Prvi in pogosto ključen korak za uspeh na spletu je postavitev všečne, zanimive in uporabnikom prijazne spletne strani ali spletne trgovine. S tem ste svojemu podjetju omogočili, da postane vidno in spletnim uporabnikom dosegljivo. Kako uspešen bo spletni nastop pa ni odvisno samo od spletne strani ali spletne trgovine, temveč tudi od mnogih drugih korakov in prijemov, s katerimi lahko izboljšamo uspešnost spletnega nastopa.
Prvi in pogosto ključen korak za uspeh na spletu je postavitev všečne, zanimive in uporabnikom prijazne spletne strani ali spletne trgovine. S tem ste svojemu podjetju omogočili, da postane vidno in uporabnikom spleta dosegljivo. Kako uspešen bo spletni nastop pa ni odvisno samo od spletne strani ali spletne trgovine, temveč tudi od mnogih drugih korakov in prijemov, s katerimi lahko izboljšamo uspešnost spletnega nastopa.
Spletna stran in spletna trgovina sta uspešni le, če uspemo na omenjeni mesti pripeljati zadosti obiskovalcev. Tudi tu se ne gre zgolj za število obiskovalcev, temveč želimo, da so ti obiskovalci tudi relevantni. To pomeni, da ne bodo na naši strani pristali slučajno, ampak da bodo na strani pristali zato, ker jih resnično zanima naša ponudba in naše storitve.
Kako na stran pripeljati relevantne obiskovalce?
S težavo, kako povečati obisk spletne strani ali spletne trgovine, se ukvarja spletno oglaševanje.
Spletno oglaševanje je izjemno učinkovit način, kako na stran pripeljati relevantne obiskovalce. Omogoča nam, da na stran pripeljemo obiskovalce, jih prepričamo v naročilo storitev oz. nakup, promoviramo vsebine na naših straneh,.. Izjemno pomembno pa je, da spletno oglaševanje omogoča tudi izjemno natančno merjenje in analiziranje rezultatov, kar nam lahko služi kot pomembna usmeritev pri izvajanju naših marketinških aktivnosti.
Spletno oglaševanje je izjemno širok pojem in omogoča izvajanje množice različnih aktivnosti, pri tem pa si lahko pomagamo z različnimi spletnimi oglaševalskimi kanali.
Najpomembnejša igralca na področju spletnega oglaševanja sta seveda giganta Google in Facebook. Prvi je najbolj priljubljen spletni iskalnik, drugi pa predstavlja vodilno družbeno omrežje.
Načina oglaševanja pri Googlu in Facebooku se med seboj močno razlikujeta.
Pri Googlu se najpogosteje odločimo za zakup ključnih besed, kar pomeni, da se bo oglas prikazal vsem uporabnikom iskalnika, ki bodo pri iskanju uporabili izbrane/zakupljene ključne besede. Google ponuja mnoge različne tipe oglaševanj, saj se lahko prikazuje slikovne oglase, oglašuje na Gmail-u, izvaja ponovno trženje oz. remarketing,..
V primerjavi z Google oglaševanjem pa se Facebook oglaševanje izvaja na dosti drugačen način. Za razliko od Googla, kjer je skoraj vsa pozornost namenjena izbiri pravih ključnih besed in lepo oblikovanemu besedilu, je
pri Facebooku izjemno pomemben vizualni učinek. Izbira pravih slik in zanimivi videi bodo odigrali ključno vlogo pri uspešnosti Facebook oglaševanja. Pri Google oglaševanju ciljamo na svoje potencialne stranke z izbiro ključnih besed, pri Facebook oglaševanju pa bomo svoje potencialne stranke nagovorili z oglasi, v kolikor bomo uspešno izvedli targetiranje ciljne publike.
Targetiranje je izbira različnih lastnosti oz. parametrov s katerimi želimo doseči našo ciljno publiko. Izbirate lahko med demografskimi lastnostmi (spol, starost, kraj, regija,..), med njihovimi interesi,.. V kolikor ste vešči targetiranja, lahko brez težav dosežete s svojimi oglasi ljudi, katere bodo vaši oglasi resnično zanimali.
Kateri način oglaševanja izbrati?
Zgoraj smo vam na kratko opisali,
kako se med seboj razlikujeta najpomembnejša spletna oglaševalska kanala. Za katerega se boste odločili, je seveda vaša izbira. Mi kot strokovnjaki na področju digitalnega marketinga vam lahko pri tem svetujemo, saj s svojimi izkušnjami hitro ocenimo, kateri kanal bi bil, glede na vašo branžo in potencialne stranke, bolj uspešen. Velikokrat je dovolj, da se usmerite zgolj v en oglaševalski kanal, spet drugim priporočamo kombinacijo različnih vrst oglaševanja.
Ima pa spletno oglaševanje še eno izjemno pomembno lastnost: rezultate in uspešnost oglaševanja lahko izjemno natančno in predvsem zelo preprosto merimo. Pri spletnem oglaševanju boste v vsakem trenutku imeli popoln nadzor nad porabo svojih sredstev, prav tako pa boste v vsakem trenutku vedeli kako uspešno je vaše oglaševanje. Meri se pravzaprav vse: število klikov, koliko je bilo opravljenih nakupov, kaj so si ljudje največkrat ogledali, kdo so bili vaši obiskovalci,.. To je izjemno pomembno za nadaljnje oglaševalske korake, saj dobite popoln vpogled v to, kaj je bilo pri preteklih oglaševanjih dobrega in kaj ne.
V MMstudiu že leta skrbimo za oglaševanje nekaterih prepoznavnih podjetij in blagovnih znamk. V kolikor se tudi sami odločate za spletno oglaševanje, iščete pa zanesljivega strokovnjaka in partnerja s tega področja, nas brez zadržkov kontaktirajte na tel. št. 070/860812 ali pa nam pošljite svoje povpraševanje na: info@mmstudio.si