Socialna omrežja - trendi oglaševanja in prodaje
Objavljeno: 03.07.2020
Socialna omrežja že nekaj časa igrajo zelo pomembno vlogo na področju digitalnega marketinga. Tako kot na drugih področjih, se tudi trendi pri digitalnem marketingu stalno spreminjajo. V nadaljevanju vam predstavljamo nekaj trendov, ki so pri oglaševanju na socialnih omrežjih prisotni že nekaj časa, v trendu pa bodo tudi v letošnjem letu.
Socialna omrežja že nekaj časa igrajo zelo pomembno vlogo na področju digitalnega marketinga. Tako kot na drugih področjih, se tudi trendi pri digitalnem marketingu stalno spreminjajo. V nadaljevanju vam predstavljamo nekaj trendov, ki so pri oglaševanju na socialnih omrežjih prisotni že nekaj časa, v trendu pa bodo tudi v letošnjem letu.
Kvalitetna in zanimiva vsebina vaših oglasov
Vaši oglasi morajo s svojo vsebino pritegniti zanimanje potencialnih strank in kupcev. Glede na dejstvo, da je na socialnih omrežjih že prava poplava oglasov, je potrebno biti pri pripravi le-teh še toliko bolj kreativen in inovativen. Pripravite vsebine, slike ter video posnetke, ki targetiranih uporabnikov socialnih omrežij ne bodo pustili ravnodušnih.
Uporaba »Story-jev« za potrebe oglaševanja
Objavo »Story-ev« omogočajo praktično vsa pomembnejša socialna omrežja. Na »Story-ju« običajno objavimo kratke viedoposnetke s katerimi pritegnemo pozornost. Omogočajo enostavno interakcijo z našimi strankami in kupci, poleg tega pa lahko izkoristimo še dodatno prednost »Story-ev«. Le-te so zasnovani tako, da njihov prikaz dokaj hitro izgine, kar lahko izkoristimo tudi za impulzivne nakupe.
Izkoristite vpliv »influencer-jev«
Ljudje še vedno veliko damo na mnenja drugih. V kolikor nam to mnenje posreduje neka v javnosti znana oseba, smo dostikrat do tega mnenja še toliko bolj dovzetni. Zato močen vpliv »influencer-jev« že nekaj časa uspešno izkoriščajo mnoga znana podjetja ter svoje izdelke predstavljajo in prodajajo prav z njihovo pomočjo. »Influencerji« se med seboj razlikujejo tako po svojih objavah, skupinah sledilcev,.. S pravilno izbranim vplivnežem in targetiranjem ciljne skupine, lahko dosežete izjemne rezultate pri promociji in prodaji svojih izdelkov.
Naj vam bodo chatboti v pomoč
V primerjavi z današnjimi chatboti, so bili tisti pred leti dokaj »primitivni«. Bili so sposobni procesirati zgolj nekaj v naprej pripravljenih odgovorov. Danes so chatboti tako močno razviti, da so praktično sposobni »razumeti« naše obiskovalce na socialnih omrežjih, z njimi komunicirati in jim podati odgovore na marsikatero njihovo vprašanje. S chatboti lahko praktično vzpostavimo in tudi izpeljemo celotni naš prodajni proces.
Poleg nekaj naštetih možnosti, socialna omrežja ponujajo še mnoge druge priložnosti za promocijo in prodajo.