Personalizacija spletne strani je prilagoditev njene vsebine, navigacije, designa itd. obiskovalcem in uporabnikom strani.
Zakaj bi spletno stran personalizirali? Ker lahko s personaliziranim spletnim nastopom dosežemo izjemno uporabniško izkušnjo pri naših obiskovalcih, pustimo pozitiven vtis in tako močno izboljšamo uspešnost našega spletnega nastopa. S personalizirano spletno stranjo ali spletno trgovino se poveča tudi stopnja konverzije, kar pomeni tudi več opravljenih nakupov, naročil storitev, oddanih povpraševanj, prijav na e-novice,..
Personalizacijo spletnega mesta lahko uspešno izvedemo, v kolikor poznamo naše ciljno občinstvo. Ciljno občinstvo pa bomo prepoznali z zbiranjem pomembnih podatkov o naših obiskovalcih in njihovem vedenju na spletu. Zbiramo in analiziramo lahko ogromno različnih podatkov o naših obiskovalcih: lokacija, spol, starost, prihodki, izobrazba, interesi,.. Na podlagi pridobljenih podatkov lahko nato oblikujemo naše ciljno občinstvo in naše spletno mesto prilagodimo glede na njihove značilnosti.
Tako lahko v primeru večjega števila tujih obiskovalcev razmislimo npr. o dodatnih vsebinah v tujih jezikih, prilagoditev valut v spletni trgovini,.. Na podlagi demografskih podatkov lahko prepoznamo obiskovalca in jim ponudimo različne vsebine glede na njihov spol, interese,..
Zakaj se lotiti personalizacije spletne strani?
Proces personalizacije je zaradi zbiranja podatkov, analiziranja le-teh in kasnejše prilagoditve spletnega mesta dokaj zahteven in dolgotrajen proces. A ob tem je to tudi proces, ki lahko vam in vašemu spletnemu mestu prinese ogromno koristi. Kupci se bodo na personaliziranih spletnih straneh počutili bolje, lažje jih boste prepričali v sam nakup in jim ob tem tudi uspešno ponudili dodatne izdelke in storitve ter tako povečali svojo prodajo.
Raziskave so pokazale, da se personalizirane spletne strani kupcem in obiskovalcem bolje vtisnejo v spomin, ter da se tudi zato rajši vračajo na vaša spletna mesta. Poleg tega se na personaliziranih spletnih straneh zviša tudi stopnja konverzije (oddaja povpraševanja, nakup,..). Pridobljeni leadi so na personaliziranih spletnih straneh veliko kakovostnejši od leadov, ki so pridobljeni na »običajnih« spletnih straneh. S personalizacijo lahko veliko storite tudi pri ohranjanju obstoječih kupcev. Glede na zgodovino njihovih nakupov lahko pripravljate dodatne privlačne ponudbe, ki bi jih utegnile zanimati, in tudi na takšen način ohranjate stalen stik s svojimi strankami.
S personalizacijo spletnega mesta lahko močno izboljšate vaš spletni nastop. A zavedati se je potrebno, da mora biti proces personalizacije izveden kvalitetno skozi vse procesne faze (zbiranje podatkov, analiziranje, izvedba,..).
Zato vas, v kolikor potrebujete usposobljenega partnerja na področju spletnega nastopa pozivamo, da nas kontaktirate na 070 860 812 oz. nam pošljite povpraševanje na info@mmstudio.si.