S spletnim nastopom želimo na najboljši možen način predstaviti podjetje, se približati svojim strankam in potencialnim kupcem ter jim ponuditi svoje izdelke in storitve. Vsak dan se na spletu množici obstoječih spletnih strani pridruži še večje število novih strani, ki s tem še povečujejo že tako ogromno konkurenco pri bitki za najvišja mesta pri spletnih iskalnikih. Na vrhu si želimo biti vsi, saj le prva mesta pri spletnih iskalnikih (Google, Bing, Yahoo..) prinašajo zadosti obiska.
S spletnim nastopom želimo na najboljši možen način predstaviti podjetje, se približati svojim strankam in potencialnim kupcem ter jim ponuditi svoje izdelke in storitve. Vsak dan se na spletu množici obstoječih spletnih strani pridruži še večje število novih strani, ki s tem še povečujejo že tako ogromno konkurenco pri bitki za
najvišja mesta pri spletnih iskalnikih. Na vrhu si želimo biti vsi, saj le prva mesta pri spletnih iskalnikih (Google, Bing, Yahoo..) prinašajo zadosti obiska.
Spletni iskalniki pri razvrščanju spletnih strani in vsebin uporabljajo proces, ki je sestavljen iz
odkrivanja spletne strani, analiziranja le-te in na koncu še rangiranja spletne strani. Odkrivanje spletne strani opravijo roboti iskalnikov. Po najdeni spletni strani, roboti nadaljujejo svoje delo z analiziranjem njene vsebine in določanjem relevantnosti. To pomeni, da roboti na podlagi ključnih besed iščejo povezavo med temi besedami in spletnimi stranmi, saj želijo obiskovalcem spleta ponuditi relevantne rezultate-rezultate, ki bodo glede na iskane besede ponudili najbolj primerno vsebino. Na podlagi vsega tega se spletne strani rangirajo. Kot smo že omenili:
višje kot smo uvrščeni, bolj uspešen bo naš spletni nastop.
Z optimizacijo spletne strani do najvišjih mest pri iskalnikih
Da bi vas iskalniki lažje našli, bolje ocenili in rangirali ter tako tudi višje uvrstili, je potrebno poskrbeti tudi z optimizacijo spletne strani. Proces optimizacije spletne strani je sestavljen iz mnogih pomembnih korakov. Prvi osnovni in hkrati zelo pomemben korak je izbira ključnih besed. Z izbiro 5 do 10 ključnih besed, ki najbolje opišejo vašo spletno stran, njeno vsebino, ponudbo in izdelke, boste poskrbeli, da roboti najdejo vašo spletno stran. Pri izbiri ključnih besed se je dobro usmeriti na besede in izraze, za katere menite, da jih bodo obiskovalci uporabljali pri svojem iskanju.
Poleg že omenjenega koraka izbire ključnih besed, poskrbite še za vse ostale pomembne korake on-site optimizacije:
•
Prilagojen in prijazen URL-URL naj bo kratek, zelo dobrodošlo je, da vsebuje tudi ključno besedo z vaše spletne strani.
•
META naslovi in opisi-META naslov mora kar se da dobro opisati vsebino vaše spletne strani. Kot smo omenili že pri URL-ju, je dobro, da tudi META naslov vsebuje vašo ključno besedo. Pod naslovom se nahaja še META opis. Ta opis mora v največ 160 znakih opisati vašo spletno stran in pritegniti pozornost spletnih obiskovalcev.
•
Poimenovanja vaših slik-vse slike na vaši spletni strani poimenujte z besedami (izognite se poimenovanjem tipa: IMG_12345). Najbolje je, da tudi pri poimenovanjih slik uporabljate ključne besede, saj bodo tako iskalniki razumeli vsebino slike in jo tudi uvrstili med zadetke.
•
ALT opisi-tudi v ALT opise slik dodajte ključne in iskane besede.
•
Naslovi in podnaslovi-vsebini vaše spletne strani dodajte ustrezne naslove in podnaslove. Glavni naslovi imajo oznako H1, podnaslovi pa oznake H2, H3, H4,.. V glavni naslov poskusite vedno vključiti ključne besede. S podnaslovi pa boste spletnim iskalnikom dali vedeti, katere vsebine so še pomembne na vaši strani.
•
Vsebina-spletni brskalniki vse več svoje pozornosti namenjajo vsebinam spletnih strani. Vsebina bo tako odigrala ključno vlogo pri tem, kako uspešna bo vaša optimizacija. Vsebina naj bo unikatna, privlačna in aktualna. Tudi spletni iskalniki posvečajo več pozornosti stranem, na katerih so zaznali vsebine z aktualnimi, obsežnimi in uporabnimi informacijami, ker predvidevajo, da bo takšna vsebina pri obiskovalcih dosegla dobro uporabniško izkušnjo.
•
Interne in zunanje povezave-z dodajanjem internih in zunanjih povezav boste bralcem ponudili dodatne možnosti za pridobivanje iskanih informacij. Tudi s tem pomagate iskalnikom razumeti vsebino vaših spletnih strani, kar definitivno pomaga pri uvrščanju na pomembna in visoka mesta pri iskanjih.
Opisali smo vam nekaj glavnih korakov s katerimi ste na dobri poti do uvrstitve na vrh pri spletnih iskalnikih. Ker pa nobena pot ni lahka, smo tu mi, da vam pomagamo priti na vrh. Pokličite nas na 070 860 812 ali nam pošljite e-mail na info@mmstudio.si.