BLOG MMstudio

Manj je več ali več je bolje? Primerjava specializirane in večkategorijske spletne trgovine

Objavljeno: 25.11.2025
V svetu e-trgovine se podjetniki pogosto srečujejo z dilemo: ali je bolje graditi specializirano spletno trgovino, ki cilja na natančno določeno nišo, ali pa se odločiti za večkategorijsko spletno trgovino z razširjeno ponudbo izdelkov, ki nagovarja širši krog kupcev? Odgovor ni enostaven, saj je odvisen od vrste izdelkov, ciljne skupine, konkurenčnosti in dolgoročne strategije rasti.
Analizirali bomo prednosti in slabosti obeh pristopov ter jih predstavili na primeru dveh uspešnih spletnih trgovin: www.100shilajit.com, ki je specializirana nišna trgovina, in www.mollystore.si, večkategorijska trgovina z bogato ponudbo izdelkov za otroke. S tem bomo prikazali, kako lahko različni modeli spletne prodaje vplivajo na rast, prepoznavnost in prodajne rezultate.


100shilajit.com, moč specializacije in zaupanja

Spletna trgovina 100shilajit.com je odličen primer, kako se zgraditi uspešen posel z osredotočanjem na ozko tržno nišo. Ponujajo le en glavni izdelek: Elite Shilajit, naravno dopolnilo za zdravje in vitalnost. Njihova celotna spletna stran je zasnovana tako, da gradi zaupanje in kredibilnost v segmentu naravnih zdravstvenih dopolnil.

Prednosti specializirane trgovine:

Spletna trgovina 100shilajit.com se jasno pozicionira kot strokovnjak na področju naravnih dopolnil, posebej shilajita. To jim omogoča, da zgradijo močno blagovno znamko in postanejo prva izbira za potrošnike, ki iščejo kakovostne naravne izdelke. Z osredotočanjem na en sam izdelek lahko podjetje poglobljeno predstavi svoje izdelke, vključno s študijami, mnenji strank in certifikati kakovosti. To gradi zaupanje in kredibilnost, ki sta ključna pri prodaji izdelkov za zdravje.

Marketinške aktivnosti so lahko zelo usmerjene na specifično ciljno publiko. 100shilajit.com lahko svoje marketinške napore osredotoči na forume, bloge in spletne skupnosti, kjer se zadržujejo njihove potencialne stranke. To povečuje učinkovitost marketinga in zmanjšuje stroške. Manjše število izdelkov pomeni tudi enostavnejše upravljanje zalog, manj kompleksno logistiko in nižje stroške vzdrževanja spletne trgovine.

Stran je minimalistična, pregledna in osredotočena na vsebino, ki uporabniku nudi vse potrebne informacije za odločitev o nakupu. Poudarek je na izobraževanju in grajenju odnosa s stranko, kar je v tej niši ključnega pomena.


Funkcionalnosti 100shilajit.com:

Spletna trgovina 100shilajit.com je zasnovana s poudarkom na preprostosti in zaupanju. Ključne funkcionalnosti vključujejo podrobne informacije o sestavi in delovanju, sekcije za pogosta vprašanja, mnenja strank in znanstvene študije. Posebej je poudarjena kakovost s certifikati (100% Best Quality, Best Product, Original Formula), ki dokazujejo, da so izdelki proizvedeni v skladu z najvišjimi standardi. Spletna trgovina ponuja tudi hitro dostavo, 30-dnevno garancijo na zadovoljstvo in brezplačno poštnino pri nakupih nad 60 EUR.

Posebna prednost 100shilajit.com je hiter prevod spletne trgovine in dostopnost v več jezikih, kar omogoča doseganje mednarodne publike. To je ključna razlika od številnih drugih nišnih trgovin, ki so omejene na en sam jezik. Prav tako ponujajo fleksibilne količine nakupa (od 1x do 10x paketov) z naraščajočimi popusti, kar omogoča strankam, da se odločijo za količino, ki jih zanima.

Marketing 100shilajit.com:

Marketinška strategija 100shilajit.com je osredotočena na izobraževanje in graditev zaupanja. Njihove kampanje se osredotočajo na znanstvene dokaze, mnenja strank in strokovne informacije. Uporabljajo tudi promocije s popusti (do 30% pri večjih količinah), vendar so te promocije bolj diskretne in usmerjene na izobraževanje. Njihov pristop je dolgoročen in osredotočen na graditev blagovne znamke kot vodilnega strokovnjaka na področju naravnih dopolnil.


Mollystore.si, širina ponudbe in privlačnost za množice

Na drugi strani imamo Mollystore.si, spletno trgovino, ki ponuja široko paleto izdelkov za otroke, od gokartov in poganjalcev do trampolinov in otroškega pohištva. Njihov pristop je drugačen: namesto specializacije stavijo na širino ponudbe in privlačnost za širšo publiko.

Prednosti širokopasovne trgovine:

Široka ponudba privablja večje število obiskovalcev z različnimi interesi. To povečuje potencial za prodajo in omogoča doseganje večjega tržnega deleža. Stranka, ki kupi gokart, bo morda potrebovala tudi dodatke ali prikolico. Široka ponudba omogoča trgovcu, da ponudi dodatne izdelke in poveča vrednost posameznega nakupa.

Trgovec se lažje prilagaja sezonskim trendom in povpraševanju. Če se poveča povpraševanje po trampolinih, lahko Mollystore.si hitro poveča svojo ponudbo na tem področju. Široka ponudba omogoča tudi bolj dinamične marketinške kampanje, kot so akcije, popusti in programi zvestobe.

Spletna stran Mollystore.si je vizualno bogatejša, z več kategorijami, filtri za iskanje in poudarkom na promocijah. Funkcionalnosti, kot so seznam želja, moj račun in možnost obročnega plačevanja, so prilagojene potrebam sodobnega spletnega kupca, ki išče udobje in dobro uporabniško izkušnjo.

Funkcionalnosti Mollystore.si:

Mollystore.si ima kompleksnejšo strukturo s številnimi funkcionalnostmi, ki olajšajo nakupovanje. Spletna trgovina ponuja filtriranje in sortiranje artiklov, sistem obročnega plačevanja (1stavno - obroki pri roki), seznam želja in personaliziran račun. Posebej je poudarjena možnost montaže za izbrane izdelke, kar je dodatna vrednost za stranke. Spletna trgovina ima tudi blog sekcijo s koristnimi nasveti, kar je odličan način za privabljanje obiskovalcev in graditev avtoritete. Prav tako imajo jasno prikazana mnenja strank, ki so ključna za graditev zaupanja v širokopasovni trgovini. Dostava je hitra (izdelki na zalogi se odpremljijo isti dan), kar je konkurenčna prednost.

Marketing Mollystore.si:

Marketinška strategija Mollystore.si je bistveno drugačna od 100shilajit.com. Osredotočena je na promocije, akcije in dinamičen marketing. Njihove kampanje so bolj vizualno bogate in osredotočene na privabljanje pozornosti. Uporabljajo tudi e-novice za obveščanje strank o novih izdelkih in promocijah. Njihov pristop je bolj osredotočen na povečanje prodaje in privabljanje novih strank. To je značilno za trgovine s široko ponudbo, kjer je konkurenca večja in je potrebna bolj agresivna tržna strategija.


Tehnična infrastruktura: Minitron platforma

Zanimivo je, da sta obe spletni trgovini zgrajeni na Minitron platformi, ki je sodobna rešitev za e-trgovino. Minitron omogoča trgovcem, da hitro in učinkovito upravljajo svoje spletne trgovine s poudarkom na preprostosti in funkcionalnosti. Obe trgovini imata dostop do istih osnovnih orodij, vendar ju razlikuje način, kako jih uporabljata.

Za 100shilajit.com Minitron platforma omogoča hiter prevod in prilagoditev spletne trgovine za različne trge in jezike. To je ključna prednost, saj omogoča trgovcu, da hitro vstopi na nove geografske trge brez potrebe po razvoju popolnoma nove spletne strani. Prav tako omogoča enostavno upravljanje ene same SKU (Stock Keeping Unit) in optimizacijo za konverzijo.

Za Mollystore.si Minitron platforma omogoča upravljanje kompleksne strukture s številnimi kategorijami, filtri in funkcionalnostmi. Omogoča tudi integracije z različnimi sistemi plačevanja, logistike in upravljanja zalog. To je bistveno za trgovino s široko ponudbo, kjer je potrebna velika fleksibilnost in skalabilnost.


Katero pot izbrati?

Če razmišljate o postavitvi lastne spletne trgovine, se vprašajte naslednje:

Kakšen je vaš izdelek? Ali zahteva visoko stopnjo zaupanja in izobraževanja, ali je bolj impulziven nakup? Kdo je vaša ciljna publika? Ali je to ozka skupina ljudi s specifičnimi potrebami, ali široka množica potrošnikov? Kakšni so vaši viri? Ali imate dovolj sredstev za upravljanje široke palete izdelkov in kompleksnega marketinga? Kakšni so vaši dolgoročni cilji? Ali želite postati vodilni strokovnjak na ozkem področju, ali želite zgraditi veliko spletno trgovino z raznoliko ponudbo?

Ne obstaja enoznačen odgovor na vprašanje, kateri pristop je boljši. Oba modela sta lahko zelo uspešna, če sta pravilno izvedena in prilagojena specifičnim potrebam trga. Ključ do uspeha je v razumevanju lastnega posla, poznavanju ciljne publike in izbiri prave strategije, ki bo podprla vaše poslovne cilje.

100shilajit.com in Mollystore.si sta izjemna primera dveh popolnoma različnih, a enako uspešnih pristopov k spletni prodaji.
100shilajit.com je z odločitvijo za strogo specializacijo zgradil močno blagovno znamko, ki temelji na zaupanju, strokovnosti in jasni pozicioniranosti. Ker ponuja trgovino v več jezikih, dosega globalno občinstvo in presega večino konkurentov v nišnem segmentu. Kupci ga ne dojemajo le kot trgovino, temveč kot referenco in strokovni vir, kar dolgoročno utrjuje lojalnost in povečuje vrednost blagovne znamke.

Na drugi strani je Mollystore.si ubrala strategijo široke ponudbe in dinamičnega digitalnega marketinga. Z raznolikim asortimentom, hitrim prilagajanjem trendom in fleksibilnimi plačilnimi možnostmi – vključno z obročnim plačevanjem – privablja širok spekter kupcev in si ustvarja vse večji tržni delež. To je tipičen primer večkategorijske spletne trgovine, ki z močjo obsega in ponudbe nagovarja različne segmente družin in sodobnih kupcev.

Ne glede na izbrano pot je bistveno, da odlično poznate svojo ciljno publiko, razumete konkurenco in oblikujete strategijo, ki je popolnoma usklajena z vašimi cilji.

E-trgovina je prihodnost maloprodaje – z jasno vizijo in pravilno izvedbo pa se uspeh ne meri več v “če”, temveč v “kako hitro”.



 
OZNAKE
spletne strani optimizacija personalizacija spletne strani izdelava spletne strani unikatne spletne strani funkcionalnost spletne strani izdelava spletnih strani uporabniška izkušnja prenova spletne strani spletna stran spletna trgovina idealna persona pristajalna stran konverzija navigacija vsebina urejevalnik spletnih strani slovenski cms minitron sistem cms spletni nastop lasten cms unikatna spletna stran spletna agencija izdelava spletne trgovine vavčer za digitalni marketing mobilna aplikacija rezervacijska platforma cta besedilo na spletni strani gdpr varstvo osebnih podatkov google analitika vrhunsko oblikovanje spletna stran po meri ključ do uspeha seo optimizacija ux design optimizacija spletne strani piškotki wordpress kako narediti spletno stran društvo portal za društvo iskalnik izvajalcev po regijah portal za člane društva registracija članov digitalna prijavnica na dogodke izdelava spletne strani za majhna podjetja spletne strani za podjetja facebook oglaševanje facebook oglasi migracija spletnih strani selitev spletne strani izdelava spletne strani cena spletna stran 2025 cena spletne strani izdelava strani agencija stroški spletne strani izdelava spletne strani digitalni marketing reference design odziven design hiter nakup seo optimizacija marketing spletna prodaja izdelava spletnih trgovin poceni izdelava spletne trgovine prenova spletne trgovine izboljšanje uporabniške izkušnje povečanje spletne prodaje postavitev spletne trgovine sistemi za spletno trgovino magento woocommerce opencart minitron shopify spletni konfigurator izdelava spletnega konfiguratorja konfigurator ponudbe vodenje zalog normativi black friday cyber monday črni petek spletni ponedeljek hitrost spletne strani google ux trgovina varna spletna trgovina zaprtokodni sistem varno nakupovanje google oglaševanje e-mail oglaševanje mailing seznam marketinška strategija blog e-poštni seznam cta program zvestobe video vsebine organski doseg cms cms sistem minitron varnost b2b pantheon povezava sistemov zaloga spletna tgovina birokrat vasco gls fulfillment avtomatika gls fullfilment hubtie hitro nalaganje strani redne posodobitve cms cms za brez tehničnega znanja minitron cms kibernetska varnost ssl certifikat dvoslojna avtentikacija varnostni vtičniki custom cms wordpress vsebinski marketing oglaševanje google ads google oglaševanje socialna omrežja facebook oglaševanje b2b podjetja b2b marketing privlačna spletna stran video vsebina spletno oglaševanje video video produkcija video izobraževanja webinar video predstavitev digitalni marketing 2021 video marketing chatboti ugc - user generated content influencerji facebook objave mmstudio engagement facebook ads analiza e-mail marketing povečajte e-poštni seznam seo ppc email marketing google analitika 4 ga4 google analitics facebook fb ads avtomatizacija oglasov facebook ads manager strategije ponudb facebook optimizacija facebook oglasov ciljanje občinstva facebook facebook avtomatizirana pravila povečanje roas facebook marktinška agencija s.p. freelancer interni marketing tiktok ai avtomatizacija fb facebook instagram ai umetna inteligenca prodaja amazon amazon prodaja digitalni marketing erp linkedin linkedin oglaševanje optimizacija spletnih strani seo optimizacije google spletni iskalniki spletni iskalnik analiziranje spletne strani ključne besede spletni uspeh spletni uporabnik seo strategija organski promet seo za majhna podjetja učinkovite seo metode vodenje socialnih omrežij pozitivna uporabniška izkušnja cgp celostna grafična podoba spletnih trgovin google analytics spletna analitika spletno mesto google ads fotografija pametni telefon fotoaparat slikanje artikov photoshop ps photoshop express urejanje fotografije za splet cms seo optimizacija spletne strani on-site optimizacija
PRIDOBITE PONUDBO
Zagotovite si brezplačno ponudbo ali pa si pridobite dodatne informacije glede naših storitev in rešitev. Naša ekipa vas bo kontaktirala v najkrajšem možnem roku.