Spletna stran je pogosto prvi kontakt stranke oz. uporabnika vaših storitev z vašim podjetjem ali ustanovo. Le s premišljeno zasnovano, kreativno oblikovano in dobro strukturirano spletno stranjo boste lahko dosegli visoke rezultate in privabili, predvsem pa obdržali, veliko število obiskovalcev oz. potencialnih potrošnikov.
Pri snovanju designa se je potrebno poleg vizualne privlačnosti usmeriti tudi na uporabnika, kar pomeni, da je potrebno združiti kreativno, vizualno podobo s funkcionalnostjo spletne strani. Poleg tega je potrebno poskrbeti tudi za optimiziranje spletne strani, tako da bo le-ta visoko pozicionirana in bo prinašala željene donose.
S priročnikom 10 korakov do učinkovite spletne strani 2023 boste dobili pomembne informacije kako se lotiti postavitve spletnega mesta, da boste dosegli vse zastavljene cilje in zablesteli na spletu.
POVZETEK IZ VSEBINE
Celotno vsebino si preberite v PDF priročniku
1. Postavite si cilje, ki jih želite doseči
Vsako delo mora biti usmerjeno v dosego zastavljenega cilja. Tudi pri prenovi oz. postavitvi spletne strani morate že pred pričetkom definirati cilje, ki jih želite doseči.
2. Prepoznajte svoje potencialne obiskovalce in stranke
Pred izdelavo spletnega mesta se je potrebno zavedati, da si bodo vaši obiskovalci o vas in vašem podjetju ustvarili prvi vtis prav na podlagi videnega na spletni strani. Poleg tega bo vaš spletni nastop uspešen zgolj ob dejstvu, da boste prepoznali svoje kupce in obiskovalce ter svoje spletno mesto oblikovali in zasnovali z mislijo na njih. Kako boste definirali idealne persone za vaš posel ali dejavnost?
3. Izbira prave agencije za izdelavo spletne strani
Pri ocenjevanju potencialnih agencij upoštevajte njihove izkušnje in strokovnost. Iščite agencije z uspešnimi izkušnjami pri oblikovanju spletnih strani za podjetja, podobna vašemu. Preglejte njihov portfelj, da si ogledate primere njihovega dela in se prepričajte, da se njihov slog oblikovanja ujema z vašo blagovno znamko.
4. Izbira pravega CMS sistema za postavitev spletne strani
Pri izbiri CMS sistema upoštevajte specifične potrebe vaše spletne strani. Na primer, če vodite spletno trgovino, boste morda potrebovali CMS sistem, ki ima vgrajene zmogljivosti za e-trgovino.
5. Najboljše prakse za oblikovanje spletnih strani
Vaša spletna stran bi morala odražati identiteto in vrednote vaše blagovne znamke. To vključuje ustvarjanje vizualne identitete, ki se ujema z vašo blagovno znamko. To lahko vključuje uporabo določene barvne palete, tipografije in podob, ki so skladne z vašo blagovno znamko.
6. Programiranje
Programiranje je korak, kjer boste kot posamezniki najverjetneje najmanj sodelovali, saj bodo v tej fazi svoje delo opravili strokovnjaki iz izbrane agencije.
7. Vnos vsebine
Poleg designa ima zelo pomembno vlogo na spletnem mestu tudi vsebina. Obiskovalec mora na vašem spletnem mestu dobiti informacije, ki jih od vas in vašega podjetja tudi pričakuje. Glede na dejstvo, da ste že v začetnih korakih prepoznali svoje potencialne obiskovalce in stranke, je potrebno tudi jezik in vsebino prilagoditi njim.
8. SEO optimizacija
Poleg designa ima zelo pomembno vlogo na spletnem mestu tudi vsebina. Obiskovalec mora na vašem spletnem mestu dobiti informacije, ki jih od vas in vašega podjetja tudi pričakuje.
9. Testiranje
Vsako spletno mesto je potrebno pred objavo tudi testirati, saj si ne želimo, da bi nas na morebitne napake opozarjali naši obiskovalci. Med testiranjem se preveri delovanje spletne strani v različnih brskalnikih in na različnih napravah.
10. Vzdržavanje in posodabljanje spletnih strani
Da pa bi na spletu vedno blesteli, je potrebno tudi v prihodnje posvetiti svojemu nastopu kar nekaj pozornosti. Poskrbite za redno ažuriranje spletnega mesta, objavljajte aktualne novice, delite svoja znanja s svojimi obiskovalci.
Celotno vsebino si preberite v PDF priročniku