Spletna trgovina: kako bo le-ta zares prodajala?
Objavljeno: 14.07.2020
Mnogi, ki se šele podajajo na pot spletne prodaje, imajo zmotno prepričanje, da je za uspeh na spletu dovolj že to, da je njihova spletna trgovina moderna, privlačna in zanimiva. Žal temu ni tako. Spletna prodaja bo uspešna, če bomo poleg izdelave spletne trgovine poskrbeli še za mnoge druge zadeve.
Skozi leta so se na spletu pojavile in uveljavile že mnoge spletne trgovine, za katere lahko brez težav zatrdimo, da so zgodba o uspehu. Tako zaradi njihove priljubljenosti, kot tudi zaradi njihovih prodajnih rezultatov. Mnogi, ki se šele podajajo na pot spletne prodaje, imajo zmotno prepričanje, da je za uspeh na spletu dovolj že to, da je njihova spletna trgovina moderna, privlačna in zanimiva. Žal temu ni tako. Spletna prodaja bo uspešna, če bomo poleg izdelave spletne trgovine poskrbeli še za mnoge druge zadeve.
Tako, kot pri ostalih stvareh, je tudi uspeh na spletu odvisen od količine vložene energije in dela, jasno začrtanih ciljev, ki jih želite doseči, doslednosti pri svojem delu, ustvarjalnega pristopa in idej,..
Splet je okolje, kjer lahko prodajate marsikaj. Ali boste pri svoji prodaji uspešni, je seveda odvisno od tega, kako širok krog kupcev boste našli. Le-te pa boste našli in prepričali zgolj z dobro ponudbo in uspešnim trženjem svoje ponudbe. Načinov trženja je ogromno, niso pa vsi načini enako uspešni pri vseh spletnih trgovinah. Zato je zelo pomembno, da že v samem štartu vaše spletne prodaje, nekaj svojih finančnih sredstev rezervirate za potrebe promocije in potrebe testiranja različnih promocijskih kanalov. Redki so spletni prodajalci, ki so že na prvo žogo zadeli pravi prodajni kanal, način oglaševanja in pristop, ki bo uspešno prodajal. Zato je potrebno vsaj v začetnem obdobju testirati različne pristope, pripraviti različne marketinške akcije in jih promovirati s pomočjo več različnih marketinških kanalov. Po določenem obdobju boste imeli zadosti podatkov in informacij o uspešnosti različnih pristopov, kar naj vam bo usmeritev in vodilo za vaše nadaljnje delo.
Da bi bili pri svoji prodaji uspešni, morate imeti že v štartu izdelan prodajni načrt. Le-ta naj vam predstavlja pomemben dokument in usmeritev za vaše prodajne aktivnosti. Ne odstopajte od začrtane poti, temveč jo sproti dopolnjujte in izboljšujte. Sledite začrtanim ciljem in jih probajte doseči ali celo preseči.
Že na začetku našega zapisa smo poudarili, da za uspešno prodajo ne bo dovolj le privlačna in moderna spletna trgovina. Tako kot pri fizični prodaji, je tudi pri prodaji na spletu pomembno, da ste pred svojo konkurenco. Konkretno to pomeni, da se morate pri spletnih iskalnikih (Google,..) pojavljati na višjih mestih, kot se pojavlja vaša konkurenca. Za to pa je potrebno kar nekaj vlaganja, tako finančnega kot tudi vlaganja svojega dela. Poskrbeti je potrebno za optimizacijo spletne trgovine, saj vas bo le-ta porinila na prva mesta pri spletnih iskalnikih. Višje kot ste, več boste prodali.
V svoji spletni trgovini morate poskrbeti tudi za kvalitetne in privlačne fotografije, s katerimi boste pritegnili zanimanje vaših potencialnih kupcev. Poleg tega je zelo pomembna tudi kvalitetna vsebina s katero boste uspešno predstavili svojo ponudbo. Tako fotografije kot tudi kvalitetna in zanimiva vsebina vam lahko služijo tudi za kasnejše izvajanje promocijskih aktivnosti. Spletna trgovina mora kupce prepričati, da je vaša ponudba boljša od konkurenčne. Poleg tega morate na svoji spletni trgovini poskrbeti tudi za takšno postavitev, oblikovanje in elemente, ki bodo kupce stalno pozivali in prepričevali k nakupu.
V kolikor tudi sami razmišljate o tem, da bi pričeli s spletno prodajo, kontaktirajte našo prodajno službo in si pridobite brezplačno ponudbo za izdelavo spletne trgovine. Poleg oblikovanja in izdelave unikatne spletne trgovine, vam bodo naši strokovnjaki znali svetovati tudi, kako uspešno prodajati na spletu in vam pomagali tudi pri spletnem oglaševanju. Pokličite nas na 070/860-812 oz. nam pošljete povpraševanje na info@mmstudio.si.