oblikujte strategijo za izdelavo spletne strani
V prvih dveh korakih ste definirali cilje in svojo idealno persono. Zdaj pa ste prišli do faze, ko je potrebno izdelovalcu spletne strani oz. spletne trgovine predstaviti svoje želje in cilje, izdelovalec pa vam mora na podlagi tega predstaviti pot do doseganja teh ciljev. Skupaj z izdelovalcem spletnega nastopa boste v tej fazi določili obseg, vsebino in izgled spletnega mesta ter druge pomembne gradnike uspešne spletne strani.
V sodelovanju z izbranim izvajalcem boste izdelali načrt, kako boste obiskovalce pripeljali na spletno stran, na kakšen način boste z njimi komunicirali, kako jih boste na spletni strani zadržali in kako boste tudi kasneje ohranjali stik z njimi.
Predstavljeni koraki lahko služijo kot usmeritev in priprava na prenovo spletnega nastopa. Pogosto so za marsikaterega naročnika že ti koraki zahtevni. Zato v našem podjetju strankam nudimo strokovno pomoč že v tej fazi. Zaupajte nam vaš projekt. Pokličite nas na 070 860 812 ali nam pošljite e-mail na info@mmstudio.si.