Ljudje vse več nakupov opravijo preko spleta, ker je takšen način nakupovanja v veliki večini primerov enostavnejši in hitrejši, kot je nakupovanje v fizičnih trgovinah. Spletne nakupe v Sloveniji opravlja že več kot 70% vseh uporabnikov interneta. Že po prvi pandemiji koronavirusa je kar nekaj priznanih podjetij in trgovcev priznalo, da se je njihova spletna prodaja močno povečala.
Letošnje leto smo se že spomladi srečali s prvim valom
pandemije koronavirusa, ki je
močno vplival tudi na naše gospodarstvo, saj se je pri marsikaterem podjetju močno zmanjšal obseg dela in prodaje. V današnjih dneh se nažalost ponovno srečujemo s podobno situacijo, ki pa jo bo marsikatero podjetje pričakalo bolje pripravljeno. Že v času prvega vala je bilo kar nekaj podjetij, ki hujših posledic pri svojem poslovanju ni čutilo. Ravno nasprotno, svojo
prodajo so celo povečali. Kako? Tako, da so
poslovanje preselili tudi na splet.
Velika večina spletnih trgovin je v času pandemije zabeležila močno rast prodaje.
Ljudje se v trenutnih razmerah izogibajo obiskom fizičnih trgovin ter svoje nakupe v večjem številu opravljajo na spletu.
Spletnim trgovcem pa se na trenutno situacijo
niti ni potrebno posebej prilagajati. Njihovo delo lahko tudi v teh nemirnih časih poteka nespremenjeno, delovne procese pa lahko v večini primerov nemoteno izvajajo tudi v primeru dela od doma.
Spletna prodaja je v stalnem porastu
Ljudje
vse več nakupov opravijo preko spleta, ker je takšen način nakupovanja v veliki večini primerov enostavnejši in hitrejši, kot je nakupovanje v fizičnih trgovinah.
Spletne nakupe v Sloveniji opravlja že več kot 70% vseh uporabnikov interneta. Podatek je sicer za leto 2019, verjamemo pa, da je v letošnjem letu ta odstotek
še mnogo višji. Že po prvi pandemiji koronavirusa je kar nekaj priznanih podjetij in trgovcev priznalo, da se je njihova spletna prodaja močno povečala. Nekateri domači trgovci so beležili tudi
300, 400% rast spletne prodaje.
Glavne prednosti spletnih trgovin
Prednosti spletne prodaje je ogromno. Mnogi so te prednosti spoznali že pred časom, nekateri šele sedaj v teh gospodarsko nestabilnih časih.
Spletna trgovina je pri ogromnem številu podjetij postala nepogrešljiv del njihovega poslovanja. Spletna trgovina je lahko namenjena končnim kupcem ali pa se na splet preseli tudi poslovanje s poslovnimi partnerji in se vzpostavi B2B spletna trgovina.
Katere so glavne prednosti spletne prodaje?
Cena spletne trgovine
Strošek vzpostavitve
spletne prodaje je v primerjavi z odprtjem fizične trgovine, veliko manjši. Največji strošek fizične trgovine predstavlja prav ureditev primernega prostora, katerega pa pri spletni prodaji ne potrebujete. Poleg tega je pri fizični trgovini prodaja v veliki meri odvisna od lokacije trgovine. Dobra lokacija pa zahteva tudi sorazmerno večji vložek.
S spletno trgovino se izognete omenjenim
stroškom.
Delovni čas
Spletna trgovina ima delovni čas 24/7. Vaši kupci lahko do vaše ponudbe dostopajo kadarkoli,
nakupi pa so
v spletni trgovini nemoteno opravljeni tudi
med prazniki oz. tudi, ko sami ne delate. Pri fizični trgovini je delovni čas omejen oz. je potrebno pri daljšem delovnem času zagotoviti dodatno delovno silo. Vse to se ponovno odraža pri povečanih stroških poslovanja.
Lokacijska neodvisnost
Spletna prodaja ne pozna meja, tako da je pri spletni trgovini njen trg praktično cel svet. Z odprtjem spletne trgovine boste
močno razširili vaš krog potencialnih kupcev, saj bodo do vaše spletne trgovine lahko dostopali vsi, neglede na njihovo lokacijo.
Preglednost prodaje
Pri spletni trgovini je ena izmed pomembnejših prednosti tudi
popolna preglednost prodaje. Z analitičnim orodjem Google Analytics boste namreč imeli popoln pregled nad prodajo. Tako boste v vsakem trenutku lahko videli, kaj obiskovalci vaše spletne trgovine počnejo na strani,
kaj si ogledujejo ter kaj in koliko kupujejo. Vsi ti podatki vam lahko služijo kot odlična baza za vaše
nadaljnje marketinške in prodajne aktivnosti.
Mesečni stroški poslovanja
Tako kot pri odprtju spletne trgovine, so tudi mesečni stroški poslovanja le-te v primerjavi s fizično trgovino, mnogo manjši.
Ali sedaj že resno razmišljate o odprtju spletne trgovine?
V kolikor ste sedaj
prepoznali ves potencial, ki ga predstavlja
spletna prodaja, in že razmišljate o odprtju svoje spletne trgovine, potem se verjetno sprašujete: Kaj pa sedaj?
Prvi, in velikokrat najpomembnejši korak, je
izbira agencije, kateri boste zaupali izdelavo spletne trgovine. Pomembno pri tem je tudi izbrati sistem v katerem bo izdelana spletna trgovina.
Izberite sistem, ki vam bo omogočal samostojno urejanje spletne trgovine, ki bo omogočal
enostavne nadgradnje, ki bo omogočal vgradnjo
različnih naprednih funkcionalnosti,...Več o izbiri primernega CMS sistema za izdelavo spletne trgovine si lahko preberete v našem zapisu:
Na katerem sistemu postaviti spletno trgovino
Pri
izdelavi spletne trgovine je potrebno posebno pozornost nameniti tudi njenemu izgledu in funkcionalnosti, ki naj jih spletna trgovina poseduje. Glede na dejstvo, da se
spletni trendi stalno spreminjajo, smo vam pripravili tudi krajši zapis o trenutnih spletnih trendih:
Kakšen je trend spletnih trgovin v letu 2020?
Izdelava spletne trgovine zagotovo lahko
pomembno vpliva na vaše poslovanje in poslovne rezultate. Zdaj je zagotovo pravi čas, da vsi, ki ste do sedaj le razmišljali o odprtju spletne trgovine, to dejansko tudi naredite.
Pri
MMstudiu že več kot desetletje skrbimo za
zadovoljstvo naših strank in
izdelavo naprednih spletnih trgovin, ki dejansko prodajajo. V kolikor si želite tudi sami uspešnega spletnega nastopa in
potrebujete zanesljivega izdelovalca spletnih trgovin, potem nas brez zadržkov kontaktirajte na
070/860-812 ali pa nam pošljite povpraševanje na:
info@mmstudio.si