BLOG MMstudio

Organski doseg na Facebook-u

Objavljeno: 20.07.2022
Kaj pravzaprav je organski doseg?
Organski doseg je število uporabnikov, ki so videli vašo objavo v viru novic ali na vaši strani, vendar ne kot rezultat oglasa.
Na Facebooku je več vrst dosega. 

Ko pogledate Facebook Insights boste videli Post Reach meritve, ki vključujejo organske in plačane objave, ter Total reach podatke. Oba dosega vključujeta podatke o organskem dosegu.

Post Reach

Predstavlja število ljudi, ki so videli objave z vaše strani na svojem zaslonu, glede na Facebook Insights. To je le merilo, koliko ljudi vidi določeno objavo. To je število edinstvenih uporabnikov, ki so videli objavo vaše strani v viru novic ali na vaši strani. To je lahko plačano ali organsko.

Organski doseg

Predstavlja število ljudi, ki so videli vašo objavo prek neplačane distribucije. Organic Reach deluje podobno kot razvrščanje v iskalnikih, vendar Facebook to, kar vam prikazuje, razvršča na podlagi priljubljenosti, pogostosti objav, verjetnosti, da vam bo objava všeč in itn.

Skupni doseg

Predstavlja število ljudi, ki so na svojem zaslonu videli kakršnokoli vsebino z vaše strani ali o vaši strani, glede na analizo v Facebook Insights. To prikazuje skupno število ljudi, ki so videli objavo, vključno z oboževalci in ljudmi, ki jih ne poznate. To so podatki z oglasi in brez njih.

Zdaj, ko veste, kaj je doseg, se morda sprašujete – kaj so prikazi?

Prikazi se nanašajo na to, kolikokrat je bila objava videna, vključno z večkratnimi ogledi istih uporabnikov.

Kako deluje Facebook News Feed?

Facebook analizira objave in poskuša pozitivno vplivati na interakcije uporabnika s vašo objavo.

Ta postopek se imenuje razvrščanje. Objave, s katerimi boste verjetno komunicirali, dobijo višje ocene in se prikažejo v vašem viru kot vsebina, ki vam bo morda všeč. Razvrstitev poskrbi za bolj smiselno interakcijo z uporabnikom, kar je glavni poudarek novega Facebookovega algoritma.

Z izrazom "pomembne interakcije" govorimo o tisočih dejavnikih. Eden od njih so trigger besede, kot je naprimer »čestitke«, ki signalizirajo vsebino, ki je pomembna za uporabnike in ji bo Facebook dal prednost.

Objave v News Feedu niso razvrščene kronološko. Namesto tega uporabniki vidijo tisto, kar Facebook meni, da bi lahko bilo zanje najbolj pomembno, vznemirljivo ali koristno.

Nekateri ključni dejavniki, ki jih Facebook upošteva pri razvrščanju objav, so:

•    Število ljudi, ki komunicirajo z objavo

•    Število odzivov, komentarjev in delitev

•    Objave prijateljev ali družine


Zakaj organski doseg Facebooka upada?

Organski doseg Facebook strani z blagovnimi znamkami je v letu 2015 močno upadel. Razlog, zakaj se to še naprej dogaja, je v tem, da se objavlja več vsebine, kot je prostora za novice in pa zaradi prilagojenega vira novic, saj Facebook za vsakega  uporabnika daje prednost najustreznejši vsebini, zato da poveča sodelovanje in optimizira uporabniško izkušnjo.

Mnogi tržniki verjamejo, da je razlog za upadanje organskega dosega preprost – Facebook želi spodbuditi blagovne znamke, da porabijo več denarja za plačano oglaševanje.

Da bi se prilagodili spremembam News Feeda, morate najprej in predvsem objaviti vsebino, ki je vizualno privlačna in zanimiva. Ta vrsta vsebine vam bo pomagala navezati stik s svojim občinstvom in jih spodbudila k interakciji, zlasti v predelu s komentarji.

Če vas zanima kako in na kakšen način lahko še povečate vaš organski doseg nas lahko kontaktirate na info@mmstudio.si.
OZNAKE
spletne strani optimizacija personalizacija spletne strani izdelava spletne strani unikatne spletne strani funkcionalnost spletne strani izdelava spletnih strani uporabniška izkušnja prenova spletne strani spletna stran spletna trgovina idealna persona pristajalna stran konverzija navigacija vsebina urejevalnik spletnih strani slovenski CMS Minitron sistem cms spletni nastop lasten cms unikatna spletna stran spletna agencija izdelava spletne trgovine Vavčer za digitalni marketing mobilna aplikacija rezervacijska platforma cta besedilo na spletni strani GDPR varstvo osebnih podatkov Google analitika vrhunsko oblikovanje Kvalitetno programiranje spletna stran po meri design odziven design hiter nakup SEO optimizacija marketing spletna prodaja izdelava spletnih trgovin poceni izdelava spletne trgovine prenova spletne trgovine CRM sistem ERP sistem funckionalnosti spletne trgovine postavitev spletne trgovine sistemi za spletno trgovino magento woocommerce opencart minitron shopyfy spletni konfigurator izdelava spletnega konfiguratorja konfigurator ponudbe vodenje zalog normativi black friday cyber monday črni petek spletni ponedeljek hitrost spletne strani google ux trgovina varna spletna trgovina zaprtokodni sistem varno nakupovanje google oglaševanje digitalni marketing e-mail oglaševanje mailing seznam marketinška strategija blog e-poštni seznam CTA program zvestobe video vsebine organski doseg vsebinski marketing oglaševanje Google ADS Google oglaševanje socialna omrežja Facebook oglaševanje B2B podjetja B2B marketing privlačna spletna stran video vsebina spletno oglaševanje video video produkcija video vsebine na spletu video izobraževanja webinar video predstavitev digitalni marketing 2021 trendi video marketing chatboti UGC - User generated content influencerji Facebook objave spletna agecija MMstudio engagement Facebook Ads analiza digitalno trženje e-mail marketing email lista povečajte e-poštni seznam optimizacija spletnih strani SEO optimizacije Google spletni iskalniki SEO spletni iskalnik analiziranje spletne strani ključne besede spletni uspeh spletni uporabnik vodenje socialnih omrežij pozitivna uporabniška izkušnja CGP celostna grafična podoba spletnih trgovin Google Analytics spletna analitika spletno mesto Google Ads fotografija pametni telefon fotoaparat slikanje artikov Photoshop PS Photoshop Express urejanje fotografije za splet seo optimizacija cms seo. optimizacija spletne strani on-site optimizacija
PRIDOBITE PONUDBO
Zagotovite si brezplačno ponudbo ali pa si pridobite dodatne informacije glede naših storitev in rešitev. Naša ekipa vas bo kontaktirala v najkrajšem možnem roku.