Splet se razvija z izjemno hitrostjo, uporabniške navade se spreminjajo, prav tako tudi dostopne tehnologije, oblikovanje in funkcionalnosti, ki jih potrebuje današnji uporabnik. Če je vaša spletna trgovina stara nekaj let, obstaja velika verjetnost, da ni več v koraku z današnjimi pričakovanji uporabnikov. Prav zato je prenova spletne trgovine postala ena izmed najpomembnejših odločitev za podjetja, ki želijo ostati konkurenčna in povečevati svojo spletno prodajo.
Zakaj je prenova spletne trgovine nujna?
Večina spletnih trgovin po nekaj letih delovanja pride do točke, ko preprosto ne dosegajo več želenih rezultatov. Težava je lahko v starem videzu, pomanjkanju opcij, ni prilagojena za sodobne naprave ali počasnem nalaganju strani. Vse to slabo vpliva na uporabniško izkušnjo in s tem posledično na samo prodajo.
Če vaša spletna trgovina:
- ni prilagojena mobilnim napravam,
- se nalaga počasi,
- ne omogoča sodobnih načinov plačila (LeanPay, Paypal, Stripe,..),
- ne nudi povezave z ERP sistemom (Vasco, Phanteon, MiniMax, Hubtie,...) ali drugim marketinškim sistemom (CRM,..),
- jo je težko uporabljati in posodabljati, … potem je prenova spletne trgovine več kot nujna.
Prenova spletne trgovine vam lahko olajša delo, zniža stroške in nudi dodatno odskočno desko za nove prodajne cilje.
Kdaj je pravi čas za prenovo spletne trgovine?
Na vprašanje »
Ali je že čas za prenovo spletne trgovine?« si lahko odgovorite z naslednjimi bulleti:
- Stranke zapuščajo vašo spletno trgovino brez oddanega naročila.
- Imate občutek, da vaša konkurenca ponuja boljše prodajne rešitve.
- Uporabniki se pritožujejo nad izkušnjo na spletni trgovini.
- Vaša spletna trgovine ni poenotena s stilom ali vizijo vašega podjetja.
Če ste odgovorili na vsaj eno od zgornjih trditev "DA", potem je čas, da začnete razmišljati o prenovi spletne trgovine.
Kako pristopiti k prenovi spletne trgovine?
Prenova ni le tehnična naloga je projekt.
Pred začetkom prenove si zastavite konkretne cilje, ki jih boste tekom prenova zasledovali:
Ali želite povečati prodajo? Želite izboljšati uporabniško izkušnjo? Potrebujete povezave z zalednimi sistemi (ERP, CRM)? Si želite svež in sodoben dizajn?
Z jasno zastavljenimi cilji boste lažje izbrali izvajalca in hitreje dosegli rezultate, ki jih od prenove pričakujete.
Prenova spletne trgovine zahteva sodelovanje
Ne pozabite prenova spletne trgovine je proces, ki vključuje sodelovanje med naročnikom kot tudi izvajalcem. V času prenove boste bili aktivno vključeni s pregledovanjem predlogov, z usklajevanjem vseh vsebin ali odločanjem o prioritetah pri posameznih elementih. Ravno zato je pomembno, da si za prenovo vzamete čas.
Zakaj ekipa MMstudia?
V MMstudiu prenovo spletnih trgovin izvajamo z mislijo na dobro uporabniško izkušnjo, avtomatizacijo poslovnih procesov in doseganje zastavljenih rezultatov.
Smo ekipa strokovnjakov z dolgoletnimi izkušnjami in referencami. Zasledujemo vaše cilje in vas vodimo skozi celoten proces od začetne oblikovne zasnove, optimizacije do končne izvedbe in marketing.
Poleg storitev prenove spletne trgovine vam pomagamo tudi z:
- integracijo analitike in marketinških orodij,
- optimizacijo za iskalnike (SEO),
- svetovanjem glede konverzij,
- povezavami s sistemom za upravljanje zalog, računovodstvom ipd.
Prenova spletne trgovine ni strošek, temveč investicija v prihodnost vašega podjetja. Pravi čas za prenovo je zdaj – ko lahko še vedno prehitite konkurenco in navdušite uporabnike z modernim, hitrim in uporabniku prijaznim spletnim mestom.
Pokličite nas na 070/860-812 ali nam pišite na
info@mmstudio.si in prejmite
brezplačno ponudbo za prenovo spletne trgovine.