Na Facebooku je več vrst dosega.
Ko pogledate Facebook Insights boste videli Post Reach meritve, ki vključujejo organske in plačane objave, ter Total reach podatke. Oba dosega
vključujeta podatke o organskem dosegu.
Post Reach
Predstavlja število ljudi, ki so videli objave z vaše strani na svojem zaslonu, glede na Facebook Insights. To je le merilo, koliko ljudi vidi določeno objavo. To je število edinstvenih uporabnikov, ki so videli objavo vaše strani v viru novic ali na vaši strani. To je lahko plačano ali organsko.
Organski doseg
Predstavlja število ljudi, ki so videli vašo objavo prek neplačane distribucije. Organic Reach deluje podobno kot razvrščanje v iskalnikih, vendar Facebook to, kar vam prikazuje, razvršča na podlagi priljubljenosti, pogostosti objav, verjetnosti, da vam bo objava všeč in itn.
Skupni doseg
Predstavlja število ljudi, ki so na svojem zaslonu videli kakršnokoli vsebino z vaše strani ali o vaši strani, glede na analizo v Facebook Insights. To prikazuje skupno število ljudi, ki so videli objavo, vključno z oboževalci in ljudmi, ki jih ne poznate. To so podatki z oglasi in brez njih.
Zdaj, ko veste, kaj je doseg, se morda sprašujete –
kaj so prikazi?
Prikazi se nanašajo na to, kolikokrat je bila objava videna, vključno z večkratnimi ogledi istih uporabnikov.
Kako deluje Facebook News Feed?
Facebook analizira objave in poskuša pozitivno vplivati na interakcije uporabnika s vašo objavo.
Ta postopek se imenuje
razvrščanje. Objave, s katerimi boste verjetno komunicirali, dobijo višje ocene in se prikažejo v vašem viru kot vsebina, ki vam bo morda všeč. Razvrstitev poskrbi za bolj smiselno interakcijo z uporabnikom, kar je glavni poudarek novega Facebookovega algoritma.
Z izrazom "pomembne interakcije" govorimo o tisočih dejavnikih. Eden od njih so trigger besede, kot je naprimer »čestitke«, ki signalizirajo vsebino, ki je pomembna za uporabnike in ji bo Facebook dal prednost.
Objave v News Feedu niso razvrščene kronološko. Namesto tega uporabniki vidijo tisto, kar Facebook meni, da bi lahko bilo zanje najbolj pomembno, vznemirljivo ali koristno.
Nekateri ključni dejavniki, ki jih Facebook upošteva pri razvrščanju objav, so:
• Število ljudi, ki komunicirajo z objavo
• Število odzivov, komentarjev in delitev
• Objave prijateljev ali družine
Zakaj organski doseg Facebooka upada?
Organski doseg Facebook strani z blagovnimi znamkami je v letu 2015 močno upadel. Razlog, zakaj se to še naprej dogaja, je v tem, da
se objavlja več vsebine, kot je prostora za novice in pa
zaradi prilagojenega vira novic, saj Facebook za vsakega uporabnika daje prednost najustreznejši vsebini, zato da poveča sodelovanje in optimizira uporabniško izkušnjo.
Mnogi tržniki verjamejo, da je razlog za upadanje organskega dosega preprost – Facebook želi spodbuditi blagovne znamke, da porabijo več denarja za plačano oglaševanje.
Da bi se prilagodili spremembam News Feeda, morate najprej in predvsem objaviti vsebino, ki je vizualno privlačna in zanimiva. Ta vrsta vsebine vam bo pomagala navezati stik s svojim občinstvom in jih spodbudila k interakciji, zlasti v predelu s komentarji.
Če vas zanima kako in na kakšen način lahko še povečate vaš organski doseg nas lahko kontaktirate na
info@mmstudio.si.