Vse več podjetij se pri oglaševanju obrača na Facebook. Razlog zato je, da dobršen odstotek Facebook uporabnikov, ki so kliknili na oglase, nadaljuje z nakupi.
Agencije so bile ustanovljene, da bi tako velikim kot malim podjetjem, pomagale pri trženju in oglaševanju.
Sodelovanje z agencijo vam bo dalo tudi
boljše možnosti, da dosežete svoje Facebook oglaševalske cilje, kot če bi to počeli sami.
Če razmišljate o tem, da bi
najeli agencijo, ki bi namesto vas upravljala vaše Facebook oglase, vam bomo predstavili, zakaj bi to morali storiti.
PRIJAVITE SE NA BREZPLAČNO ANALIZO
Zakaj bi morali oglaševati na Facebooku?
Skoraj vsak je na Facebook-u
Ta platforma ima ogromno privržencev, tako da so velike možnosti, da jo uporablja tudi vaša ciljna publika. Samo najti jih je treba.
Facebook oglasi so stroškovno učinkoviti
V primerjavi z drugimi trženjskimi in oglaševalskimi kanali so stroški občutno nižji. Vse kar morate storiti je, da določite proračun in lahko bosteučinkovito oglaševali svojo blagovno znamko.
Brezhibne zmogljivosti ciljanja
Facebook daje tržnikom moč, da ciljajo na kogarkoli, glede na uporabnikovo vedenje, interese, demografske podatke, povezave, starostno skupino, jezik, lokacijo... Lahko jih tudi razporedite, da boste lahko natančno ciljali na svoje občinstvo
Funkcije ponovnega ciljanja
Včasih se potencialne stranke ne prebijejo in zapustijo vaše spletno mesto, preden opravijo nakup. Kaj pa, če vam povemo, da lahko Facebook sledi tem potencialnim strankam in jih potisne naprej po lijaku, da jih pripravi do nakupa? Ta proces se imenuje ponovno ciljanje ali ponovno trženje. To je oglaševalska strategija, ki sledi uporabniku, ki je že obiskal vaše spletno mesto, in mu prikazuje vaš oglas po vsem Facebooku. Ta tehnika bo vašim potencialnim strankam dala tudi zadnjo spodbudo, da bodo dokončale nakup.
Enostavno iskanje novih kvalificiranih potencialnih strank
Še ena izjemna funkcija, ki jo ima Facebook, je funkcija »podobno občinstvo«. Lahko izberete občinstvo po meri in Facebook bo iskal ljudi, ki so podobni temu občinstvu in jih bo zato verjetno zanimalo vaše podjetje. Prav tako ga lahko prilagodite, kolikor želite, tako da določite velikost in možnosti ciljanja, ki so na voljo, da zagotovite, da je vaše podobno občinstvo natančno in podobno vašim ciljnim kupcem.
Zakaj najeti oglaševalsko agencijo? Zakaj najeti MMstudio?
Ker prihranite čas in denar
Hitro dosežete svoj cilj tako, da svoj čas in denar vložite v ljudi, ki vedo, kaj delajo, in imajo enake poslovne cilje kot vi.
Če najamete Facebook oglaševalsko agencijo, si lahko zagotovite čas, ki ga potrebujete
za bolj nujne poslovne zadeve. Ustvarjanje, upravljanje in optimiziranje oglaševalskih akcij zahteva precej časa in truda. Vaš čas in pozornost bi morala biti namenjena vašemu poslu.
Agencija vas lahko reši te ovire. Pomislite na količino dela, ki ga lahko opravite, če hkrati delate na svojem podjetju, medtem ko vam agencija pomaga pri njegovem razvoju.
Prav tako je najem oglaševalske agencije za Facebook
veliko cenejši kot najem zaposlenega za polni delovni čas, z najemom pa si zagotovite tudi nabor različnih spretnosti, saj vam sodelovanje z agencijo omogoča tudi dostop do njihovih oblikovalcev, tekstopiscev, montažerjev itd. Po drugi strani pa vam bo najem internega tržnika omogočil le dostop do nekoga, ki upravlja vaše oglase in ne ustvarja celotne kampanje.
Ker imamo strokovno znanje in spretnosti
Agencije za trženje in oglaševanje kot smo mi, vedo nekaj o trženju in oglaševanju in vam pomagajo doseči vaše cilje.
Kot že omenjeno, vam bo najem agencije omogočil dostop do strokovnjakov z različnimi marketinškimi in oglaševalskimi veščinami, s tem boste pozneje zmanjšali svoje breme ukvarjanja s tržnimi in oglaševalskimi strategijami ter kampanjami.
Agencije imajo v svoji ekipi ljudi z različnimi ozadji in znanji. Sodelovati bi morali z oglaševalsko Facebook agencijo, ki ima vire in sposobnost slediti novim trendom z različnimi priložnostmi za učenje.
Ker imamo ideje in smo prilagodljivi na spremembe
Če želite doseči najboljše rezultate svojih oglaševalskih akcij na Facebooku, morate dobro spoznati svoje tržno občinstvo in imeti inovativne ideje za izkoriščanje najnovejših trendov.
Oglaševalska agencija prinaša te stvari na mizo. Ker so profesionalci, so dobro obveščeni o tem, kaj je aktualno, in vam lahko pomagajo konfigurirati vaše oglaševalske akcije glede na nenehno spreminjajoče se tržne trende.
Navajeni so strank, ki želijo stvari opraviti čim prej. Poleg tega lahko agencije v trenutku spremenijo oglaševalske akcije ali spremljajo poročila o uspešnosti oglasov. To je najpomembnejša prednost za vaše podjetje. Agencije so sodelovale s številnimi strankami, ki prihajajo iz različnih panog. Zato so se naučili prilagajati različnim situacijam in najti načine za pravilno oglaševanje – ne glede na to, kako omejeni so njihovi viri. Ustrezna oglaševalska agencija bi morala biti sposobna zagotoviti visokokakovosten rezultat ne glede na okoliščine; to vključuje pisanje besedil oglasa, oblikovanje oglasov in vedenje, kako ciljati na občinstvo svojih strank.
Ker smo v trendu
Tržna in oglaševalska industrija se nenehno spreminjata in razvijata. Z drugimi besedami,
vedno obstaja nov trend, nova tehnika, ki se je je treba naučiti.
Spremembe so edina stalna spremenljivka v trženju in oglaševanju. To velja tudi za Facebook oglaševanje. Facebook ima običajno nova pravila, posodobitve, vrste oglasov in funkcije.
Za Facebook oglaševalske agencije je pomembno, da ostanejo na vrhuncu oglaševanja. Možnost izkoriščanja nastajajočih tehnologij bo velika prednost za vaše oglaševalske akcije.
Ker lahko preskočite učenje o oglaševanju
Naučiti se vse o oglaševanju, aplikacijah in pravilnem izvajanja oglaševalskih akcij je vsekakor zamudno. Vse to lahko preskočite, če se obrnete na oglaševalsko agencijo.
Oglaševalske agencije kot smo mi, poznajo vsa orodja in vedo, kako opraviti delo. Uporabljamo samo najboljšo programsko opremo in poznamo podrobnosti panoge.
Poskrbimo, da smo na tekočem z vso novo programsko opremo in orodji, ki jih lahko uporabimo za izboljšanje vaših oglaševalskih akcij na Facebooku.
Ker poznamo vašo konkurenco
Agencije se največ naučijo od različnih strank in projektov ter te prakse uporabljajo pri prihodnjih projektih.
Ta spoznanja uporabljamo, da svojim bodočim strankam prinesemo večjo vrednost, ustvarjalnost ter inovativno testiranje. Pravzaprav imajo agencije kot smo mi, širši pogled in vpogled v Facebookov oglaševalski sistem. Glede na to, običajno vemo, kaj deluje in kaj ne.
Izpostavljeni smo bili širokemu spektru strank in podjetij. Možnosti, da bomo sodelovali s stranko, ki je podobna vaši, pa so precej visoke. To pomeni, da globlje razumemo vaše podjetje in njegov trg.
Ker premikamo meje
Skratka, pametna spletna agencija ve, kako in kdaj premakniti meje in prevzeti tveganje. Naša naloga je, da spodbujamo orodja in proračune, da dosežemo in celo presežemo vaše cilje.
Naše izkušnje s prejšnjimi strankami so nas naučile, kdaj je pravi čas, da tvegamo in kdaj se umaknemo. To znanje smo pridobili, ker smo v preteklosti preizkusili različne strategije in pristope.
Meje lahko premaknemo s kombinacijo različnih strategij, da ustvarimo nekaj povsem novega za vas. Prav tako bo za nas vznemirljivo ustvariti nekaj novega in inovativnega, kar vam bo pomagalo
doseči vaše poslovne cilje!
Če bi nam želeli zaupati oglaševanje vašega podjetja, nam pišite na
hello@mmstudio.si
Povpraševanje