Pristajalna stran se od »navadne« spletne strani razlikuje v tem, da
ima zgolj en ključni cilj-konverzijo. Konverzijo lahko predstavlja nakup izdelka, pridobitev podatkov o kupcu, prijava na e-novice,.. Zakaj ime pristajalna stran? Zato, ker obiskovalec spletne strani tam »pristane« po predhodnem kliku na oglas ali po kliku na določeno povezavo, ki ga preusmeri na pristajalno stran.
Katere so glavne značilnosti dobre pristajalne strani?
Za razliko od ostalih spletnih strani, kjer je zelo pomemben element tudi dobra navigacija po spletni strani, pristajalna stran navigacije ne vsebuje. Zakaj? Z navigacijo bi lahko preusmerili obiskovalčevo pozornost stran od vašega cilja. Tega pa si zagotovo ne želite.
Pristajalna stran vsebuje tudi t.i. "lead magnet”, nekaj kar bo obiskovalca strani pripravilo do tega, da bo pustil svoje podatke in kontakt. Poleg tega je vsebina pristajalne strani prilagojena tako, da obiskovalca v 5 do 10 sekundah prepriča v konverzijo. Pristajalna stran vsebuje:
• naslov, ki pritegne pozornost,
• jasno vsebino,
• privlačne slike in video vsebino,
• običajno se dodajo tudi izjave in mnenja vaših strank,
• enostaven in hiter kontaktni obrazec,
• viden in jasen Call To Action (CTA),
• zahvalno stran.
Zakaj izdelati pristajalno stran?
Ker boste tako najlažje in najhitreje prodali izdelek ali svojo storitev, pridobili kontakte od svojih obiskovalcev in zbirali podatke o njih. Poleg tega so pristajalne strani odlična podpora ostalim marketinškim kanalom (družbena omrežja, e-mail marketing,..) in lahko služijo tudi kot pomoč pri optimizaciji vaše osnovne spletne strani.
V MMstudiu imamo izkušeno ekipo oblikovalcev in programerjev, ki so poskrbeli za oblikovanje mnogih priljubljenih in s strani obiskovalcev dobro sprejetih spletnih strani, pristajalnih strani in spletnih trgovin. Nekaj izvedenih projektov si lahko ogledate
TUKAJ.
Zaupajte nam vaš projekt. Pokličite nas na 070 860 812 ali nam pošljite e-mail na info@mmstudio.si.