BLOG MMstudio

Enostaven način za rast vašega podjetja: E-mail marketing

Objavljeno: 30.11.2022
E-poštno trženje je vrsta neposrednega trženja, ki uporablja prilagojena e-poštna sporočila za
informiranje vašega e-mail seznama o vašem izdelku ali storitvah.
Uporabite ga lahko tudi za prepričevanje vaše email liste, da izvede določeno dejanje, kot je nakup, rezervacija ali prijava na dogodek.

Je zelo učinkovita strategija digitalnega trženja. Učinkovito e-poštno trženje spremeni potencialne stranke v stranke, enkratne kupce pa spremeni v ponovne stranke in navdušene oboževalce.
E-poštno trženje je najbolj neposreden in učinkovit način za povezovanje z vašimi potencialnimi strankami, njihovo negovanje in spreminjanje v stranke, pri čemer dosledno zmagujete pred vsemi drugimi tržnimi kanali. Kljub porastu družbenih medijev in spam e-pošte, ostaja e-pošta najučinkovitejši način za negovanje potencialnih strank in povečanje zvestobe strank.
 

E-pošta je komunikacijski kanal številka 1.
Vsaj 99 % potrošnikov dnevno preverja svojo e-pošto, tega ne moremo reči za noben drug komunikacijski kanal.

Ste lastnik svojega E- seznama. Na katerikoli platformi družbenih medijev je lahko vaš račun (skupaj z vsemi vašimi oboževalci in objavami) kadar koli začasno onemogočen ali izbrisan iz kakršnega koli razloga in brez predhodnega obvestila. Vendar ste lastnik svojega e-poštnega seznama. Teh  sledi vam nihče ne more vzeti.

E-pošta se bolje pretvarja.
Ljudje, ki kupujejo izdelke, ki se tržijo po e-pošti, porabijo veliko več kot tisti, ki ne prejemajo ponudb po e-pošti. Torej se e-pošta pretvarja veliko bolje kot socialna omrežja, saj je povprečna vrednost naročila e-pošte vsaj trikrat višja od vrednosti družbenih medijev.

 

Se sprašujete, kako začeti z e-poštnim trženjem?


Začnite s svojim seznamom: bistvo je, da ne morete pošiljati e-poštnih marketinških kampanj, če jih nimate komu poslati. Druga stvar, ki si jo morate zapomniti je, da e-poštno trženje ne bo delovalo, če na seznamu nimate pravih ljudi.

Povečajte vaš e-poštni seznam
Kar večina ljudi naredi, ko želi sestaviti e-poštni seznam, je, da na svoje spletno mesto postavi obrazec in upa, da se bodo ljudje prijavili. Na žalost ta strategija običajno ne deluje dobro. Če želite razširiti svoj e-poštni seznam, morate ljudi privabiti s privlačno ponudbo. Potrebujete pravi magnet (lead magnet).
Vodilni magnet (ali podkupnina) je nekaj, kar daste brezplačno v zameno za e-poštni naslov. Ustvarjanje vas ne stane popolnoma nič; večina vodilnih magnetov je digitalnih materialov, kot so PDF-ji, zvočne datoteke MP3 ali videoposnetki, ki jih lahko ustvarite sami z minimalnimi stroški ali brez njih. Vse, kar želite, če le brezplačno zagotavlja vrednost vašim obiskovalcem.

Nekateri priljubljeni primeri magnetov:
- e-knjige
- nasveti v zvezi z goljufijami
- spletni seminar
- brezplačni preizkusi ali vzorci
- brezplačna ponudba ali svetovanje
- kvizi ali samoocenjevanje
- kupon

Kaj je dober lead magnet ?
Dober lead magnet mora biti brezplačen. Če pa želite, da je tudi zelo učinkovit, morate upoštevati sledeče kriterije:
1. Lead magneti so učinkoviti le, če so uporabni za občinstvo, tako da, če oddate 300-stranski dokument, ne boste deležni seznama. Torej biti morajo enostavni za uporabo.
2. Magneti morajo zagotoviti uporabno orodje, nabor spretnosti ali uporabne informacije, ki jih lahko vaše občinstvo uporabi.
3. Ljudje še naprej kupujejo izdelke in storitve, če delujejo dobro. Vaš glavni magnet bo postal
uspešen, če bo tako dragocen kot vaši izdelki in storitve.
4. Če ste opravili domačo nalogo o svojih potencialnih strankah, ne boste imeli težav ponuditi
magneta, ki rešuje težave.
5. Ljudje imajo radi takojšnje zadovoljstvo, zato jim ga ponudite takoj in tam. Gradivo, ki ga ponujate
mora biti dostopno takoj.
 

Kako ustvariti obrazec, ki pretvarja


Namen vašega obrazca je sporočiti vaše prednosti, zato se obiskovalci vašega spletnega mesta naročijo na vaše e-novice in v zameno pridobijo lead magnet. Obrazec, ki pretvarja, mora imeti naslednje komponente:
1. Privlačen naslov: Prepričajte se, da vaš naslov jasno opisuje velike prednosti vašega lead magneta
2. Koristen opis: Ali je vaš opis kratek, jasen in jedrnat? Uporabite točke, da bralcu pomagate hitro pregledati, kaj bo dobil.
3. Privlačne vizualne podobe: če lahko, vključite sliko.
4. Preprost obrazec: Ne poskušajte zahtevati več kot ime in e-poštni naslov. Če boste prehitro zahtevali preveč informacij, boste uničili vaše konverzije.
5. Privlačen gumb za naročanje: Prepričajte se, da uporabite kontrastno barvo gumba za naročanje, tako da bo res izstopal na strani. Uporabite tudi negenerično kopijo e-pošte, ki ljudi prisili, da takoj kliknejo (npr »Pošlji mi 5 korakov!«).

Ste v stiski s časom? Brez skrbi. Zato smo tu mi, lahko vam pripravimo in svetujemo pri pripravi vašega e-mail marketinga.
Kontaktirajte nas na hello@mmstudio.si  in skupaj bomo pripravili učinkovito kampanjo.
OZNAKE
spletne strani optimizacija personalizacija spletne strani izdelava spletne strani unikatne spletne strani funkcionalnost spletne strani izdelava spletnih strani uporabniška izkušnja prenova spletne strani spletna stran spletna trgovina idealna persona pristajalna stran konverzija navigacija vsebina urejevalnik spletnih strani slovenski CMS Minitron sistem cms spletni nastop lasten cms unikatna spletna stran spletna agencija izdelava spletne trgovine Vavčer za digitalni marketing mobilna aplikacija rezervacijska platforma cta besedilo na spletni strani GDPR varstvo osebnih podatkov Google analitika vrhunsko oblikovanje Kvalitetno programiranje spletna stran po meri design odziven design hiter nakup SEO optimizacija marketing spletna prodaja izdelava spletnih trgovin poceni izdelava spletne trgovine prenova spletne trgovine CRM sistem ERP sistem funckionalnosti spletne trgovine postavitev spletne trgovine sistemi za spletno trgovino magento woocommerce opencart minitron shopyfy spletni konfigurator izdelava spletnega konfiguratorja konfigurator ponudbe vodenje zalog normativi black friday cyber monday črni petek spletni ponedeljek hitrost spletne strani google ux trgovina varna spletna trgovina zaprtokodni sistem varno nakupovanje google oglaševanje digitalni marketing e-mail oglaševanje mailing seznam marketinška strategija blog e-poštni seznam CTA program zvestobe video vsebine organski doseg vsebinski marketing oglaševanje Google ADS Google oglaševanje socialna omrežja Facebook oglaševanje B2B podjetja B2B marketing privlačna spletna stran video vsebina spletno oglaševanje video video produkcija video vsebine na spletu video izobraževanja webinar video predstavitev digitalni marketing 2021 trendi video marketing chatboti UGC - User generated content influencerji Facebook objave spletna agecija MMstudio engagement Facebook Ads analiza digitalno trženje e-mail marketing email lista povečajte e-poštni seznam optimizacija spletnih strani SEO optimizacije Google spletni iskalniki SEO spletni iskalnik analiziranje spletne strani ključne besede spletni uspeh spletni uporabnik vodenje socialnih omrežij pozitivna uporabniška izkušnja CGP celostna grafična podoba spletnih trgovin Google Analytics spletna analitika spletno mesto Google Ads fotografija pametni telefon fotoaparat slikanje artikov Photoshop PS Photoshop Express urejanje fotografije za splet seo optimizacija cms seo. optimizacija spletne strani on-site optimizacija
PRIDOBITE PONUDBO
Zagotovite si brezplačno ponudbo ali pa si pridobite dodatne informacije glede naših storitev in rešitev. Naša ekipa vas bo kontaktirala v najkrajšem možnem roku.