Sledenje uspešnosti vašega Facebook oglaševanja in poročanje o njem, sta bistvena sestavna dela vsake oglaševalske kampanje.
Odlično poročilo o Facebook oglasih,
nam pomaga pri uspešnem oglaševanju in pripravi nadaljnjih objav.
Faceebook Ads Manager vsebuje več kot 350 različnih metrik. Skoraj nemogoče je slediti vsem, poleg tega jih je kar nekaj nepomembnih za običajne kampanje. Meritve lahko po našem mnenju razdelimo v tri glavne skupine, ki so pomembne za uspešne kampanje:
Performance Metrics ali Meritve uspešnosti
Te prikazujejo rezultate, ki jih dosegate, in povprečne stroške za doseganje vaših ciljev.
• Rezultati
So skupno število, kolikokrat je vaša kampanja dosegla želeni rezultat. Rezultati bodo običajno metrika konverzije, kot so nakupi na spletnem mestu ali potencialne stranke.
• Cena na rezultat ali dejanje (CPR ali CPA)
Cena na rezultat meri je skupna poraba za oglase / število rezultatov.
• Stopnja rezultata (stopnja konverzije)
je odstotek želenih rezultatov, ki ste jih dosegli, v primerjavi s skupnim številom prikazov.
• Poraba
je skupni znesek, koliko vaši oglasi stanejo v izbranem časovnem obdobju.
• ROAS (Return on Ad Spend)
je znesek prihodka, ki ga podjetje prejme za vsak Euro, vložen v oglase.
Engagement Metrics ali Meritve vključenosti
te kažejo, kako dobro je vaš oglas pritegnil vaše občinstvo.
• Kliki (povezave):
Kliki povezav so skupno število, kolikokrat so ljudje kliknili povezavo vašega oglasa.
Če nihče ne komunicira z vašim oglasom, ne boste dosegli konverzij. Kliki so ena od ključnih meritev za potrditev, da vaše občinstvo dejansko zanima vaša ponudba.
• CTR (razmerje med prikazi in kliki)
CTR (Click-Through Rate) je število klikov v primerjavi s številom prikazov.
Morda boste videli 100 klikov za svoj oglas in mislite, da je uspešen. Če pa je vaše skupno število prikazov 100.000, se teh 100 klikov ne bo več zdelo tako impresivno?
• Post Engagement
je skupno število reakcij, delitev, komentarjev in klikov, ki jih je prejela vaša objava.
Delivery Metrics ali Meritve dostave
prikazujejo dostavo vaših oglaševalskih akcij in strošek, ki je potreben, da se vaši oglasi vidijo.
• prikazi
so število, kolikokrat so bili vaši oglasi prikazani na zaslonu vašega občinstva.
Več prikazov kot prejme vaš oglas, večja je prepoznavnost vaše blagovne znamke.
Ena oseba lahko vaš oglas vidi 5-krat, kar bi se štelo 5-krat za prikaze, vendar le enkrat za doseg.
• CPM (cena na 1000 prikazov)
CPM (Cost per Mille) je strošek za doseganje 1000 prikazov.
To je odlična metrika za primerjavo stroškov pri različnih izdajateljih oglasov in oglaševalskih akcijah.
• Frequency
je povprečno število, kolikokrat je oseba videla vaš oglas.
To je še posebej pomembna metrika za merjenje, če imate zelo ozko, ciljno občinstvo.
Pogosto morajo ljudje videti oglas večkrat, preden izvedejo konverzijo.
Medtem ko je vsaka od teh skupin meritev koristna za vsako oglaševalsko akcijo, pa je glede na cilje kampanje včasih ena bolj pomembna od druge.
Kako uspešno je vaše Facebook oglaševanja, lahko preverite z natančno analizo, ki je ključna za uspešen in dolgoročen marketing.
Povpraševanje