Predstavljamo nekaj načinov za povečanje vašega organskega dosega na Facebooku, ki je eden od treh dosegov, ki jih beleži platforma.
Objavite izvorni Facebook video
Če želite izboljšati svoj organski doseg, uporabite enega najbolj privlačnih in enostavnih formatov vsebine – video.
Izvorni videoposnetki na Facebooku dosegajo višjo stopnjo organskega dosega v primerjavi s statusi, povezavami ali celo fotografijami. Kako torej format kar najbolje izkoristiti?
Ustvarite vsebino na Facebooku, ki spodbuja engagement, na primer s čustvenim nabojem, izražanjem razumevanja potreb občinstva in ponujanjem rešitev za njihove težave. Trik je v tem, da v prvih 3–5 sekundah videoposnetka zagotovite najbolj dragocene in prepričljive informacije, da pritegnete gledalce.
Na koncu svojim videoposnetkom ali animacijam dodajte še napise in Facebook oznake (hashtags).
NAŠ NAMIG: Facebook vas nagradi z 10-krat večjim dosegom za skupno rabo izvornih videoposnetkov neposredno na platformi. Če pa želite uporabnike povezati s svojim YouTube kanalom (na primer za zbiranje podatkov za Google Ads) in vas skrbi, da bi lahko vaš organski doseg padel, poskusite objaviti mešanico izvornih videoposnetkov in povezav YouTube.
Uporabite več formatov vaših objav
Čeprav lahko videoposnetek poveča vaš organski doseg na Facebooku to ne bi smel biti edini format vsebine, ki ga uporabljate na platformi.
Mešanje oblik objav je bistvenega pomena za ohranjanje privlačnosti in zanimanja vašega občinstva. Ne pozabite – bolj kot je vaša vsebina zanimiva in raznolika, večja je možnost, da jo bodo vaši sledilci delili, kar bo povečalo vaš organski doseg.
Katere druge vrste objav torej delujejo?
• Zgodbe (Story)
• Slike brez povezav
• Citati
• Vprašanja
• GIF-i
• Loop (ponavljajoče) slike ali videi
• Ankete
• Objave na spletnem dnevniku (blog)
Objavite lahko nekaj zabavnega, na primer kratek vpogled v zakulisje vašega podjetja, ali nekaj, kar je preprosto ustvariti, na primer smešen meme.
Dokler so vaše objave kakovostne, privlačne in v skladu z interesi vaše publike, vam bodo verjetno prinesle na veliko skupnih rab in tudi želeni organski doseg.
Pojdite v živo
Za izboljšanje organskega dosega na Facebooku lahko uporabite tudi drug video format – Live.
Videoposnetki v živo imajo velik potencial za sprožitev pogovorov. Ljudje radi poslušajo in komunicirajo z videoposnetki, ki se trenutno dogajajo. Prav tako je pomembno prepoznati ključne razlike med Facebook Live in vnaprej posnetimi videoposnetki.
Tema, ki je dobra za videoposnetke v živo, so vprašanja in odgovori. Ta oblika vam pomaga vzpostaviti pristno povezavo s svojim občinstvom in vrniti svojim sledilcem tako, da podpirate njihove potrebe.
Prav tako vam omogoča, da izveste več o vaši skupnosti in temu primerno prilagodite svojo prihodnjo vsebino, da zagotovite največjo vrednost.
Če želite izkoristiti polni potencial formata Live, morate eksperimentirati z različnimi temami in ugotoviti, kaj je najboljše za vašo blagovno znamko na podlagi engagement-a.
Dotaknite se Facebook skupin
Še en odličen način za povečanje vašega organskega dosega na Facebooku je uporaba Facebook skupin za ohranjanje strank. Po podatkih Facebooka je v Facebook skupinah več kot 400 milijonov ljudi.
Objavljanje v Facebook skupinah vam omogoča, da vsebino delite z ljudmi, ki jih zanimajo teme, povezane z vašim podjetjem. Posledično lahko dosežete velik segment uporabnikov, ki je pomemben za vaše podjetje in je zato bolj verjetno, da bodo klikali vaše objave.
Svoj Facebook organski doseg lahko povečate tako, da ustvarite Facebook skupnost in zagotovite več povezav. Ustvarjanje skupnosti zahteva predanost, trud in nenehno sodelovanje z vašimi sledilci – vendar vam to lahko prinese tudi dolgoročno in dosledno sodelovanje.
Ne bojte se ustanoviti lastne skupine, da združite enako misleče uporabnike in omogočite izmenjavo informacij. Takšen prostor deluje odlično ne samo za izboljšanje vašega organskega dosega na Facebooku, ampak tudi za povečanje vaših e-poštnih seznamov in krepitev povezave z vašim občinstvom.
Natančno prilagodite čas objave
Ustrezen čas objave je bistvenega pomena za izboljšanje vašega organskega dosega na Facebooku. Objavljanje v času, ko je vaše občinstvo na spletu, poveča vidnost in organski doseg vaše vsebine.
Če poznate najboljše čase za objavo na Facebooku, boste imeli to prednost.
Eden od načinov, kako ugotoviti optimalen čas objave za vaše podjetje, je, da pogledate svoje podatke o uspešnosti in natančno določite vzorec povečanih interakcij.
NAŠ NASVET: Če želite, da vaše občinstvo vidi vašo vsebino vsakič, ko objavite, jih prosite, naj vklopijo svoja obvestila za vaše objave. To je odličen način za organsko izboljšanje vaše prepoznavnosti.
Izkoristite priljubljene teme
Ustvarite močno vsebinsko strategijo tako, da sledite najbolj trendovskim temam na platformi. Uporabite lahko celo orodje za vroče teme Facebook Business, da vidite, kateri so najnovejši trendi po kategoriji, panogi, datumu, starosti, spolu in drugem.
Če natančno načrtujete, lahko privabite več prometa in povečate izpostavljenost svoje blagovne znamke.
Be human
Naslednja taktika, ki pomaga povečati vaš organski doseg, je humanizacija vaše blagovne znamke.
Če z uporabniki Facebooka komunicirate kot človeško bitje, prilagodite svoje odzive in pokažete, da vam je resnično mar za vašo skupnost, se bodo ljudje počutili bolj povezane z vašim podjetjem in bolj prisiljeni širiti vaše sporočilo naprej.
Prav tako je pomembno, da občinstvo vključite v aktiven dialog, na primer s postavljanjem premišljenih vprašanj. To je odličen način za sprožitev interakcij, kar spet pomaga izboljšati vaš organski doseg na Facebooku.
Analizirajte demografske podatke, afinitete in vedenja oseb vaše publike, da boste lahko temu prilagodili svoje objave in jih naredili bolj deljive.
Povečajte engagement
Spodbudite svoje zaposlene, prijatelje in družino, da se vključijo v vašo poslovno vsebino. Na ta način povečate število ljudi, ki delijo vaše objave na svojih zasebnih omrežjih – kar seveda poveča vaš organski doseg na Facebooku.
Konec koncev, kdo ne bi prebral članka, ki ga je njegov najboljši prijatelj pravkar objavil na Facebooku?
Čeprav organski doseg Facebooka upada, še vedno obstajajo načini za boj proti algoritmu News Feed. Igra se je zagotovo spremenila, vendar jo lahko igrate dobro in v svojo korist z uporabo nasvetov, ki smo vam jih podali.
Biti na tekočem s spremembami algoritma Facebooka in ustrezno prilagoditi svojo strategijo se morda zdi izjemno. Če pa se najprej osredotočite na svoje občinstvo, boste lahko ustvarili osupljivo vsebino, pridobili več skupnih rab in močno povečali svoj organski doseg na Facebooku. V primeru, da želite dodatno pomoč ali nasvet pa nas kontaktirajte na
info@mmstudio.si .