E-poštno trženje je vrsta neposrednega trženja, ki uporablja prilagojena e-poštna sporočila za
informiranje vašega e-mail seznama o vašem izdelku ali storitvah.
Uporabite ga lahko tudi za
prepričevanje vaše email liste, da izvede določeno dejanje, kot je
nakup, rezervacija ali prijava na dogodek.
Je zelo učinkovita strategija digitalnega trženja. Učinkovito e-poštno trženje spremeni potencialne stranke v stranke, enkratne kupce pa spremeni v ponovne stranke in navdušene oboževalce.
E-poštno trženje je najbolj
neposreden in učinkovit način za povezovanje z vašimi potencialnimi strankami, njihovo negovanje in spreminjanje v stranke, pri čemer dosledno zmagujete pred vsemi drugimi tržnimi kanali. Kljub porastu družbenih medijev in spam e-pošte, ostaja e-pošta
najučinkovitejši način za negovanje potencialnih strank in povečanje zvestobe strank.
E-pošta je komunikacijski kanal številka 1.
Vsaj 99 % potrošnikov dnevno preverja svojo e-pošto, tega ne moremo reči za noben drug komunikacijski kanal.
Ste lastnik svojega E- seznama. Na katerikoli platformi družbenih medijev je lahko vaš račun (skupaj z vsemi vašimi oboževalci in objavami) kadar koli začasno onemogočen ali izbrisan iz kakršnega koli razloga in brez predhodnega obvestila. Vendar ste lastnik svojega e-poštnega seznama. Teh sledi vam nihče ne more vzeti.
E-pošta se bolje pretvarja.
Ljudje, ki kupujejo izdelke, ki se tržijo po e-pošti, porabijo veliko več kot tisti, ki ne prejemajo ponudb po e-pošti. Torej se e-pošta pretvarja veliko bolje kot socialna omrežja, saj je povprečna vrednost naročila e-pošte vsaj trikrat višja od vrednosti družbenih medijev.
Se sprašujete, kako začeti z e-poštnim trženjem?
Začnite s svojim seznamom: bistvo je, da ne morete pošiljati e-poštnih marketinških kampanj, če jih nimate komu poslati. Druga stvar, ki si jo morate zapomniti je, da e-poštno trženje ne bo delovalo, če na seznamu nimate pravih ljudi.
Povečajte vaš e-poštni seznam
Kar večina ljudi naredi, ko želi sestaviti e-poštni seznam, je, da na svoje spletno mesto postavi obrazec in upa, da se bodo ljudje prijavili. Na žalost ta strategija običajno ne deluje dobro. Če želite razširiti svoj e-poštni seznam, morate ljudi privabiti s privlačno ponudbo. Potrebujete
pravi magnet (lead magnet).
Vodilni magnet (ali podkupnina) je nekaj, kar
daste brezplačno v zameno za e-poštni naslov. Ustvarjanje vas ne stane popolnoma nič; večina vodilnih magnetov je digitalnih materialov, kot so PDF-ji, zvočne datoteke MP3 ali videoposnetki, ki jih lahko ustvarite sami z minimalnimi stroški ali brez njih. Vse, kar želite, če le brezplačno zagotavlja vrednost vašim obiskovalcem.
Nekateri priljubljeni primeri magnetov:
- e-knjige
- nasveti v zvezi z goljufijami
- spletni seminar
- brezplačni preizkusi ali vzorci
- brezplačna ponudba ali svetovanje
- kvizi ali samoocenjevanje
- kupon
Kaj je dober lead magnet ?
Dober lead magnet mora biti
brezplačen. Če pa želite, da je tudi zelo učinkovit, morate upoštevati sledeče kriterije:
1. Lead magneti so učinkoviti le, če so uporabni za občinstvo, tako da, če oddate 300-stranski dokument, ne boste deležni seznama. Torej biti morajo enostavni za uporabo.
2. Magneti morajo zagotoviti uporabno orodje, nabor spretnosti ali uporabne informacije, ki jih lahko vaše občinstvo uporabi.
3. Ljudje še naprej kupujejo izdelke in storitve, če delujejo dobro. Vaš glavni magnet bo postal
uspešen, če bo tako dragocen kot vaši izdelki in storitve.
4. Če ste opravili domačo nalogo o svojih potencialnih strankah, ne boste imeli težav ponuditi
magneta, ki rešuje težave.
5. Ljudje imajo radi takojšnje zadovoljstvo, zato jim ga ponudite takoj in tam. Gradivo, ki ga ponujate
mora biti dostopno takoj.
Kako ustvariti obrazec, ki pretvarja
Namen vašega obrazca je sporočiti vaše prednosti, zato se obiskovalci vašega spletnega mesta naročijo na vaše e-novice in v zameno pridobijo lead magnet. Obrazec, ki pretvarja, mora imeti naslednje komponente:
1.
Privlačen naslov: Prepričajte se, da vaš naslov jasno opisuje velike prednosti vašega lead magneta
2.
Koristen opis: Ali je vaš opis kratek, jasen in jedrnat? Uporabite točke, da bralcu pomagate hitro pregledati, kaj bo dobil.
3.
Privlačne vizualne podobe: če lahko, vključite sliko.
4.
Preprost obrazec: Ne poskušajte zahtevati več kot ime in e-poštni naslov. Če boste prehitro zahtevali preveč informacij, boste uničili vaše konverzije.
5.
Privlačen gumb za naročanje: Prepričajte se, da uporabite kontrastno barvo gumba za naročanje, tako da bo res izstopal na strani. Uporabite tudi negenerično kopijo e-pošte, ki ljudi prisili, da takoj kliknejo (npr »Pošlji mi 5 korakov!«).
Ste v stiski s časom? Brez skrbi. Zato smo tu mi, lahko vam pripravimo in svetujemo pri pripravi vašega e-mail marketinga.
Kontaktirajte nas na
hello@mmstudio.si in skupaj bomo pripravili učinkovito kampanjo.