BLOG MMstudio

7 trendov digitalnega marketinga za leto 2021

Objavljeno: 01.02.2021
Splet se spreminja z bliskovito hitrostjo. Pravočasna prilagoditev je zato ključnega pomena za konkurenčnost in uspešen nastop na trgu. Sledenje aktualnim trendom je zato nujno. Za vas smo pripravili povzetek najbolj zanimivh trendov digitalnega marketinga za leto 2021.

Video vsebine postajajo čedalje bolj pomembne


Leto 2021 bo vsekakor zaznamoval vizualni marketing, kamor spada predvsem kakovostna video predstavitev. Po določenih napovedih naj bi bil video glavno marketinško orodje naslednjih 5 do 10 let. Ko govorimo o uporabniški izkušnji je video daleč na prvem mestu, ko uporabniki iščejo dodatne informacije o izdelku ali storitvi. Slednje je povezano predvsem s porastom uporabe spletni strani preko različnih mobilnih naprav. Neskončno dolgi zapisi na spletnih straneh in e-mailih so posledično na teh napravah čedalje bolj neberljivi in nepregledni. Prav video format pa je za tovrstne naprave idealna rešitev, saj lahko vse te informacije poda v zgolj nekaj sekundah ali minuti predvsem pa bolj slikovito in uporabniku prijazno.



Kogar zgornji zapis še ni prepričal naj dodamo še to; Google ima bistveno rajši strani z video vsebinami. Dejstvo je, da video na spletni strani v primerjavi z daljšim tekstovnim zapisom poveča organski promet za več kot 50%.

Podrobneje o uporabnosti videa na spletni strani smo pisali v enem izmed prejšnjih blogov.
 

UGC - User generated content (vsebina, ki jo ustvarijo stranke)


Uporabniki vedno bolj odločitev o nakupu izdelka ali storitev povezujejo z izkušnjami drugih uporabnikov. Generična mnenja na strani in lastni hvalospevi sodobnega uporabnika ne prepričajo več. Pretekle izkušnje dosedanjih uporabnikov so zato zlata vredne. Poskrbite, da bo vaša spletna stran vsebovalo mnenja, ki jih podajo vaše resnične stranke.

Oblika izjav je lahko tekstovna še bolje pa je kar video izjava. Te kratke nekaj sekundne posnetke lahko objavite na svoji strani, vključite v promocijske video materiale, delite na socialni omrežjih in podobno.

Vsebina, katero bodo generirali uporabniki sami bo iz leta v leto pridobivala na teži. Morda do sedaj dostikrat spregledana marketinška priložnost z letom 2021 in predvsem priljubljenostjo »zgodb« na socialnih omrežjih pridobiva na pomembnosti. Vsekakor obvezen element vsake resne strani.


Mikro vplivnostni marketing


Vpliv influencerjev na potrošniške navade in vedenje uporabnikov spleta je vsem že dodobra poznan. Družbena omrežja in video platforme so polne objav vplivnežev, ki preko prikritega ali kar direktnega oglaševanja promovirajo določene blagovne znamke.



Vendar pa se v letu 2021 trend počasi obrača. Namreč, vse večjo veljavo dobivajo tako imenovani »mikrovplivneži«. Gre za javno manj znane in predvsem nišno bolj usmerjene posameznike. Izkazalo se je, da čedalje več uporabnikov zaupa bežnemu znancu, sosedu, sošolcu, vrstniku kot pa veliki in slavnim imenom s sveta »šovbiznisa«. Običajni uporabniki se z njimi enostavno ne poistovetijo dovolj. Po podatkih Adweeka imajo mikrovplivneži za 60% boljši engagement kot večji influencerji in so nekajkrat bolj stroškovno učinkoviti od kolegov z množicami sledilcev.


Aktivna prisotnost na Facebooku, Instagramu in LinkedInu


Če kdaj potem bo ve naslednjih letih še kako pomembna aktivna prisotnost na družbenih omrežjih. Poudarek je predvsem na besedni zvezi »aktivna prisotnost«. Ni več dovolj le imeti nepregledno število profilov na različnih socialnih omrežjih.

Osredotočite se na tiste, na katerih se zadržuje vaša ciljna skupina uporabnikov. Še vedno daleč pred vsemi prednjačita Facebook in Instagram, ostali so daleč zadaj. Vsebino objavljajte na omrežjih s katerim se vaši uporabniki najbolj poistovetijo. V kolikor ste bolj poslovno naravnani ne pozabite na Linkedin – ta v zadnjem času beleži precejšnjo rast, v kolikor pa ciljate bolj na mlajšo populacijo pa je trend med mladimi vsekakor Tik-Tok. Objava kratkega videa na tem omrežju, bo pri mladih naletela na bistveno boljši odziv kot pa dolgi suhoparni teksti na vaši spleti strani.

Objave naj bodo redne in predvsem dovolj pestre ter zanimive. Razbite vsakodnevno rutino objav z videom, slikovnim materialom, infografikami, objavami zanimivih dejstev, dogodkov z vsakodnevnega življenja in premišljeno mero oglaševanja.


Bolj oseben stik z uporabniki


Prišli smo do točke, ko uporabniki med množico ponudnikov, predvsem pa določenih slabih izkušnjah vse bolj zaupajo tistim ponudnikom blaga ali storitev, ki so bolj osebni in dostopni. Nihče noče več kupovati na sumljivih spletih trgovinah, kjer so se potrudili in skrili vse kontaktne podatke in komunicirajo (če sploh) samo preko kontaktnih obrazcev.

Ljudje smo čuteča bitja zato nam je pristen in oseben stik še kako pomemben. Vse to pa se v zadnjem času sunkovito prenaša tudi na splet. Prednost pridobivajo predvsem tista podjetja, ki svojo dejavnost/življenje brez zadržkov delijo s spletno javnostjo. Objava raznih zgodb z zakulisja vsakdanjega dela ter morda video z nagovorom vodstva podjetja, stik in komunikacija v živo preko »chatboxov« med komercialistom in stranko bo naredila prepotrebno razliko pred konkurenco.


Personalizirana in »targetirana« komunikacija


Večji odziv na poslana marketinška gradiva ima vsekakor dobro premišljeno poslano ponudba kot pa katerakoli generična. Pri tem si pomagamo z personalizirano in ciljno usmerjeno komunikacijo. Predpogoj je vsekakor kvalitetna baza podatkov, ki jo pridobimo s tako imenovanim »inbound marketingom«

Poslane vsebine, ki bodo naslovljene direktno na določenega uporabnika ali pa na točno specificirano skupino so preverjeno deležne boljšega odziva kot splošne vsebine za širši krog uporabnikov. Tako bo npr. poslani e-mail z naslovom »Ugodne cene tekaških copat« bistveno bolj uspešen kot tisti z naslovom »Ugodne cene obutev«
 

Chatbots in konverzacijski marketing


Vedno več podjetij se odloča in za komunikacijo na svoji spletni strani uporablja t.i. »chatbote«. Preprosteje povedano so ti pogovorni roboti oz. programi. Ti so med sodobnimi uporabniki vedno bolj priljubljeni saj v vsakem trenutku omogočajo komunikacijo in posredovanje potrebnih informacij. Predvsem zamudno iskanje informacij na nepreglednih in vsebinsko prenasičenih straneh je razlog za vse večji osip uporabnikov. Uporabnik, ki na naši strani ni dovolj hitro dobil potrebne informacije pa je skoraj zagotovo za vedno izgubljen.



Pri posredovanju informacij bo zato z letom 2021 čedalje bolj v ospredju komunikacija z »«chatboti«. Kot navaja spletna stran Single Grain, so pogovorni roboti vedno dostopni, takoj odgovorijo na vprašanje uporabnika, se spomnijo, kaj si je ta ogledoval v preteklosti ali je že kupili, predvsem pa nikoli ne izgubi živcev. Globalno gledano naj bi do leta 2022 »chatboti« pomagali podjetjem prihraniti na leto več kot 8 milijard dolarjev.


Zaključek


Upamo, da vam bo pričujoči zapis v pomoč pri nastopu na spletu in grajenju blagovne znamke. Trendi zapisani v zgornjih vrsticah so le nekatere izmed priporočljivih aktivnosti o katerih morate v letu 2021 resno razmisliti in jih, če je le mogoče prav vse vključiti v strategijo digitalnega marketinga tudi za v prihodnja leta. V kolikor potrebujete pomoč smo vam v MMstudi seveda vedno na voljo.

V MMstudiu že leta skrbimo za oglaševanje nekaterih prepoznavnih podjetij in blagovnih znamk. V kolikor se tudi sami odločate za spletno oglaševanje, iščete pa zanesljivega strokovnjaka in partnerja s tega področja, nas brez zadržkov kontaktirajte na tel. št. 070/860812 ali pa nam pošljite svoje povpraševanje na: info@mmstudio.si
OZNAKE
spletne strani optimizacija personalizacija spletne strani izdelava spletne strani unikatne spletne strani funkcionalnost spletne strani izdelava spletnih strani uporabniška izkušnja prenova spletne strani spletna stran spletna trgovina idealna persona pristajalna stran konverzija navigacija vsebina urejevalnik spletnih strani slovenski CMS Minitron sistem cms spletni nastop lasten cms unikatna spletna stran spletna agencija izdelava spletne trgovine Vavčer za digitalni marketing mobilna aplikacija rezervacijska pltforma cta besedilo na spletni strani design odziven design hiter nakup SEO optimizacija marketing spletna prodaja izdelava spletnih trgovin poceni izdelava spletne trgovine prenova spletne trgovine CRM sistem ERP sistem funckionalnosti spletne trgovine postavitev spletne trgovine sistemi za spletno trgovino magento woocommerce opencart minitron shopyfy spletni konfigurator izdelava spletnega konfiguratorja konfigurator ponudbe vodenje zalog normativi black friday cyber monday črni petek spletni ponedeljek digitalni marketing vsebinski marketing oglaševanje Google ADS Google oglaševanje socialna omrežja Facebook oglaševanje B2B podjetja B2B marketing privlačna spletna stran video vsebina spletno oglaševanje video video produkcija video vsebine na spletu video izobraževanja webinar video predstavitev digitalni marketing 2021 trendi video marketing chatboti UGC - User generated content influencerji optimizacija spletnih strani SEO optimizacije Google spletni iskalniki SEO spletni iskalnik analiziranje spletne strani ključne besede spletni uspeh spletni uporabnik vodenje socialnih omrežij pozitivna uporabniška izkušnja CGP celostna grafična podoba spletnih trgovin Google Analytics spletna analitika spletno mesto Google Ads fotografija pametni telefon fotoaparat slikanje artikov Photoshop PS Photoshop Express urejanje fotografije za splet seo optimizacija cms seo. optimizacija spletne strani on-site optimizacija
PRIDOBITE PONUDBO
Zagotovite si brezplačno ponudbo ali pa si pridobite dodatne informacije glede naših storitev in rešitev. Naša ekipa vas bo kontaktirala v najkrajšem možnem roku.