Hitrost nalaganja spletne trgovine ne vpliva samo na uvrstitev v spletnih iskalnikih ampak tudi na samo prodajo. Kako doseči optimalno hitrost in se izogniti upadu prodaje? Podrobno razložimo v nadaljevanju.
Najpomembnejši dejavnik
spletne prodaje je poleg ponudbe še vedno
uporabniška izkušnja. Če je
izdelava spletne trgovine izvedena površno ali s premalo znanja bo imelo to vplivn ne samo na končne uporabnike ampak se bo to odražalo tudi na uvrstitvi v iskalnikih, npr Googlu. Zakaj bi vas to moralo skrbeti? Berite dalje!
Kako hitrost spletne trgovine vpliva na zaključek prodaje
Spletna prodaja je v zadnjih letih dosegla
bliskovito rast. Prednosti spletne trgovine so prišle do izraza še posebej v času koronakrize. Predpostavlja se, da se bo tovrstni trend le še nadaljeval. Čedalje več kupcev bo nakupe opravljalo preko spleta. Klub vsemu pa bo v prihodnje še bistveno bolj pomembno, da bo
spletna trgovina uporabnikom nudila pozitivno uporabniško izkušnjo. Ena izmed njenih glavnih postavk pa je
hitrost nalaganja oz. prikaza spletne trgovine.
Uporabniki spletnih trgovin so postali razvajeni. Ob poplavi vedno novih spletnih trgovcev jih je zato še toliko težje pretvoriti v kupce. Raziskave kažejo, da se mora spletna trgovina naložiti
v maksimalno 3 sekundah, sicer kar 60% potencialnih kupcev zapre zavihek. 80% teh se nikoli več ne vrne na tako spletno trgovino. Torej dalj kot se nalaga vaša spletna trgovina, več potencialnih kupcev izgubljate.
Hitrost nalaganja vpliva na rangiranje spletne trgovine
Spletni iskalniki kakršen je Google pri
rangiranju spletne trgovine uporabljajo zapletene algoritme. Na končni rezultat vpliva vsebina (naslovi, teksti, slike, url,...) in tehnična izvedba izdelave spletne trgovine. V bistvu največjo težo pri rangiranju za Google predstavlja pozitivna uporabniška izkušnja. Eden izmed glavnih dejavnikov UX pa je hitrost nalaganja spletne strani/trgovine. Zato je že dalj časa to Googlova ključna postavka pri prikazovanju rezultatov iskanj.
Po Googlovih priporočilih je potrebno zato
veliko pozornost namenjati optimalnemu delovanju spletne strani in njeni hitrosti tako na desktop različici kot na mobilnih verzijah.
Kaj vpliva na hitrost nalaganja spletne trgovine?
Sistem za spletno trgovino
Ko govorimo o dejavnikih, ki vplivajo na hitrost prikazovanja spletne trgovine potencialnim kupcem ne moremo mimo najpomembnejšega – sistema na katerem je spletna trgovina postavljena. Tukaj so v veliki prednosti vse tiste spletne trgovine, ki so izdelane na namenskih rešitvah. Ja, slaba novica za vse, ki imate svojo spletno trgovino izdelano na WordPressu oz. WooCommercu, ki je še posebej poznan kot »težek« sistem. Predvsem velik minus predstavljajo uporabe predlog oz. t.i. templateov, katerih se poslužuje žal kar večina ponudnikov izdelave spletnih strani. Več o tej tematiki smo pisali v enem od naših prejšnjih blogov:
Na katerem sistemu postaviti spletno trgovino
V MMstudiu za izdelavo spletnih trgovin uporabljamo produkt lastnega strokovnega znaja in izkušenj. Vse naše spletne trgovine so postavljene na sistemu Minitron, ki velja za izjemno napreden in uporabnikom prijazen CMS sistem.
Minitron je zaprtokodni sistem, ki je zasnovan tako, da prav vsakemu uporabniku omogoča enostavno urejanje in posodabljanje vsebin na spletnih straneh in spletnih trgovinah.
Več o Minitronu lahko preberete na naši spletni strani ali na blogu "
Spoznajte Minitron – slovenski CMS"
Optimiziranje vsebine in fotografij
Poleg izbire ustreznega sistema poskrbite, da boste kar se da čim bolje optimizirali slikovni material. Posebno pozornost namenite prilagoditvi velikih fotografij, ki zaradi svoje teže, še kako vplivajo na hitrost nalaganja. V kolikor imate slik na strani veliko, poskrbite, da so ustrezno priprvljene za objavo na spletu. Kako pravilno pripraviti fotografije za sllet si preberite v vodiču:
Photoshop Express za spletne skrbnike
Izbira strežnika za spletno trgovino
Strežnik je naslednji na seznamu postavk s katerimi boste bodisti pred ali za konkurenco pri nalaganju spletne strani.
Spletna trgovina je navadno bistveno bolj zahtevna za strežnik kot navadna spletna stran, saj ima lahko lepo števili naprednih rešitev, ki vplivajo na število zahtevkov in pošiljan poizvedb na strežniku. Poskrbite, da boste izbrali
dovolj hiter strežnik, po možnosti namenjen oz. specializiran posebej za spletne trgovine.
Izdelava spletne trgovine
Previdno komu
zaupate izdelavo spletne trgovine. Zdnje čase opažamo, da se je pojavilo precejšje število ponudnikov, ki vam za sumljivo ugodno ceno ponujajo izdelavo spletne trgovine v ekspresno rekordnem času. Iz dolgoletnih izkušenj vam zagotavljamo, da je za optimalno delovanje spletne trgovine, ki bo tudi prodajala, kaj takega praktično nemogoče.
Vse več spletnih trgovin je izdelanih nepremišljeno, brez načrtovanja, uporablja se predizdelane predloge, ki s seboj nosijo kopico za vaše potrebe odvečne in nepotrebne kode. To pa vpliva na hitrost nalaganja in kot smo omenili na začetku pretvorbi uporabnikov v kupce.
Izberite izkušenega izdelovalca spletnih trgovin
V
MMstudiu že več kot dvanajst let skrbimo za zadovoljstvo naših strank in
izdelavo naprednih spletnih trgovin, ki dejansko prodajajo. Poskrbeli bomo, da boste v primeru sodelovanja z nami, pridobili
unikatno, vizualno privlačno in brezhibno delujočo spletno trgovino. Preproste, a privlačne oblike, jasna struktura in enostavna uporaba so naša vodila pri snovanju spletnih trgovin, ki bodo pri vaših obiskovalcih in kupcih pustile odličen vtis, poleg tega pa vaše spletno poslovanje prenesle na globalno raven.
V kolikor si želite tudi sami uspešnega spletnega nastopa in potrebujete zanesljivega izdelovalca spletnih trgovin, potem nas brez zadržkov kontaktirajte na
070/860-812 ali pa nam pošljite povpraševanje na:
info@mmstudio.si