Splet se še vedno izjemno hitro razvija, spletni trendi pa se menjajo iz leta v leto. Seveda so tudi na spletu nekatere stvari in zakonitosti, ki se ne menjajo tako hitro. A velika večina spletnih trgovin po nekaj letih pride do točke, ko je treba izgled in funkcionalnosti spletne trgovine nekoliko posodobiti oziroma prenoviti.
Splet se še vedno izjemno hitro razvija, spletni trendi pa se menjajo iz leta v leto. Seveda so tudi na spletu nekatere stvari in zakonitosti, ki se ne menjajo tako hitro.
A velika večina spletnih trgovin po nekaj letih pride do točke, ko je treba izgled in funkcionalnosti spletne trgovine nekoliko posodobiti oziroma prenoviti. V primerjavi z izdelavo nove spletne trgovine, je lahko za izdelovalca prenova obstoječe spletne trgovine dostikrat težji izziv. Obstoječa spletna trgovina je skozi leta pridobivala na svoji prepoznavnosti in priljubljenosti pri njenih uporabnikih oziroma kupcih. Z novo spletno trgovino moramo poskrbeti, da bo le-ta dobila nov, svež in trendovski izgled, vseeno pa moramo ohraniti nekaj skupnih točk tudi s staro spletno trgovino.
Kdaj je pravi čas za prenovo spletne trgovine?
Veliko spletnih trgovcev se dostikrat sreča z vprašanjem: Ali je že čas za prenovo spletne trgovine? V kolikor ste mnenja, da vaša obstoječa spletna trgovina ne dosega željenih prodajnih rezultatov, da vaši obiskovalci z vašim spletnim mestom niso več zadovoljni, ali pa spletna trgovina s svojimi funkcionalnostmi ne sledi več razvoju vašega podjetja, potem je zagotovo čas za prenovo spletne trgovine.
Spletno trgovino je zagotovo dobro prenoviti tudi v primerih:
- ko le-ta nima odzivnega designa,
- v kolikor je nalaganje spletne trgovine počasno,
- izgled vaše spletne trgovine že na prvi pogled ne deluje sveže oz. daje vtis zastarelosti,
- spletna trgovina ne podpira različnih in med kupci priljubljenih načinov plačila,
- urejanje obstoječe spletne trgovine je zelo zamudno in zahtevno,
- ko spletna trgovina ne omogoča povezave z drugimi sistemi, ki so pomembni za uspešno poslovanje podjetja: ERP, CRM,..
Kako se lotiti prenove spletne trgovine?
Najpomembnejši korak, ki ga je potrebno narediti pred prenovo spletne trgovine je ta, da si postavite jasne cilje, ki jih želite s prenovo doseči. Cilji, ki jih želimo doseči, so lahko seveda različni. Najpogosteje pa se med cilji najdejo:
izboljšanje izgleda spletne trgovine in izboljšanje prodaje, nadgradnja obstoječih funkcionalnosti spletne trgovine, povezava spletne trgovine z drugimi poslovnimi rešitvami (najpogosteje sta to ERP in CRM sistem),.. Ne glede na to, kakšen je vaš cilj, mora biti ta jasno zastavljen in predstavljen izdelovalcu spletne trgovine. Jasno zastavljeni cilji so tudi jasno navodilo za izdelovalca, kaj mora storiti, da bi te cilje s prenovo spletne trgovine tudi dosegli.
Prenova spletne trgovine je dolgotrajen postopek, ki bo tudi od vas - naročnika, zahteval kar nekaj sodelovanja in vašega dragocenega časa. Poleg vseh obveznosti, ki jih imate s samim poslovanjem vašega podjetja, boste v času prenove spletne trgovine, del svojega časa morali nameniti tudi sodelovanju z izbranim izdelovalcem spletne trgovine. Zato se za prenovo spletne trgovine odločite, ko boste imeli vsaj nekaj časa za aktivno sodelovanje v sami prenovi.
Pred prenovo spletne trgovine poskrbite za to, da boste izbrali zanesljivega, izkušenega in strokovnega partnerja, ki bo lahko sledil vašim zahtevam in ciljem ter s samo prenovo te cilje tudi dosegel. V MMstudiu smo zbrani izkušeni strokovnjaki, ki vam bomo s svojimi izkušnjami zagotovo pomagali do uspešne prenove spletne trgovine in še uspešnejšega nastopa na spletu. Prisluhnili bomo vašim zahtevam in željam, naše znanje s področja spletnega nastopa in digitalnega marketinga pa bomo nesebično delili z vami ter vas s svojimi nasveti usmerili na pot spletnih zmagovalcev.
Za uspešno spletno prodajo potrebujete unikatno, zanimivo in atraktivno spletno trgovino. Ker je naša marketinška agencija eno izmed najbolj uspešnih podjetij na področju razvoja in postavitve spletnih trgovin, bo najbolje pričeti s spletno prodajo tako, da kontaktirate našo prodajno službo in si
pridobite brezplačno ponudbo za izdelavo spletne trgovine. To lahko storite s klicem na 070/860-812 ali oz. nam pošljete povpraševanje na info@mmstudio.si.