Tako kot pri ostalih industrijah (modna, avtomobilska,..), se tudi pri spletu trendi stalno spreminjajo. Vsako leto prinese nekaj novih trendov, v ospredje se prerinejo določene funckionalnosti, ki jih je potrebno vključiti v spletne trgovine. Kateri so trendi, ki jim je potrebno slediti v letu 2020? Na kratko jih bomo našteli in opisali v nadaljevanju našega bloga..
Tako kot pri ostalih industrijah (modna, avtomobilska,..), se tudi pri spletu trendi stalno spreminjajo. Vsako leto prinese nekaj novih trendov, v ospredje se prerinejo določene funckionalnosti, ki jih je potrebno vključiti v spletne trgovine. Kateri so trendi, ki jim je potrebno slediti v letu 2020? Na kratko jih bomo našteli in opisali v nadaljevanju našega bloga..
Video vsebine
Že nekaj časa so na spletnih trgovinah, poleg visokokakovostih slik, pomembne tudi kvalitetne video vsebine. Z video vsebinami lahko na učinkovit in zanimiv način predstavite vašo ponudbo. Kupcem lahko poleg samega izdelka, predstavite tudi vse njegove uporabne lastnosti, načine uporabe in koristi. Z uporabo video vsebin boste pri obiskovalcih in kupcih še dodatno vzbudili njihovo zanimanje. Statistika kaže, da se na spletnih mestih, ki vsebujejo tudi video vsebine, zgodi več konverzij, kot na spletnih mestih brez video vsebin.
Design, ki sledi minimalizmu
Tudi v letu 2020, bo design spletnih trgovin sledil načelom minimalizma. Z minimalističnim pristopom želimo ustvariti pregledne in privlačne spletne trgovine. S prečiščeno vsebino lahko močno vplivamo tudi na hitrost nalaganja spletne trgovine, kar se lahko odrazi tudi na višjih uvrstitvah pri spletnih iskalnikih. Minimalizem kljub svojemu pristopu ne pomeni nič dolgočasnega. Še vedno lahko ustvarjamo zelo zanimive, močno izstopajoče spletne trgovine. Novost je ta, da se poleg klasičnega minimalizma (veliko beline, omejenost pri barvni paleti) v ospredje prebija tudi t.i. pisani (barvni) minimalizem. Ta v letu 2020 prinaša trend uporabe krepkih, svetlih in nasičenih barv. S tem lahko podjetjem dodatno pomagamo pri njihovi prepoznavnosti.
Odziven design
Že nekajkrat smo v naših zapisih izpostavljali pomembnost odzivnega designa. Vse več uporabnikov do spletnih vsebin dostopa preko mobilnih naprav. Zato je potrebno design spletne trgovine prilagoditi tudi za mobilne uporabnike. Design za mobilne uporabnike ni zgolj manjša nadgradnja klasičnega designa. Ta nam lahko služi kot dobro izhodišče, dobrodošlo pa je, da se mobilnega designa lotimo ločeno. Funkcionalnosti klasičnega spletnega mesta in njegove mobilne različice se lahko namreč močno razlikujejo, tako da se močno razlikujeta tudi oba designa. Seveda pa želimo poudariti, da je potrebno nekatere skupne lastnosti vsekakor ohraniti (enake barve, logotipi, pisave,..), saj s tem gradimo na prepoznavnosti podjetja, blagovne znamke in ponudbe.
Sorodni artikli
Z naprednim prikazovanjem sorodnih artiklov, lahko močno vplivamo na vedenje in odločitve naših kupcev. S plasiranjem sorodnih artiklov lahko povečamo našo prodajo ali pa kupce vsaj seznanimo s preostalo našo ponudbo. S sorodnimi artikli lahko prikazujemo artikle iz istih kategorij ali pa artikle,ki lahko dopolnjujejo izbrani artikel (kot npr.: kupec se odloči za nakup mobilnega telefona, mi pa mu ponudimo še možnost nakupa zaščitnega ovitka za telefon,..)
Hiter nakup in enostavna prijava
V spletni trgovini moramo obiskovalcem omogočiti enostaven in hiter nakup, brez zamudnih korakov. Prav tako je je potrebno, v kolikor imamo zahtevano prijavo v spletno trgovino, omogočiti da je ta prijava enostavna in hitra. To lahko dosežemo tako, da kupcem omogočimo prijavo v trgovino s pomočjo Google računa ali s pomočjo računa na družbenih omrežjih.
Slikovno iskanje
Slikovno iskanje na Googlu je že nekaj časa v stalnem porastu. Vse več ljudi namreč išče izdelke s pomočjo slikovnega iskanja. Zato je zelo pomembno, da poskrbimo za ustrezno poimenovanje slik v naši spletni trgovini in ustrezne alt opise. S tem se lahko izboljšajo možnosti, da bodo ljudje pri uporabi slikovnega iskanja, pristali prav na vašem spletnem mestu.
Potrebujete privlačno, funkcionalno in moderno spletno trgovino?
Pokličite nas na 070 860 812 oz. nam pošljite povpraševanje na info@mmstudio.si.