Da bi bili uspešni pri uvrščanju na prva mesta pri spletnih iskalnikih, moramo dobro razumeti njihovo delovanje, naše spletne strani in spletne trgovine pa prilagoditi njihovim zahtevam. Poleg razumevanja delovanja spletnih iskalnikov, je za spletni uspeh ključno, da razumete tudi spletne uporabnike. Vsako podjetje si želi uspešno nastopati na spletu in imeti veliko število obiskovalcev na svoji spletni strani in spletni trgovini. Več ko je obiska na spletnem mestu, večje so možnosti, da bodo izboljšani tudi prodajni rezultati.
Da bi bili uspešni pri uvrščanju na prva mesta pri spletnih iskalnikih, moramo dobro razumeti njihovo delovanje, naše spletne strani in spletne trgovine pa prilagoditi njihovim zahtevam. Poleg razumevanja delovanja spletnih iskalnikov, je
za spletni uspeh ključno, da razumete tudi spletne uporabnike. Vsako podjetje si želi uspešno nastopati na spletu in imeti veliko število obiskovalcev na svoji spletni strani in spletni trgovini. Več ko je obiska na spletnem mestu, večje so možnosti, da bodo izboljšani tudi prodajni rezultati.
Razumevanje uporabnikov spletnih iskalnikov je izjemno pomembno, saj lahko na podlagi tega, naše spletne strani in spletne trgovine prilagodimo njihovim tipičnim vedenjskim vzorcem. Na kakšen način ljudje uporabljajo spletne iskalnike in kakšne ključne besede pri tem uporabljajo, so
pomembne informacije, ki vam bodo pomagale da pridete do svojih potencialnih kupcev – lažje in hitreje. Naloga optimizacije je, da poišče tiste besede in besedne zveze, za katere smo lahko prepričani, da jih pri iskanju uporablja večina uporabnikov.
Pri tem je potrebno poudariti, da se večina uporabnikov spletnih iskalnikov pri uporabi le-teh obnaša dokaj podobno. Svoje iskanje običajno opravijo v petih zaporednih korakih:
• zaznana in izkazana potreba po storitvi ali izdelku
• vpisovanje ključnih besed v spletni iskalnik
• pregled dobljenih rezultatov in klik oz. obisk izbrane strani
• pregled obiskane strani, v kolikor ne pridobi željenih informacij se vrne na rezultate iskanja in izbere drugo stran
• v kolikor še vedno ni pridobil potrebnih informacij, se uporabnik interneta običajno vrne na iskanje in uporabo bolj specifičnih ključnih besed
V kolikor želite biti opazni na internetu, morate poskrbeti, da se vaša spletna stran/trgovina najde med prvimi 10 rezultati naravnih zadetkov. Po statističnih podatkih je kar 97% uporabnikov interneta takšnih, da bodo pregledali samo prvih deset zadetkov. Spletni iskalniki skrbijo za to, da na ta prva mesta uvrstijo najbolj relevantne zadetke.
Med relevantne strani bodo uvrščene strani, na katerih se bodo uporabniki najraje zadrževali, strani ki so hitre in na katerih bodo obiskovalci našli prave informacije. Takšne strani so enostavne za uporabo, imajo jasno navigacijo, kvalitetno vsebino in so tudi oblikovno zelo všečne.
Sami izdelujemo zgolj unikatne spletne strani in spletne trgovine, ki se lahko popolnoma prilagodijo vašim zahtevam in željam, poleg tega pa nam ta unikatnost omogoča tudi popolno prilagajanje vašim tipičnim obiskovalcem. S tem, ko v središče oblikovanja in zasnove spletne strani ali spletne trgovine postavimo potencialnega obiskovalca, se močno izboljšajo možnosti za vaš spletni uspeh. To pomeni, da bomo s skrbno oblikovano in programirano spletno stranjo ali spletno trgovino, dosegali boljšo prodajo in prejeli več povpraševanj s strani potencialnih strank.
Verjamemo, da si tudi sami želite uspešnega spletnega nastopa. Zato nas brez zadržkov kontaktirajte na tel. št. 070/860812 ali pa nam pošljite svoje povpraševanje na: info@mmstudio.si