BLOG MMstudio
SEO

Kako se uvrstiti na vrh pri spletnih iskalnikih?

Objavljeno: 14.07.2020
S spletnim nastopom želimo na najboljši možen način predstaviti podjetje, se približati svojim strankam in potencialnim kupcem ter jim ponuditi svoje izdelke in storitve. Vsak dan se na spletu množici obstoječih spletnih strani pridruži še večje število novih strani, ki s tem še povečujejo že tako ogromno konkurenco pri bitki za najvišja mesta pri spletnih iskalnikih. Na vrhu si želimo biti vsi, saj le prva mesta pri spletnih iskalnikih (Google, Bing, Yahoo..) prinašajo zadosti obiska.
S spletnim nastopom želimo na najboljši možen način predstaviti podjetje, se približati svojim strankam in potencialnim kupcem ter jim ponuditi svoje izdelke in storitve. Vsak dan se na spletu množici obstoječih spletnih strani pridruži še večje število novih strani, ki s tem še povečujejo že tako ogromno konkurenco pri bitki za najvišja mesta pri spletnih iskalnikih. Na vrhu si želimo biti vsi, saj le prva mesta pri spletnih iskalnikih (Google, Bing, Yahoo..) prinašajo zadosti obiska.

Spletni iskalniki pri razvrščanju spletnih strani in vsebin uporabljajo proces, ki je sestavljen iz odkrivanja spletne strani, analiziranja le-te in na koncu še rangiranja spletne strani. Odkrivanje spletne strani opravijo roboti iskalnikov. Po najdeni spletni strani, roboti nadaljujejo svoje delo z analiziranjem njene vsebine in določanjem relevantnosti. To pomeni, da roboti na podlagi ključnih besed iščejo povezavo med temi besedami in spletnimi stranmi, saj želijo obiskovalcem spleta ponuditi relevantne rezultate-rezultate, ki bodo glede na iskane besede ponudili najbolj primerno vsebino. Na podlagi vsega tega se spletne strani rangirajo. Kot smo že omenili: višje kot smo uvrščeni, bolj uspešen bo naš spletni nastop.

Z optimizacijo spletne strani do najvišjih mest pri iskalnikih

Da bi vas iskalniki lažje našli, bolje ocenili in rangirali ter tako tudi višje uvrstili, je potrebno poskrbeti tudi z optimizacijo spletne strani. Proces optimizacije spletne strani je sestavljen iz mnogih pomembnih korakov. Prvi osnovni in hkrati zelo pomemben korak je izbira ključnih besed. Z izbiro 5 do 10 ključnih besed, ki najbolje opišejo vašo spletno stran, njeno vsebino, ponudbo in izdelke, boste poskrbeli, da roboti najdejo vašo spletno stran. Pri izbiri ključnih besed se je dobro usmeriti na besede in izraze, za katere menite, da jih bodo obiskovalci uporabljali pri svojem iskanju.

Poleg že omenjenega koraka izbire ključnih besed, poskrbite še za vse ostale pomembne korake on-site optimizacije:

•    Prilagojen in prijazen URL-URL naj bo kratek, zelo dobrodošlo je, da vsebuje tudi ključno besedo z vaše spletne strani.

•    META naslovi in opisi-META naslov mora kar se da dobro opisati vsebino vaše spletne strani. Kot smo omenili že pri URL-ju, je dobro, da tudi META naslov vsebuje vašo ključno besedo. Pod naslovom se nahaja še META opis. Ta opis mora v največ 160 znakih opisati vašo spletno stran in pritegniti pozornost spletnih obiskovalcev.

•    Poimenovanja vaših slik-vse slike na vaši spletni strani poimenujte z besedami (izognite se poimenovanjem tipa: IMG_12345). Najbolje je, da tudi pri poimenovanjih slik uporabljate ključne besede, saj bodo tako iskalniki razumeli vsebino slike in jo tudi uvrstili med zadetke.

•    ALT opisi-tudi v ALT opise slik dodajte ključne in iskane besede.

•    Naslovi in podnaslovi-vsebini vaše spletne strani dodajte ustrezne naslove in podnaslove. Glavni naslovi imajo oznako H1, podnaslovi pa oznake H2, H3, H4,.. V glavni naslov poskusite vedno vključiti ključne besede. S podnaslovi pa boste spletnim iskalnikom dali vedeti, katere vsebine so še pomembne na vaši strani.

•    Vsebina-spletni brskalniki vse več svoje pozornosti namenjajo vsebinam spletnih strani. Vsebina bo tako odigrala ključno vlogo pri tem, kako uspešna bo vaša optimizacija. Vsebina naj bo unikatna, privlačna in aktualna. Tudi spletni iskalniki posvečajo več pozornosti stranem, na katerih so zaznali vsebine z aktualnimi, obsežnimi in uporabnimi informacijami, ker predvidevajo, da bo takšna vsebina pri obiskovalcih dosegla dobro uporabniško izkušnjo.

•    Interne in zunanje povezave-z dodajanjem internih in zunanjih povezav boste bralcem ponudili dodatne možnosti za pridobivanje iskanih informacij. Tudi s tem pomagate iskalnikom razumeti vsebino vaših spletnih strani, kar definitivno pomaga pri uvrščanju na pomembna in visoka mesta pri iskanjih.

Opisali smo vam nekaj glavnih korakov s katerimi ste na dobri poti do uvrstitve na vrh pri spletnih iskalnikih. Ker pa nobena pot ni lahka, smo tu mi, da vam pomagamo priti na vrh. Pokličite nas na 070 860 812 ali nam pošljite e-mail na info@mmstudio.si.


 
OZNAKE
spletne strani optimizacija personalizacija spletne strani izdelava spletne strani unikatne spletne strani funkcionalnost spletne strani izdelava spletnih strani uporabniška izkušnja prenova spletne strani spletna stran spletna trgovina idealna persona pristajalna stran konverzija navigacija vsebina urejevalnik spletnih strani slovenski cms minitron sistem cms spletni nastop lasten cms unikatna spletna stran spletna agencija izdelava spletne trgovine vavčer za digitalni marketing mobilna aplikacija rezervacijska platforma cta besedilo na spletni strani gdpr varstvo osebnih podatkov google analitika vrhunsko oblikovanje kvalitetno programiranje spletna stran po meri ključ do uspeha seo optimizacija ux design optimizacija spletne strani piškotki wordpress kako narediti spletno stran društvo člani portal za društvo iskalnik izvajalcev po regijah portal za člane društva registracija članov digitalna prijavnica na dogodke izdelava spletne strani za majhna podjetja spletne strani za podjetja facebook oglaševanje facebook oglasi migracija spletnih strani selitev spletne strani design odziven design hiter nakup seo optimizacija marketing spletna prodaja izdelava spletnih trgovin poceni izdelava spletne trgovine prenova spletne trgovine crm sistem erp sistem funckionalnosti spletne trgovine postavitev spletne trgovine sistemi za spletno trgovino magento woocommerce opencart minitron shopify spletni konfigurator izdelava spletnega konfiguratorja konfigurator ponudbe vodenje zalog normativi black friday cyber monday črni petek spletni ponedeljek hitrost spletne strani google ux trgovina varna spletna trgovina zaprtokodni sistem varno nakupovanje google oglaševanje digitalni marketing e-mail oglaševanje mailing seznam marketinška strategija blog e-poštni seznam cta program zvestobe video vsebine organski doseg cms cms sistem minitron varnost vsebinski marketing oglaševanje google ads google oglaševanje socialna omrežja facebook oglaševanje b2b podjetja b2b marketing privlačna spletna stran video vsebina spletno oglaševanje video video produkcija video izobraževanja webinar video predstavitev digitalni marketing 2021 video marketing chatboti ugc - user generated content influencerji facebook objave mmstudio engagement facebook ads analiza e-mail marketing povečajte e-poštni seznam seo ppc email marketing google analitika 4 ga4 google analitics facebook fb ads avtomatizacija oglasov facebook ads manager strategije ponudb facebook optimizacija facebook oglasov ciljanje občinstva facebook facebook avtomatizirana pravila povečanje roas facebook optimizacija spletnih strani seo optimizacije google spletni iskalniki spletni iskalnik analiziranje spletne strani ključne besede spletni uspeh spletni uporabnik vodenje socialnih omrežij pozitivna uporabniška izkušnja cgp celostna grafična podoba spletnih trgovin google analytics spletna analitika spletno mesto google ads fotografija pametni telefon fotoaparat slikanje artikov photoshop ps photoshop express urejanje fotografije za splet cms seo optimizacija spletne strani on-site optimizacija
PRIDOBITE PONUDBO
Zagotovite si brezplačno ponudbo ali pa si pridobite dodatne informacije glede naših storitev in rešitev. Naša ekipa vas bo kontaktirala v najkrajšem možnem roku.