Ker je potrošnikov, ki kupujejo preko spleta več kot kdaj koli prej, se morajo spletni trgovci potruditi, da bi bili opaženi.
Kaj pa, če nimate proračuna za oglase? Ste potem obsojeni ostati neopaženi med spletnimi prodajalci? Absolutno ne.
Več kot polovica potrošnikov raje nakupuje prek spleta. To je odlična novica za spletne trgovce, kot ste vi, kajne?
Z rastjo spletnih trgovin in množico izbir, ki so na voljo potrošnikom, je težko pridobiti pozornost, ki jo potrebujete za spodbujanje prometa in prihodkov.
Kakšne so prednosti uporabe neplačanih strategij za povečanje prometa spletni trgovini?
Pri trženju se večina osredotoča na plačano strategijo spletne trgovine, ker mislijo, da je to edini način, da zasenčijo velike blagovne znamke, vendar ni vedno tako.
Namesto z denarjem, trgujete s časom ali viri za prodajo. Poskrbeti morate za izgradnjo boljšega spletnega mesta, ki je enostavnejše za uporabo. Glede na študijo, se 88 odstotkov spletnih nakupovalcev ne bo vrnilo na spletno mesto, s katerim so imeli slabo izkušnjo.
Z možnostmi za spletno nakupovanje smo popolnoma preplavljeni. Prag za napake in težave z uporabniško izkušnjo je vedno nižji.
Razmišljanje zunaj okvirja pomaga zgraditi pravo podjetje z dolgoročnim potencialom. Pri plačanih oglasih se bo vaš promet takoj, ko izklopite proračun, močno zmanjšal.
SEO, e-poštno trženje in uporabnikova izkušnja na strani so dolgoročne strategije, ki se sčasoma izplačajo.
Nasveti za povečanje prometa v spletni trgovini (brez plačila za oglase!)
Celotna spletna prodaja je iz leta v leto vztrajno rasla in ne kaže znakov upočasnitve. Če imate težave pri pridobivanju želenega prometa, obstaja veliko priložnosti, da dobite kos pogače.
Tukaj je nekaj nasvetov za spletno trgovino, ki jih lahko uporabite že danes, da pridobite več prometa na svojem spletnem mestu.
Ustvarite svoj blog
Vlaganje v blog in zagotavljanje dragocene vsebine je eden najboljših nasvetov za spletno trgovino. Ta strategija deluje!
Ustvarite e-poštni seznam
Redne stranke porabijo 67 odstotkov več kot pa nove stranke – in eden najboljših načinov, da se vrnejo, je sestavljanje e-poštnega seznama.
Zakaj? Z njimi ste že vzpostavili zaupanje in vedo, kaj lahko ponudite. Ponudba edinstvene promocijske kode spodbuja stranke, da se vrnejo, in poskrbi, da se ponudba zdi ekskluzivna, kot da dobijo nekaj, kar ni na voljo vsem.
Optimizirajte svoje CTA-je (Call to action)
Ob prvem obisku se bosta pretvorila le okoli dva odstotka vašega spletnega prometa, zato je zajem e-poštnih naslovov prek vaših CTA-jev ključnega pomena. Preizkusite različne CTA gumbe in fraze, da vidite, kaj deluje, in jih preizkusite vzporedno s testiranjem A/B.
Pri svojih CTA-jih lahko preizkusite tudi: vsebino, placement, font in velikost pisave, vključitev slik in landing page.
Izboljšajte postopek nakupa
Skoraj 70 odstotkov ljudi zapusti svoj voziček. To je lahko posledica skritih stroškov, stroškov pošiljanja, preveč korakov ali slabe splošne izkušnje.
Razvijte program nagrajevanja
Kateri je najučinkovitejši način za vračanje strank?
Program zvestobe!
Nagrajevanje strank za vračanje in ponovno poslovanje z vami je briljantna in brezčasna strategija.
Dodajte notranje povezave na svoje spletno mesto
Z ustvarjanjem spleta povezav na svojem spletnem mestu sporočate Googlu, da ste odličen vir za to, kar ljudje želijo kupiti, in da imate ogromno znanja v niši, v kateri prodajate. To bo izboljšalo uporabniško izkušnjo hkrati pa izboljšate vrednost za Google.
Aktivirajte se na družbenih medijih
91 odstotkov ljudi pred nakupom prebere vsaj eno oceno. Kje je odličen kraj za veliko mnenj strank?
Socialni mediji, seveda.
Vključite klepet na svoje spletno mesto
Za svoje stranke morate biti tam. Šestdeset odstotkov ljudi se želi med prodajnim procesom z nekom povezati.
Izboljšajte svoje strani z izdelki tako, da se osredotočite na prednosti in ne funkcije
Zaradi slabih opisov izdelkov bi lahko izgubili veliko denarja.
Ko pišete o funkciji, pomislite na koristi za stranke in se osredotočite na to. Uporabite visokokakovostne fotografije izdelkov.
Dodajte socialni dokaz za krepitev zaupanja strank.
Umestitev video vsebine
Uporabniki videa pravijo, da je video pripomogel k povečanju prometa za 87% v njihovi spletni trgovini.
Dodajte vsebino, ki jo ustvarijo uporabniki
Kar 80 odstotkov ljudi pravi, da vsebina, ki jo ustvarijo uporabniki, vpliva na njihovo odločitev o nakupu.
Ljudje vam bodo bolj zaupali, ko bodo videli, da drugi uživajo v vaših izdelkih.(mnenja strank, objave influencerjev..)
Ponudite brezplačno dostavo
66 odstotkov potrošnikov pričakuje brezplačno dostavo za vsak posamezen spletni nakup.
Kljub temu ponudba brezplačne dostave ni zniževanje prihodkov, kot si mislite.
• Zvišajte cene, da pokrijete stroške pošiljanja, nato pa naj bo »brezplačno«.
• Ponudite brezplačno dostavo kot nagrado programa zvestobe.
• Zahtevajte e-poštni naslov v zameno za brezplačno dostavo.
• Ponudite brezplačno dostavo samo za nakupe nad določenim zneskom.
Varnost podatkov o uporabnikih (in poskrbite, da bodo vaše stranke to vedele)
Spletna mesta za spletno trgovino zbirajo veliko podatkov o svojih strankah, vključno z dejanji na kraju samem, bančnimi podatki ali podatki o kartici, naslovi in morda celo številkami socialnega zavarovanja na vašem spletnem mestu.
Tukaj je nekaj načinov, kako zaščititi podatke vaših strank:
• SSL certifikat
• sledite vsem naročilom
• zahteva za močna gesla
• poskrbite, da je vaša shramba podatkov šifrirana
Uporabite vplivni marketing - influencerje
Trženje vplivnih dejavnikov je, ko se združite z drugo blagovno znamko ali vplivnežem, da pomagajo pri promociji vaših izdelkov.
Začnite se obračati na vplivneže v svoji niši in jim pošljite brezplačne izdelke, da jih preizkusijo.
Porabite svoj denar drugje
Čeprav se celoten seznam nasvetov za spletno trgovino osredotoča na to, kako »ne« porabiti denarja, bi morda lahko vzeli vse, kar bi drugače porabili za plačane oglase, in denar porabili nekje drugje.
Porabite ga za zunanje izvajanje visokokakovostne vsebine bloga, strategijo SEO ali trženja vplivnih dejavnikov.
Vsako podjetje mora imeti tudi marketinški proračun, ne glede na to, kako veliko je. Če trenutno porabite denar za plačane oglase, razmislite, kaj bi še lahko storili s tem proračunom, in eksperimentirajte z drugimi plačanimi možnostmi.
Nasveti za spletno trgovino vam bodo pomagali pritegniti več prometa na vaše spletno mesto, konverzija bo tako višje stopnje.
Če želite uspeti, morate te strategije izvajati. Vendar pa vse strategije ne bodo delovale za vsako blagovno znamko. Lahko delujejo, vendar z drugačnim pristopom.
Če nekaj ne deluje za vaše občinstvo, poskusite nekaj novega. To je edini način za nadaljevanje rasti.
Najpomembnejša stvar, ki jo morate razumeti, je, da vam ni treba vseh teh stvari narediti popolno, le postopoma jih morate izvajati, da vidite rezultate.
Ugotovite, kaj je trenutno narobe v vaši spletni trgovini. Morda morate preprosto povečati vsebino spletnega dnevnika ali posodobiti postopek nakupa. Večino teh sprememb je mogoče dokončati v nekaj dneh ali tednih.
Z vsemi temi nasveti in triki, ki so vam na voljo, so možnosti neskončne. Če potrebujete še kakšen dodaten nasvet smo vam na voljo na 070 860 812
ali
info@mmstudio.si