Digitalni marketing je zelo obsežen pojem, ki združuje različne marketinške metode oz. načine oglaševanja. Poleg vsem dobro znanega oglaševanja na Googlu in družbenih omrežjih (Facebook, Instagram,..), izvajanju e-mail marketinga, ponovnega trženja oziroma remarketinga, je pomemben del digitalnega marketinga tudi vsebinski marketing (ang. content marketing).
Digitalni marketing je zelo obsežen pojem, ki združuje različne marketinške metode oz. načine oglaševanja. Poleg vsem dobro znanega oglaševanja na Googlu in družbenih omrežjih (Facebook, Instagram,..), izvajanju e-mail marketinga, ponovnega trženja oziroma remarketinga, je
pomemben del digitalnega marketinga tudi vsebinski marketing (ang. content marketing). Vsebinski marketing in njegov vpliv sta v stalnem porastu. V kolikor se zadeve lotimo premišljeno ter svojim bralcem ponudimo kvalitetno in zanimivo vsebino, potem lahko z vsebinskim marketingom dosežemo izjemne rezultate.
To potrjujejo tudi mnoge raziskave, ki vsebinski marketing potiskajo na mesta najbolj uspešnih marketinških strategij. Marsikatera druga oglaševalska metoda je skozi leta izgubila svoj vpliv.
Vpliv vsebinskega marketinga pa se zgolj povečuje. Spletni obiskovalci so na spletu zato, ker iščejo in potrebujejo določene informacije. Vsebinski marketing pa jim lahko ponudi ravno to: kvalitetno in zanimivo vsebino, ki bo podala odgovore na njihova vprašanja oziroma bo takšna vsebina pritegnila njihovo zanimanje.
Vsebinski marketing zajema podajanje informacij in zanimivih vsebin s pomočjo člankov in objav na blogih, s pomočjo video vsebin in vseh drugih oblik, ki bi lahko zanimale spletne obiskovalce.
Spletni obiskovalci cenijo in radi prebirajo ter delijo
zanimive, informativne ali pa poučne in zabavne vsebine. Spletni obiskovalci med vsemi spletnimi stranmi naredijo selekcijo, tako da obiskujejo zgolj tiste spletne strani, kjer so v preteklosti prebrali oziroma zaznali zanimive vsebine. Podobno kot za spletne strani, velja tudi za družbena omrežja in e-novice. Ljudje sledijo zgolj zanimivim vsebinam in prepoznavnim blagovnim znamkam, naročijo pa se na prejemanje zgolj zanimivih, koristnih in kvalitetnih e-novic.
Klasično oglaševanje produkta, kjer se potencialne kupce zgolj prepričuje v nakup, lahko velikokrat doseže nasproten učinek od želenega. Ljudje so dnevno z vseh strani »bombardirani« z oglasnimi in prodajnimi vsebinami. Zato se je potrebno strankam približati z nevsiljivimi marketinškimi metodami. Ena izmed njih je zagotovo tudi vsebinski marketing. Obiskovalcem spletne strani ali spletne trgovine, sledilcem na družbenih omrežjih ali pa bralcem vaših e-novic
ponudite brezplačne in uporabne informacije. Takšnim vsebinam bodo veliko raje sledili kot pa, da na svojih omrežjih ponujate zgolj oglase. Vsebinski marketing ima zelo močno in skoraj odločilno vlogo tudi pri vzpostavljanju in rasti blagovne znamke.
Za kvalitetno izvajanje vsebinskega marketinga morate opraviti analizo trga. Katere vsebine vaši potencialni obiskovalci, kupci in stranke iščejo na spletu? Na podlagi analize interesov in zanimanj vaših strank, se pripravi takšne vsebine, ki bodo pritegnile njihovo zanimanje. S tem boste obiskovalce pritegnili na svoja spletna mesta in družbene profile, jih tam zadržali in najverjetneje, z njimi tudi uspešno poslovali.
Vsebinski marketing mora bit del vsake digitalne marketinške strategije. V kolikor ste prepoznali ves potencial vsebinskega marketinga, potrebujete pa na tem področju nekaj nasvetov in pomoči,
nas brez zadržkov kontaktirajte na 070 860 812 oz. nam pošljite povpraševanje na info@mmstudio.si