V današnjem blogu nadaljujemo z namigi, ki vam bodo pomagali do prvih strank in pripomogli k uspešni prodaji v vaši spletni trgovini.
V prvem delu bloga, smo vam predstavili 3 namige za uspešno prodajo v spletni trgovini in sicer: vključitev influencerjev, pisanje bloga povezanega z vašo spletno trgovino in pridobitev svojega e-poštnega seznama. Tokrat vam predstavljamo nove tri namige, ki so lahko ključni za uspešno prodajo in prepoznavnost na spletu.
Sponzorirajte (osebni ali virtualni) dogodek
Če uporabite pravi pristop lahko sponzoriranje dogodka dela čudeže.
Najprej se prepričajte, da ste izbrali
pravi dogodek za sponzoriranje. Poiščite dogodke, na katerih bodo udeleženci verjetno zainteresirani za vaš izdelek, in nato ugotovite, koliko obiskovalcev se ga bo udeležilo.
Nato dogodke razvrstite po stroških.
Izogibajte se pošiljanju tržnikov, ki bi delili letake. Če se dogodka udeležijo potencialne stranke, boste morali biti bolj ustvarjalni, da boste gradili odnose.
Predstavite nekaj svojih najbolj zanimivih izdelkov, da poveste svojo zgodbo, spodbudite ljudi k pogovoru in zagotovite nagrade na kraju samem, kot so
kuponi, brezplačne nalepke ali promocijski material, v zameno za naročnine na e-poštne sezname in spremljanje družbenih medijev.
Eksperimentirajte z Google oglasi (Google Ads)
Google Ads je Googlovo izjemno priljubljeno oglaševalsko omrežje s plačilom na klik, ki spletnim trgovcem na drobno omogoča, da
objavijo oglase na skoraj vsaki strani z rezultati iskanja v Googlu, videoposnetkih v YouTubu in partnerskih spletnih mestih.
Kdo se ne bi želel uvrstiti med
prve tri iskalne poizvedbe, ki spodbujajo prodajo?
Prednost programa Google Ads je v njegovi
hitrosti in velikem dosegu. V samo nekaj minutah lahko nastavite in zaženete oglaševalsko kampanjo, s katero vaše besedilne, slikovne ali celo video oglase vidijo brskalniki po vsem spletu. Naša agencija lahko za vas pripravi učinkovite in donosne oglaševalske kampanje, če si želite izvedeti več nam pišite na
info@mmstudio.si . Z možnostmi oglaševalske akcije AdWords lahko ustvarite ciljane oglase, ki se sprožijo in prikažejo poleg iskanja v Googlu, ko internetni brskalniki iščejo vnaprej določene ključne besede. Poleg tega se bodo vaši oglasi prikazovali tudi na spletnih mestih in v člankih, ki vsebujejo podobne ključne besede.
Partnersko trženje ali affiliate marketing
Poskušate sami prodajati svoje izdelke? To zna biti težka naloga, ki pa jo lahko poenostavite, če prodajo poskusite deliti z drugimi.
Affiliate marketing je, ko dovolite drugim ljudem, da tržijo vaše izdelke in vam ustvarijo promet na spletnem mestu. V zameno jim plačate odstotek kakršne koli prodaje, ki izvira iz njihovih prizadevanj. Njihova tržna prizadevanja lahko spremljate tako, da zagotovite edinstveno povezavo ali kodo kupona.
Lastnik spletnega mesta lahko na primer objavi vašo povezavo za določen artikel na svojem spletnem mestu. Če eden od obiskovalcev njegove spletne strani klikne povezavo in nato ta artikel kupi, boste izvedli prodajo. Lastnik spletnega mesta, kot vaš partner, pa bo upravičen do odstotka od te prodaje. Odlična stvar te prodajne strategije je, da
plačate samo, če prodate.
Uspeh affiliate marketinga je močno odvisen od vrste izdelkov, ki jih prodajate, in odstotka provizije, ki ga namenite pridruženemu partnerju.
Digitalni marketing predstavlja rešitve za promocijo podjetja v digitalni obliki. V MMstudiu vam pomagamo povečati prepoznavnost in prodajo vaših izdelkov/storitev skladno s komunikacijskimi cilji. Več o tem si preberite na
https://mmstudio.si/digitalni-marketing.html in stopite na pot uspešnega poslovanja s pomočjo spletne agencije.