SEO optimizacija - kaj pravi statistika? (2. del)
Objavljeno: 15.05.2020
V prvem delu z naslovom SEO optimizacija - kaj pravi statistika?, smo predstavili nekaj zanimivih statističnih podatkov, ki so jasno pokazali kako pomembna je SEO optimizacija za vsako podjetje, ustanovo, trgovino itd., ki se s svojimi storitvami in izdelki pojavlja na internetu. Danes vam predstavljamo še nekaj dodatnih zanimivosti, ki bodo samo podkrepili dejstvo o pomembnosti SEO optimizacije..
V prvem delu z naslovom SEO optimizacija - kaj pravi statistika?, smo predstavili nekaj zanimivih statističnih podatkov, ki so jasno pokazali kako pomembna je SEO optimizacija za vsako podjetje, ustanovo, trgovino itd., ki se s svojimi storitvami in izdelki pojavlja na internetu. Danes vam predstavljamo še nekaj dodatnih zanimivosti, ki bodo samo podkrepili dejstvo o pomembnosti SEO optimizacije..
10. 20% vseh iskanj na Googlu je opravljeno prvič do tedaj
Kar 20% vseh iskanj na Googlu, do takrat še nikoli ni bilo opravljenih. Spletni iskalnik najde naše poizvedovanje s pomočjo svojih algoritmov, ki temeljijo na podlagi ogromnega števila preteklih iskanj.
11. Med vsemi ljudmi je kar 80% takšnih, ki s pomočjo iskalnikov poizvedujejo po lokalnih informacijah
80% vseh ljudi bo informacije o lokalnih zadevah, dogodkih, trgovinah, lokacija itd. poiskalo s pomočjo spletnih iskalnikov.
12. Polovica vseh mobilnih uporabnikov, bo pred obiskom fizične trgovine, poiskalo informacije s pomočjo spletnega iskalnika
Mobilni uporabniki pri iskanju s pomočjo spletnega iskalnika, največkrat poizvedujejo po delovnem času trgovin, njihovi ponudbi, lokaciji in navodilih za pot do izbrane trgovine. SEO statistika pravi, da kar 50% vseh, ki so poizvedovali o zgornjih informacijah s pomočjo mobilnega telefona, istega dne tudi obišče trgovino. Zgoraj omenjena statistika jasno kaže na pomembnost optimizacije za lokalna iskanja.
13. 18% vseh lokalnih iskanj vodi do končnega nakupa
Statistika pravi, da ima kar 18% lokalnih poizvedovanj s pomočjo spletnega iskalnika, za končni rezultat opravljen nakup oz. opravljeno storitev v istem dnevu, kot se je zgodilo poizvedovanje.
14. 75% vseh potrošnikov namenja večjo pozornost oglasom, ki so prilagojeni njihovi lokaciji
Kar 75% vseh potrošnikov si želi, da bi se jim prikazovali zgolj oglasi, ki so relevantni za njihovo lokacijo prebivanja. Pri lokaciji se lahko omejimo na mesto prebivanja oz. mesto z bližnjo okolico.
15. 54% vseh potrošnikov bo med iskanjem lokalnih informacij poizvedovalo o delovnem času posameznih trgovin in drugih ustanov
SEO statistika, ki obravnava lokalne poizvedbe pravi, da je med vsemi potrošniki kar 54% takšnih, ki med lokalnimi informacijami na spletu poizveduje o delovnem času trgovin in drugih ustanov. 53% potrošnikov ob tem poišče tudi usmeritve za pot do izbranih ustanov, 45% potrošnikov pa bo s pomočjo spletnega iskanja poizkušalo pridobiti informacije o razpoložljivosti izdelkov in storitev oz. o zalogi izbranih dobrin.
16. 51% uporabnikov mobilnih telefonov, je med spletnih iskanjem slučajno naletelo na novo podjetje ali nov izdelek
Več kot polovica vseh uporabnikov mobilnih telefonov, je med surfanjem po internetu, slučajno naletelo na novo podjetje oz. nov izdelek, ki ga do tedaj še niso poznali. Spletne strani, ki so optimizirane in prilagojene mobilnim napravam, imajo tudi statistično gledano, večjo možnost, da bodo pridobili nove obiskovalce.
17. 92% vseh potrošnikov bo izbralo usluge podjetja, ki se nahaja na prvi strani med vsemi prikazanimi zadetki
Kako zelo pomembna je SEO optimizacija kaže tudi dejstvo, da bo kar 92% vseh potrošnikov, izbralo usluge podjetja, ki se nahaja na prvi strani med najdenimi zadetki spletnega iskalnika.
18. 88% vseh potrošnikov verjame spletnim ocenam in kritikam enako močno, kot verjame ocenam in kritikam ter priporočilom najbližjih sorodnikov in prijateljev
Kot smo že omenili, je v današnjih časih prisotnost na internetu nuja za vsako resno podjetje oz. ustanovo. Prav tako je zelo pomembno, da smo na internetu predstavljeni v najboljši možni luči, da so naši izdelki in storitve s strani kupcev dobro ocenjeni in komentirani, saj to močno vpliva tudi na vse preostale potencialne kupce in obiskovalce.