SEO optimizacija ali Google Ads?
Objavljeno: 10.06.2020
Tako SEO optimizacija kot Google Ads sta lahko ključna pri pozicioniranju vaše spletne strani pri spletnem iskalniku Google. Glavna razlika med obema možnostima je, da SEO optimizacija predstavlja trajnejšo rešitev, vendar pa terja tudi več dela, posvečenosti in časa. Google Ads pa je hitra rešitev, katere rezultati so vidni takoj. Težava je le ta, da so rezultati vidni zgolj toliko časa, kolikor vlagate svoja sredstva v omenjeno oglaševanje. Za katero rešitev se potem odločiti?
Tako SEO optimizacija kot Google Ads sta lahko ključna pri pozicioniranju vaše spletne strani pri spletnem iskalniku Google. Glavna razlika med obema možnostima je, da SEO optimizacija predstavlja trajnejšo rešitev, vendar pa terja tudi več dela, posvečenosti in časa. Google Ads pa je hitra rešitev, katere rezultati so vidni takoj. Težava je le ta, da so rezultati vidni zgolj toliko časa, kolikor vlagate svoja sredstva v omenjeno oglaševanje.
Tako SEO optimizacija kot Google Ads sta odvisna od trenutnih pravil iskalnika Google. Le-ta določa parametere, na podlagi katerih se izvede rangiranje spletnih strani. V kolikor se posvetimo tem parametrom, jih dodobra spoznamo in naštudiramo, potem imamo tudi sami vpliv na pozicioniranje pri Googlu – to je pravzaprav tudi SEO optimizacija. Google Ads pa so plačljive reklame, ki nam jih ponuja Google. Brez večjih težav lahko tako z dovolj velikim proračunom prodremo na prva mesta med vsemi najdenimi rezultati. Pri tem ni nujno, da smo se posvetili tudi SEO optimizaciji, je pa res, da lahko SEO optimizacija vpliva tudi na uspešnost Google Ads.
Kako deluje SEO optimizacija?
Spletni iskalniki razvrščajo spletne strani na podlagi kompleksnega procesa, ki je sestavljen iz samega odkrivanja spletne strani, analiziranja najdene spletne strani, na koncu pa se spletno stran še ustrezno rangira. S procesom SEO optimizacije boste poskrbeli, da vas bodo iskalniki hitreje in lažje našli, vašo spletno stran dobro ocenili in na podlagi analiziranega tudi visoko uvrstili med ostalimi zadetki. SEO optimizacijo sestavlja več pomembnih korakov.
Prvi in vsem verjetno tudi najbolj znan korak je izbira ključnih besed, ki najbolje opišejo vsebino vaše spletne strani, in na podlagi katerih vas bodo iskalni roboti tudi najlažje našli. Ključne besede se običajno določijo tako, da pomislimo na izraze in besede, za katere menimo, da jih bodo potencialni obiskovalci naše spletne strani uporabili pri iskanju v spletnem iskalniku. Poleg omenjenega koraka izbire ključnih besed, se je potrebno pri SEO optimizaciji posvetiti tudi mnogim drugim pomembnim dejavnikom, ki bodo vplivali na končno uvrstitev med vsemi zadetki. Pozornost velja tako nameniti še oblikovanju ustreznega URL-ja, določanju META naslovov in opisov, vsebini spletne strani, naslovom in podnaslovom ter poimenovanju slik in ALT opisov. Dodatno bodo našo uvrstitev izboljšale še interne in zunanje povezave do naše spletne strani.
Kako deluje Google Ads?
Google Ads omogoča promocijo spletnih strani med rezultati iskanja. To pomeni, da lahko proti ustreznemu plačilu med prvimi zadetki najdete tudi svojo spletno stran. Za razliko od SEO optimizacije, kjer je potrebno daljše časovno obdobje za dosego ustreznih rezultatov, so rezultati pri Google Ads vidni takoj. A pozor! Tudi na področju oglaševanja obstaja močna konkurenca, kar pomeni, da zgolj s postavitvijo in financiranjem kampanje, še ne bomo nujno na prvih mestih. Tudi pri Google oglaševanju namreč obstajajo smernice, navodila in seveda skriti triki, ki lahko naredijo vaše oglaševanje bolj uspešno.
Za katero vrsto oglaševanja se boste odločili?
V kolikor si želite hitrih rezultatov, potem je odgovor seveda jasen – izberite Google Ads. Google Ads je zelo primeren tudi za nova podjetja, ki še iščejo svojo pozicijo na trgu in, ki želijo svojo dejavnost predstaviti potencialnim kupcem takoj. Pri tem pa seveda ne smete pozabiti tudi na SEO optimizacijo. To je resda dolgoročen proces, ki pa vam bo stalno zagotavljal dobro pozicijo med vsemi zadetki in za katerega, v kolikor ste seznanjeni z vsemi triki, ne boste potrebovali večjih finančnih sredstev. Sami priporočamo, da se poslužujete obeh-tako SEO optimizacije kot tudi Google Ads. Z Google Ads boste na svojo spletno stran pripeljali obiskovalce, s kvalitetno vsebino in SEO optimizacijo pa boste te obiskovalce zadržali in tudi kasneje privabljali nazaj.