Za zagon vašega spletnega poslovanja je potrebna uspešna prodaja. V današnjem spletnem dnevniku vam želimo predstaviti prve 3 namige, ki vam bodo pomagali do prvih strank.
Za spletnega trgovca je prva prodaja simbolična in obenem potrebna za zagon uspešnega poslovanja.
Uspešno zaključena prva prodaja se morda sliši preprosto, vendar naj vas preprost koncept prve prodaje ne zavede. Pridobitev prve stranke je včasih lahko dolga in naporna bitka. Za lažjo zmago v tej bitki je spodaj nekaj zanesljivih načinov za prvo prodajo v spletni trgovini, ne da bi porabili veliko denarja.
Pošljite brezplačne vzorce vplivnim osebam ali influencerjem
Internet je poln vplivnih blogerjev, novinarjev, podjetnikov in vlogerjev iz različnih panog le najti morate prave. Mnogi od njih imajo veliko sledilcev na družbenih omrežjih in zvesto občinstvo na svojih spletnih straneh. Pošiljanje brezplačnega vzorca svojega izdelka vplivnim osebam v vaši panogi ali na nek način povezani z njo, vam daje priložnost, da jim z majhnim darilom poveste, da cenite njihovo delo. Upajmo, da vas bodo omenili na enem od njihovih spletnih mest ali platform. To lahko povzroči porast prometa in sledilcev družbenih medijev, prav tako pa boste deležni tudi odobritve strokovnjakov iz določene panoge.
Začnite pisati blog
Če še ne vodite spletnega dnevnika, povezanega z vašo trgovino ali izdelkom, potem zamujate neomejen potencial vsebinskega trženja. (ang. Content Marketing)
Z ustvarjanjem brezplačnih, dragocenih vsebin ustvarite zaupanje v svojo blagovno znamko in obveščate ljudi. Bloganje vam ponuja tudi vsebino za skupno rabo na družbenih medijih in vam pomaga pri uvrstitvi v iskalnike.
Za začetek pomislite na vsa izhodiščna vprašanja ljudi o vaših izdelkih in panogi. Uporabite svoj blog, da odgovorite na ta vprašanja kot posamezne članke.
Obiskovalce našega spletnega mesta, bi na primer morda zanimalo, zakaj je pomembna hitrost nalaganja spletne trgovine in zakaj želimo imeti varno spletno trgovino. Obe temi smo predhodno že opisali in objavili v blogih na naši spletni strani
https://mmstudio.si/blog.html
Poleg tega lahko s svojim spletnim dnevnikom ponudite nasvete, rešitve in vire, povezane z vašimi izdelki in življenjskim slogom okoli vaših izdelkov.
Če redno ustvarjate vsebino na blogu, boste opazili moč vsebinskega trženja prek delitev na družbenih omrežjih, iskalnikov in tako naprej.
Ustvarite e-poštni seznam
Sestavljanje e-poštnega seznama je nujno za vašo prvo prodajo – in lahko je popolnoma brezplačno.
Če imate seznam e-poštnih sporočil prejšnjih in potencialnih strank, lahko svoje podatke, izdelke in vsebino delite v njihove osebne e-nabiralnike. Nasprotno pa posodobitve vaše Facebook strani in Twitterja skoraj nikoli ne bodo dosegle vseh sledilcev, zaradi razlik v časovnih pasovih in algoritmov družbenih medijev.
Začnite graditi svoj e-poštni seznam, tako da na svoje spletno mesto vključite obrazec za naročnino na e-pošto. Pameten način, kako obiskovalce prepričati, da se prijavijo na vaš seznam je naprimer, da namesto, da preprosto rečete »Pridružite se …, Naročite se…«, ponudite spodbudo ali neko vrsto vrednosti za prijavo (npr. osvojite brezplačen izdelek,...).
Začetek je vedno težak, vendar je potrebno kar nekaj časa in predvsem vztrajnosti, da dosežete svojo ciljno publiko in postanete prepoznavni.
Pri zagonu svojega poslovanja in digitalnega marketinga, smo vam kot eno vodilnih podjetij na področju spletnega nastopa in digitalnega marketinga, na voljo na 070 860 812 in
info@mmstudio.si .