Pospešite svojo prodajo z upoštevanjem naših namigov za uspešno spletno prodajo.
V tokratnem, tretjem delu bloga, predstavljamo nove namige, ki vam lahko pomagajo pospešiti vašo spletno prodajo. Predstavili smo vam že sodelovanje z influencerji, sestavljanje e-poštnega seznama in vodenje spletnega dnevnika v prvem delu bloga ter sponzoriranje dogodka, uporabo Google oglasov in Affiliate marketing v drugem delu .
Bodite pozorni na analitiko spletnega mesta
Kako se obnaša posamezen obiskovalec spletne strani, od vstopa do izhoda, vam pomaga razumeti, zakaj prodajate, in kar je še pomembneje, zakaj ne.
Statistični podatki (ali analitika) vašega spletnega mesta vam bodo pokazali,
kaj vaše stranke počnejo na vašem spletnem mestu, vključno s tem, s katere spletne strani vstopijo, čas, ki ga preživijo na določenih straneh, in pot, po kateri zapustijo vaše spletno mesto. Občasno bodo nekatera orodja prikazala dodatne informacije, na primer, kako pogosto stranka obišče vaše spletno mesto.
Tudi to vas ne bo stalo niti centa. Google Analytics je popolnoma brezplačna storitev, ki vam omogoča merjenje prometa na več načinov, kot si lahko zamislite.
Anketa
Ankete potrošnikov so idealno orodje za
pridobivanje poštenih povratnih informacij. Za razliko od vaših prijateljev in družine se potrošniki ne bojijo prizadeti vaših občutkov z izbiro vašega spletnega oblikovanja ali trženjskega materiala.
Če želite zagnati svojo lastno anketo, lahko uporabite spletne aplikacije za ustvarjanje spletnih anket.
Omrežja na družbenih medijih in forumih
Spletni forumi za razprave in skupine družbenih medijev so odlična mesta za izmenjavo nasvetov, odgovarjanje na vprašanja in pridobivanje stranke ali dveh.
Poiščite aktivne forume in skupine, ki se neposredno nanašajo na vašo nišo. Klepeti so lahko tudi mesto, kjer se oblikujejo razpravne skupine. Ko objavljate, se prepričajte, da ne kršite nobenih pravil, če promovirate svojo blagovno znamko ali izdelke. Spoznajte meje in omejitve foruma in se jih držite. Uporaba avatarja na forumu, podpisa in strani profila za promocijo vaše blagovne znamke so običajno v skladu s pravili.
Nobena skupina ne bo dopuščala stalne promocije ali objav, polnih povezav do vaše spletne strani. Poleg tega je zaradi tega videti neželeno. Naj bo torej preprosto tako, da objavite le toliko, da bodo ljudje opazili vašo dejavnost, vendar ne dovolj, da bi predstavljali vsiljeno pošto.
Ponudite natečaj ali nagradno igro
Vsi imajo radi brezplačne stvari, in če si želite pridobiti zaupanje, medtem ko začnete svoje prodajne dejavnosti, vam lahko natečaj ali nagradna igra pomaga pri tem.
Ne samo, da vam lahko
darila pomagajo zgraditi dragocene povezave, ampak so tudi odličen način, da potencialnim strankam pokažete, da vam lahko zaupajo in da vaša blagovna znamka pomeni posel.
Izvedba takega obdarovanja vas nič ne stane, priprava pa traja le nekaj minut.
Postavitev vaše spletne trgovine ni lahka naloga, vendar je veliko spletnih nakupovalcev, ki so pripravljeni porabiti denar na spletu. Zgoraj naštete strategije so odličen način za začetek prodaje v vaši spletni trgovini.
S pravilnim pristopom bo dovolj že, da boste uporabili peščico vseh naštetih strategij in dosegli prvo od številnih prodaj.
Naše izkušnje na področju digitalnega marketinga nam omogočajo, da dosegamo neverjetne rezultate na področju Google Ads oglaševanja, Facebook oglaševanja, pri vsebinskem oz. content marketingu, vodenju družbenih omrežij, izvajanju SEO optimizacije, e-mail marketingu..
Torej, če vas zanima še kaj v zvezi digitalnim marketingom ali morda razmišljate o posodobitvi spletne trgovine, nas pred zadržkov kontaktirajte na
info@mmstudio.si ali 070 860 812.